Yamaha A300TR mi Roland G600 mü ?

Roland Klavyeler içinde Yamaha A300TR mi Roland G600 mü ? konusu, Arkadaşlar ikisinden birini alcam amatör biriyim.Aklımdaki sorular müzik öğretmenim Roland öneriyor.. Peki sizce hangisi daha pro bir alet? Roland ı dinledim telefon melodileri gibiydi sanki ama bilemiyorum çekimden mi kaynaklanıyor.. ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 8 sonuçtan 1 ile 8 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Yamaha A300TR mi Roland G600 mü ?


  1. #1
    dangercaptan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    dangercaptan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Yamaha A300TR mi Roland G600 mü ?

    Sponsorlu Bağlantılar


    Arkadaşlar ikisinden birini alcam amatör biriyim.Aklımdaki sorular müzik öğretmenim Roland öneriyor..
    Peki sizce hangisi daha pro bir alet? Rolandı dinledim telefon melodileri gibiydi sanki ama bilemiyorum çekimden mi kaynaklanıyor..
    Kendimi geliştirdiğimde durmadan org değiştirmek istemiyorum 2 seçimim var.
    İçinde güzel türk ritimleri olsun istiyorum,sesi net ve güzel olsun istiyorum TAVSİYENİZZ ????


  2. #2
    sezer45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sezer45 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Yamaha A300TR mi Roland G600 mü ?

    tabikide g600 kusursuz tenekeyle uğraşma

  3. #3
    hayaletbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hayaletbey isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Yamaha A300TR mi Roland G600 mü ?

    bende de aynı sıkıntı var arkadaslar kafam ıyıce karıstı allah askına bırı cıksında şunu alsın desin bizde alalım youtubede ızlıorum a300 un sesi berbat gelıo g 600 un sesi daha tok gelıo bı yardım edın lutfen bende amatörüm hergün uyuyamaz oldum

  4. #4
    bosirfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bosirfa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Yamaha A300TR mi Roland G600 mü ?

    arkadaşım g600 cengiz kurtoglunun muziklerinin yapıldıgı cıhazdır okadar soylim anla artık a300 ün sesleriyle g600 karsılaştırmak mı yanından gecemez

  5. #5
    toqito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    toqito isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Yamaha A300TR mi Roland G600 mü ?

    kusura bakjmayın ama bu soruya gülmek bile hafif.
    g600 hala bir efsane
    a300 nediryaw g600deki azı sesler Yamaha a1000den bile yok.
    doluluk ve bass fonksyonlaır olsun bir sürü seçenek a300 tr midi kalvyeden farksız geliyor bana heleki cihaza baglı değilken sesine bakıyorum kıyaslamak hata. ikisindede klarnet sesi acın biri orj klarnet nerede ise a300de ise flütü bırak düdük resmen a300 taraftarları kusura bakmasın ama bu acık ve net. zaten Rolandın dolu ve anlatamadıgım bi tasvirde sesi var heleki roland 600 versiyonu bunu tam yapmış o zamana kıyaslanmaz kılavyeydi ama hala çogu cihazdan öte iyidir. agır olması vs sorunları var baska bişi diyemem a300 ise gayet hafif tek fonksyon bu ve kolon sistemi üzerindedir.

  6. #6
    tahsin05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tahsin05 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Yamaha A300TR mi Roland G600 mü ?

    tabiki de g600 a300 oyuncak gibi.g600 çok duygulu makinadır.tam sahne gazino orgu.vahdeleri Korg gibi aynı.ztn güllü cengiz kurtoğlu ibrahim tatlıses müslüm emrah ve bir sürü sanatçı bu aletle beste yapmıştır.tartışmasız.ROLAND G-600.....

  7. #7
    kayseri_inces - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kayseri_inces isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Yamaha A300TR mi Roland G600 mü ?

    kardeşim sen org çalmaya başlamadan önce bi kulak doktoruna git. rolandın seslerine nasıl telefon moledisi dersin. g 600 çok duygulu bir alettir. metalik yorgunluğu olmasına rağmen..... bu metalik yorgunlukta aletin çok aşırı derecede tutulduğundandır. sence mantıklı olarak düşünürsek bu kadar cok tutulan org nasıl telefon meledsi gibi olur. ben g-600 kullanıcısıyım harika bir alet . ritim sorununuda çözdüm. a300 e gelirsek ritiler teneke evet kedinde bir çok türk çalgı sesleri olabilir ama sakın derim. sen hiç orta anadoluda psr a 300 le düğün çalan Müzisyen gördün mü

  8. #8
    akor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    akor isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: Yamaha A300TR mi Roland G600 mü ?

    ben 6.defa g-600 aldım.bağımlılık yaptı bende.alıyorum satıyorum 2 aydan fazla duramıyorum hemen g-600 ilanlarına bakıyorum.bence g-600 alma sonra sen de bağımlı olursun bırakamazsın.niye altıncı dersen malum yorgun alet.tepe tepe kullanılmıştır düğünlerde.şu arızalara hazır ol alınca.1-butonlar çabuk kırılır düğmeler içeri göçer 2-sürgülü ses potansı zamanla arıza yapar 4-ekran bozulur 5-disket sürücü arıza yapar.ama bunların nedeni aletin çok yaşlı olması ve hor kullanılması.aynı yaşta başka org zaten bulamazsın hepsi hurdacıya gitmiştir.yalnız rolandın bu arızaları çok ucuz fiata yapılabilmekte.ben Korg pa80 dahil birçok org kullandım amatör olarak ama g-600 tadını özellikle piyano,sax seslerini bu orglardan alamadım.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

roland mı yamaha mı, yamaha mı roland mı, roland g600 mü yamaha a300tr, yamaha a300tr mi, yamaha psr 740 nasildir, roland mi yamaha mi, yamaha a300tr forum, yamahamı rolandmı, yamaha a300 mü rolant g600 mu, ilahi ritimleri hangi orglara uyumludur, yamaha g600 fiyatları, a300tr mi, yamaha a300 tr mi roland g600 mü, roland g600 mü yamaha a300 tr mi, roland a 300 pro kullanıcıları
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Yamaha A300TR TanıtımıYamaha A300TR Tanıtımı

    YAMAHA PSR-A300TR çeşitli oryantal enstrümanlarla açık ve gerçekçi bir kullanım sağlar.YAMAHA PSR A300TR de YAMAHA PSRA1000TR üzerinde bulunan ses ve ritmler kullanılmıştır. Aynı zamanda oryantal müzik konusunda geniş seçenekler sunar.46 sı oryantal, 523 ses, Kanun, Ud , Ney ve çok daha fazlasını mükemmel bir ses kalitesi ile çalabilir ve dinleyebilirsiniz.85 i oryantal, toplam 135 ritm, PSR-A300TR’nin belleğinde mevcuttur. 61 hassas tuşu ile...
  2. Yamaha Psr A300TR -- -- Yamaha Psr E223 Hangisi BeylerYamaha Psr A300TR -- -- Yamaha Psr E223 Hangisi Beyler

    Merhaba Arkadaşlar, Org almaya karar verdim ve ikisi arasında kaldım arkadaşlar sizce hangisini almalıyım hangisi daha pro bi cihaz.Geliştiğimde eski gelmeyecek arasında hangisi ? Önerilerinizi bekliyorm..
  3. Yamaha A300TRYamaha A300TR

    Merhaba arkadaşlar, Arkadaşlar bu cihazı almaya karar verdim.Sizin görüşleriniz bu cihaz nasıldır özellikleri avantajları dezavantajları nelerdir ?Şuan amantörüm fakat pro olunca durmadan org değiştirmek istemiyorum.Bu org pro mudur nasıldır yani biraz tanıtsanız :)
  4. roland g600,roland m50,roland e14tr,roland ex40r,yamaha psr740 Hangisi karar veremediroland g600,roland m50,roland e14tr,roland ex40r,yamaha psr740 Hangisi karar veremedi

    almışken iyi bi şey olsun dedim siz ustalardan yardım almak istedim hansini seçsem iyi olur ayrıca dj lerin kullandıkları programlara uyumlu hangi tuşlu alet vardır bunların dışında benim bilmediğim teşekkür ederim
  5. yamaha a300tryamaha a300tr

    selam arkadaşlar.bende a300tr var.ilahi yapmaya çalışıyorum.ilahi ritim ve midilerde yardımcı olursanız sevinirim.bir de ben orgu a 300 ü fazla tanımıyorum.midi ve ritim atılabilirmi..
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi