Disket Sürücüsünü USB'ye Çevirme Videosu Anlatımı ve Kullanımı

Roland Klavyeler içinde Disket Sürücüsünü USB'ye Çevirme Videosu Anlatımı ve Kullanımı konusu, Arkadaşlar şu ana kadar sitede bir kaç videom var bazı konular kapatılmış bazı linkler de ölmüş. O yüzden açıklayıcı olarak en güncel Usb Formatlama Anlatım videosunu ve Roland G800 üzerinde ...

Sponsorlu Bağlantılar

Oylama Sonuçlarını Gör: Anlatım Videosu Açıklayıcı mı ?

Katılımcı sayısı
2. Sizin bu ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Evet Açıklayıcı

    1 50,00%
  • Hayır Yardımcı olmadı

    1 50,00%
Bu sayfada toplam 7 sonuçtan 1 ile 7 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Disket Sürücüsünü USB'ye Çevirme Videosu Anlatımı ve Kullanımı


  1. #1
    hiko37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hiko37 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Disket Sürücüsünü USB'ye Çevirme Videosu Anlatımı ve Kullanımı

    Sponsorlu Bağlantılar


    Arkadaşlar şu ana kadar sitede bir kaç videom var bazı konular kapatılmış bazı linkler de ölmüş.

    O yüzden açıklayıcı olarak en güncel Usb Formatlama Anlatım videosunu ve Roland G800 üzerinde ki örnek kullanımını ekliyorum siteye.

    Videolar Youtube'ye ekli olduğu ve ülkemizde yasaklı olduğu için videoları göremeyebilirsiniz. Bunun için de BURAYA TIKLAYIN VE İŞLEMLERİ AYNEN YAPIN

    USB FORMATLAMA ANLATIM VİDEOSU



    ÖRNEK Roland G800 USB KULLANIM VİDEOSU





    Konuya mesaj atarak takıldığınız yerleri bana sorabilirsiniz veya direk özel mesaj atarak da bilgi alabilirsiniz.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    ..
    .....
    ..................
    Usb Disket Sürücüsü kullanmak için Buraya Tıklayın
    ..................
    ......
    ..

  2. #2
    icnemic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    icnemic isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forumdan Uzaklaştırıldı!

    Standart Cevap: Disket Sürücüsünü USB'ye Çevirme Videosu Anlatımı ve Kullanımı

    Ah, bir çözen varsa benim gibi beceriksize de yardımcı olsa, nerdeeeeee. Benim kafa nato mermer nato kafa.

  3. #3
    icnemic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    icnemic isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forumdan Uzaklaştırıldı!

    Standart Cevap: Disket Sürücüsünü USB'ye Çevirme Videosu Anlatımı ve Kullanımı

    Teknik konuları bildiğinden kutlarım. Zaman, zaman hak etmesende sırtını sıvazladım.(geçmişte) Ama hiç anlamadın. Ben bir şeyler yapman doğrultusunda hep öneride bulundum. Sen hala kendini ispatlama ve yetersiz kaldığından anket açıyorsun. Kasıtlı, sonucu gör diye. Sonuç ne oldu? 1 oy sen den 1 oy benden %50 beraber. Bu kadar zamana rağmen. 1 oy bile yok. Aklınca çok teknik olabilirsin ama, bu safiyane (tertemiz) insanların oylarını çalacağını aklından çıkar. Sinirlendim yine, maallessef hiç biri keriz değil. Bekledim ve sende gördün sonucu. GERÇEK Türk insanı hassas ve inisiyatif sahibidir. Oy alamadığından besbellidir. Onların hepsi senin düşündüğün gibi sürü değil. Hele ticari hiç değil. (İnsanlarımız duygusal ve önseziye sahiptir) Sen akıllısın ya, ticaretini yapıyorsun, onlar *****mı? Senin gibi onlarda alacağını bilmekte ve değerlendirmekte. Akıllı geçinen safım. Yeter artık aklını başını topla. Toplumumuza ayak uydur. Aksi takdirde her zaman olduğu gibi hüsrana uğrarsın. Bunuda zaman gösterecektir. UNUTMA..................

  4. #4
    hiko37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hiko37 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Disket Sürücüsünü USB'ye Çevirme Videosu Anlatımı ve Kullanımı

    Teknik konuları bildiğinden kutlarım. Zaman, zaman hak etmesende sırtını sıvazladım.(geçmişte) Ama hiç anlamadın. Ben bir şeyler yapman doğrultusunda hep öneride bulundum. Sen hala kendini ispatlama ve yetersiz kaldığından anket açıyorsun. Kasıtlı, sonucu gör diye. Sonuç ne oldu? 1 oy sen den 1 oy benden %50 beraber. Bu kadar zamana rağmen. 1 oy bile yok. Aklınca çok teknik olabilirsin ama, bu safiyane (tertemiz) insanların oylarını çalacağını aklından çıkar. Sinirlendim yine, maallessef hiç biri keriz değil. Bekledim ve sende gördün sonucu. GERÇEK Türk insanı hassas ve inisiyatif sahibidir. Oy alamadığından besbellidir. Onların hepsi senin düşündüğün gibi sürü değil. Hele ticari hiç değil. (İnsanlarımız duygusal ve önseziye sahiptir) Sen akıllısın ya, ticaretini yapıyorsun, onlar *****mı? Senin gibi onlarda alacağını bilmekte ve değerlendirmekte. Akıllı geçinen safım. Yeter artık aklını başını topla. Toplumumuza ayak uydur. Aksi takdirde her zaman olduğu gibi hüsrana uğrarsın. Bunuda zaman gösterecektir. UNUTMA..................

    Ben anket falan yapmadım yine kendinize göre çıkarımlar bulunup bir şeyler yazmışsınız. Ben hayatımda sizin kadar takınıtılı birisi görmedim. Atmayın lütfen bana mesaj.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    ..
    .....
    ..................
    Usb Disket Sürücüsü kullanmak için Buraya Tıklayın
    ..................
    ......
    ..

  5. #5
    icnemic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    icnemic isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forumdan Uzaklaştırıldı!

    Standart Cevap: Disket Sürücüsünü USB'ye Çevirme Videosu Anlatımı ve Kullanımı

    Sayın site sakinleri, bu konuda en tepedeki anket hanginize aittir, soruyorum. Benim için hiç bir önemi yok. Sadece ilgili kişinin inkar etmesindendir merakım. Bekliyorum, bir yanıt gelirse bu kişiden haklı olarak özür dileyeceğim. Belkide yanılıyorumdur. O' nunda kendince bir şerefi olduğunu düşünmekteyim. Yaptığımın tamamen istemesemde terbiyesizlik olduğuna kanaat getireceğim. Amaaaaa ! öyle değilse, kırdığı ceviz bini geçmiştir, bilesiniz. Orta yere konuştum. Alınan bana hem cevap verip, hemde sus demekle bu işler olmuyor. Kainatta bile, öldür, yaralı bırakma derler. Neden? daha hırslı saldırır diye. Yinede kişi alınmasın genelde konuştum. Bu kadar alınganlıklar da yeter be yahu. Kimin takıntılı olup olmadığı, boş ver yahu deyip geçememesinden bellidir.

  6. #6
    hiko37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hiko37 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Disket Sürücüsünü USB'ye Çevirme Videosu Anlatımı ve Kullanımı

    Sayın site sakinleri, bu konuda en tepedeki anket hanginize aittir, soruyorum. Benim için hiç bir önemi yok. Sadece ilgili kişinin inkar etmesindendir merakım. Bekliyorum, bir yanıt gelirse bu kişiden haklı olarak özür dileyeceğim. Belkide yanılıyorumdur. O' nunda kendince bir şerefi olduğunu düşünmekteyim. Yaptığımın tamamen istemesemde terbiyesizlik olduğuna kanaat getireceğim. Amaaaaa ! öyle değilse, kırdığı ceviz bini geçmiştir, bilesiniz. Orta yere konuştum. Alınan bana hem cevap verip, hemde sus demekle bu işler olmuyor. Kainatta bile, öldür, yaralı bırakma derler. Neden? daha hırslı saldırır diye. Yinede kişi alınmasın genelde konuştum. Bu kadar alınganlıklar da yeter be yahu. Kimin takıntılı olup olmadığı, boş ver yahu deyip geçememesinden bellidir.
    Yeter kardeşim yeter saçma sapan konuşuyosun üstelik bilmedb konuşuyosun yukarıda anket falan yok önceki konuyu güncelleyemediğim için yeni konu açtım yukarıda da pkuması olanlara durumu anlatmak için yazdım Zaten. Siz bu kadar inat lafa rağmen kullanamıyorsunuz ya bı cihazı acayip mutlu oluyorum çünkü yaptığınız çamur at izi kalsın mantığı. Aradan bir yıl geçmesine rağmen üstelik sorunsizde olmasına rağmen paranızı vereceğim dedim kabul etmediniz. Şu an size her şey müstehaktır. İstediğinizi yapın ama çocuk gibi mesajlar yazmayın azıcık yaşınızın getirdiği olgunluğu lütfen diğer organlarınıza da yansıtın. Açtığınız be dahil olduğunuz her konuda problem çıkarmışsınız tepki almışsınız azıcık bi aynaya bakın. Artık sizinle muhattap olmak istemiyorum benim vaktimi çalıyorsunuz
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    ..
    .....
    ..................
    Usb Disket Sürücüsü kullanmak için Buraya Tıklayın
    ..................
    ......
    ..

  7. #7
    icnemic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    icnemic isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forumdan Uzaklaştırıldı!

    Standart Cevap: Disket Sürücüsünü USB'ye Çevirme Videosu Anlatımı ve Kullanımı

    Yeter kardeşim yeter saçma sapan konuşuyosun üstelik bilmedb konuşuyosun yukarıda anket falan yok önceki konuyu güncelleyemediğim için yeni konu açtım yukarıda da pkuması olanlara durumu anlatmak için yazdım Zaten. Siz bu kadar inat lafa rağmen kullanamıyorsunuz ya bı cihazı acayip mutlu oluyorum çünkü yaptığınız çamur at izi kalsın mantığı. Aradan bir yıl geçmesine rağmen üstelik sorunsizde olmasına rağmen paranızı vereceğim dedim kabul etmediniz. Şu an size her şey müstehaktır. İstediğinizi yapın ama çocuk gibi mesajlar yazmayın azıcık yaşınızın getirdiği olgunluğu lütfen diğer organlarınıza da yansıtın. Açtığınız be dahil olduğunuz her konuda problem çıkarmışsınız tepki almışsınız azıcık bi aynaya bakın. Artık sizinle muhattap olmak istemiyorum benim vaktimi çalıyorsunuz
    Kullanamadığım cihaz değil. 100 kere anlattım, ya kafan basmıyor yada öyle anlamak işine geliyor. USB , USB , USB , USB , USB 'dir be kalın kafalı. Yeni yaptığın formatlamayı al kafana çal. Aynen sana benziyor. Sen de organlarını dürüstçe kullansan (sadece çalışanlar, arızasız olanlar için) ha ne dersin. Cihazlarını (usb floppy emulatör) satarsın onun tamamlayıcısı olan formatlanmış usb belleği vermezsin. Daha sonra şurda burda izah edersin. Millette kök söktürürsün. Neden? sırf insanları kendine bağımlı yapmak tekrar, tekrar söğüşlemek için. Her zamanki gibi inkar pişkinliklerin meşhur. Sadece konuya yanıt ver, dışına çıkıp varoş laşma.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

disket sürücüyü usb ye çevirme, disketi usb ye çevirme, ronalt g800 usb takılması, rolqnd g 600 disket sürücüyü usb ye çevirme, keyfi müzik disket, disket sürücüsünü usb yapmak
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Mix&mastering anlatımı(cubase5) ve bazı temel bilgiler videolu anlatım by_ChordSo...Mix&mastering anlatımı(cubase5) ve bazı temel bilgiler videolu anlatım by_ChordSo...

    yaklaşık 12şer dakikalık 3 video halinde anlatmaya çalıştım. umarım faydalı olur... BAHADIR ÖNSÖZ - MIX&MASTERING(CUBASE5) Ch.
  2. Ses çevirmeSes çevirme

    Arkadaşlar kendim sesleri çevirmek istiyorum ama bi kaç problemım var kesıp yapıyorum. kestiğim ses 2sanıye ıse tuşa bastığında 2sanıye çalıyor devamı gelmıyor buna nasıl çozum bulabılırım bıde hangı waw kalıtesınde olsun.
  3. Arkadaşlar Sony Acid Pro ile Nasıl Remix Yapılır Resimli Anlatımı Olan varmı yardım??Arkadaşlar Sony Acid Pro ile Nasıl Remix Yapılır Resimli Anlatımı Olan varmı yardım??

    Arkadaşlar Bir şarkıyı koyuyorum altınada loopunu koyuyorum.Loop Ritime Uymuyor.Bir kaç kişide gördüm yapıyorlar loopta 10 numara oturuyor.Resimli Anlatım veya Videolu Anlatımı Olan varsa paylaşabilirler mi :( Lütfen Yardım :(
  4. Pink'in son videosuPink'in son videosu

    Pink’in ülkemizde de yayınlanan son albümü “The Truth About Love”ın son videosu “Try” adlı şarkıya çekildi! Devamı...
  5. Adobe Audation Mix Anlatımı (Resimli)Adobe Audation Mix Anlatımı (Resimli)

    Anıl YILDIRIM Öncelikle bu konu hakkında sıkıntı yaşayan arkadaşlarımız çok sanırım.(bende öyle). Bu yüzden bu paylaşımı yapma gereği duydum. Beğenen olabilir beğenmeyen olabilir saygı duyarım. Fakat benim bir zamanlar kullandığım yöntem buydu ve beni tatmin edecek derecedeydi. İsteyene clip te gönderebilirim mix konusunda. Paketin içinde yeni başlayanlar için resimli bir anlatım yaptım. Ve o yöntemle yapılan parçadan bi örnek attım......
Konu Puanlaması 5 üzerinden 5,00 | Toplam : 1 kişi