korg pa2xpro tavsiye edenler?

Roland Ritim - Set içinde korg pa2xpro tavsiye edenler? konusu, İLk kez Korg almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlar tavsiye edermi?Pa2xpro istiyorum Düğün ve orkestrada da kullanacağım.kullanımı kolaymı? bilgi verirseniz sevinirim....

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 6 sonuçtan 1 ile 6 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: korg pa2xpro tavsiye edenler?


  1. #1
    donjuan555 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    donjuan555 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    korg pa2xpro tavsiye edenler?

    Sponsorlu Bağlantılar


    İLk kez Korg almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlar tavsiye edermi?Pa2xpro istiyorum Düğün ve orkestrada da kullanacağım.kullanımı kolaymı?
    bilgi verirseniz sevinirim.

  2. #2
    oğuzhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    oğuzhan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: korg pa2xpro tavsiye edenler?

    Dha önce Korg un pa serisinden herhangi bir kullandıysan çok rahat kullanırsın))
    Fakt set sorunu bnm dha dorusu biz Korg pa2x ve 800 kullanıcıları olrk set sorunu yaşıyoruz eğer piyasadaki (emo,cevo vb.) usb set alırım dersen hiç durma hmn al....
    ama yine de piyasadaki setleri kötülemek gbi olmasın (bu setleri yapanların ellerine sağlık) çok sağlam çok güzel kaliteli set ler var ama bazı yerlerde onlar bile yetersiz kalıo
    BANA GÖRE DURUMUN VARSA HİÇ DURMA AL BU ORGU
    Memnun kalırsın))))))))
    Bu Bnm Fikrim!!!!

  3. #3
    donjuan555 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    donjuan555 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: korg pa2xpro tavsiye edenler?

    oğuzhan kardeşim bilgilerin için teşekkür ederim.Benim adım sedat bu arada.Ben çok 2dekaldım pa 800 mü pa 2xpro mu alayım ikisini de alabilecek gücüm var ancak pa 800 ün tuşlarını Casio gibi oyuncak yapmışlar ve ayrıca mp3 bort ilave edilince ihtiyaç olmaz diyolar 2x e senin görüşün nedir sen ne kullanıyorsun?ben çk hem düğünlerde hem orkestrada zengin ses içeriği olması amacı ile istiyorum ve bildiğim kadarıyla 2xpro da standart mp3 bord var sanırım yanlış biliyorsam düzelt.

    ayrıca kullanım olarak da 2 orgtan hangisi daha kolay hangisi daha üstün kalite, ses ve donanım bakımından?

  4. #4
    bachcey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bachcey isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Duayeni

    Standart Cevap: korg pa2xpro tavsiye edenler?

    oğuzhan kardeşim bilgilerin için teşekkür ederim.Benim adım sedat bu arada.Ben çok 2dekaldım pa 800 mü pa 2xpro mu alayım ikisini de alabilecek gücüm var ancak pa 800 ün tuşlarını Casio gibi oyuncak yapmışlar ve ayrıca mp3 bort ilave edilince ihtiyaç olmaz diyolar 2x e senin görüşün nedir sen ne kullanıyorsun?ben çk hem düğünlerde hem orkestrada zengin ses içeriği olması amacı ile istiyorum ve bildiğim kadarıyla 2xpro da standart mp3 bord var sanırım yanlış biliyorsam düzelt.

    ayrıca kullanım olarak da 2 orgtan hangisi daha kolay hangisi daha üstün kalite, ses ve donanım bakımından?


    dostum ımkanın varsa kesinlıkle pa2x al pa 800 de ıyıdr ama kesinlikle pa2x kadar değil..ayrıca pa800 cok sorun cıkaran bır alet..rem yakma,ekran sonmesi gıbı sorunları cıdıı derecede var...onun dısnda pa2x tusesi ,yuzeysel malzemesi pa800 den kat kat kaliteli...yani eger ikisnden birini tercih edicem dersen asla ikisni kıyaslama pa2x 800 den 5 gömlek üstedir..ritm.ses bulamam gıbi bir fikire de kapılma..turkiyede zaten pa800 ve pa2x için birşeyler yapılıyor..yeni usbler çıktı..pa2x için emo ve eco usbler satılıyor..inceler birini alır pasa pasa kullanırsın..

    kullanım olrak ta ıkısde hemen hemen aynıdır..sistemleri ekran yapıları aynı zaten..ayrıca korg pa serisi pratiktir..kullanımda sıkıntı cekmezsın


    2x sansın varsa kesinlikle pa800 alma.. 2x al derim..

    hayırlı olsun...
    Konu bachcey tarafından (19 Şubat 2010 Saat 13:03 ) değiştirilmiştir.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    L3achCey

  5. #5
    donjuan555 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    donjuan555 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Cevap: korg pa2xpro tavsiye edenler?

    bilgi ve tecrübeleriniz için teşekkür ederim.kararımı sanırım verdim 2xpro

    dostum ımkanın varsa kesinlıkle pa2x al pa 800 de ıyıdr ama kesinlikle pa2x kadar değil..ayrıca pa800 cok sorun cıkaran bır alet..rem yakma,ekran sonmesi gıbı sorunları cıdıı derecede var...onun dısnda pa2x tusesi ,yuzeysel malzemesi pa800 den kat kat kaliteli...yani eger ikisnden birini tercih edicem dersen asla ikisni kıyaslama pa2x 800 den 5 gömlek üstedir..ritm.ses bulamam gıbi bir fikire de kapılma..turkiyede zaten pa800 ve pa2x için birşeyler yapılıyor..yeni usbler çıktı..pa2x için emo ve eco usbler satılıyor..inceler birini alır pasa pasa kullanırsın..

    kullanım olrak ta ıkısde hemen hemen aynıdır..sistemleri ekran yapıları aynı zaten..ayrıca korg pa serisi pratiktir..kullanımda sıkıntı cekmezsın


    2x sansın varsa kesinlikle pa800 alma.. 2x al derim..

    hayırlı olsun...

  6. #6
    donjuan555 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    donjuan555 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: korg pa2xpro tavsiye edenler?

    bilgi ve tecrübeleriniz için teşekkür ederim.kararımı sanırım verdim pa2x pro.zaten görünümü de beni etkiledi

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

pa2x pro bilgi, korg pa2x pro ritimleri, pa800 ile pa2x arasındaki, korg pa2x pro nasıl, korg pa2x pro nun sıkıntıları, pa800 pa2x kiyaslama, orkestrada altyapı için roland gw8 mi e 09 mu, korg pa2x problem cıkaran bir alet midir, korg pa x2 nasıl sorun cıkaran alet mi, pa2x mi pa800 mü almalı, korg pa800 korg pa600qt karsılastırma, pa2x pro nasıl, paa 800 2x kıyaslaması, piyasada en iyi pa2x seti, korg pa2x düğünde kullananala
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Korg pa800 pa2xpro setKorg pa800 pa2xpro set

    Korg USB Stick with Arabic/Turkish Styles and Samples arkadaslar verdigim linkdeki usb yurt disi icin satilik. pa600 qt ile calisirmi bu usb ? almaya degermi ? altta usbnin icerigi hakkinda bilgi var
  2. tavsiye - Roland gw 8 mi yoksa Korg pa 500 mü?tavsiye - Roland gw 8 mi yoksa Korg pa 500 mü?

    arkadaslar roland gw 8 mi yoksa korg pa 500 mü? gw8 sıfır 1700 civarında, ikinci el pa500 de 1700 civarında, hangisini almalıyım sizce. hem fiyat hemde alet olarak yorumda bulunurmusunuz.tavsiyelerinizi bekliyorum lütfeen
  3. korg pa2xpro set arıyorumkorg pa2xpro set arıyorum

    merhabalar ben izmitten erdem acil pa 2x pro setlerine ihtiyacım var birde nasıl yüklemem gerekir yardım klarnet taksim falan
  4. For sale Korg Pa2XPro 76 / Korg M3 73 73-keyFor sale Korg Pa2XPro 76 / Korg M3 73 73-key

    Here is our company products price list for any interest and investigation: Contact us via: musicaldepot@hotmail.com musicaldepot1@gmail.com Korg M3-88 Key Workstation/Sampler ......................$1,850usd Korg Pa2XPro 76-key Arranger Keyboard.................$2,000usd Korg TR61 61-key Workstation.................$510usd Korg M3 73 73-key Workstation/Sampler.................$1,450usd
  5. korg pa2xpro da ceyrek sesleri hafizaya alamiyorumkorg pa2xpro da ceyrek sesleri hafizaya alamiyorum

    slm arkadaslar, pa2xpro da ceyrek sesleri hafizaya sabitleyemiyorum bilgisi olan arkadaslardan acil yardim bekliyorum. Herkeze bol muzikli gunler dilerim
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi