FL Studio ritimlerini.roland formatına çevirme ..deneme pop

Roland Ritim - Set içinde FL Studio ritimlerini.roland formatına çevirme ..deneme pop konusu, deneme amaçlı fl studio ritimini Roland style formatına çevirdim amatörce ..ilk deneme bu intro sadece (:.. açarmı açmazmı bilemem bende alett yokk (: denerseniz sevinirim bu arada güzel bi pop...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 4 sonuçtan 1 ile 4 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: FL Studio ritimlerini.roland formatına çevirme ..deneme pop


  1. #1
    karizma_1941 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    karizma_1941 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    FL Studio ritimlerini.roland formatına çevirme ..deneme pop

    Sponsorlu Bağlantılar


    deneme amaçlı fl studio ritimini Roland style formatına çevirdim amatörce ..ilk deneme bu intro sadece (:.. açarmı açmazmı bilemem bende alett yokk (: denerseniz sevinirim bu arada güzel bi pop
    Eklenmiş Dosya

  2. #2
    akor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    akor isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: FL Studio ritimlerini.roland formatına çevirme ..deneme pop

    org çalıyo da tad yok kardeş.çalışmaya devam.

  3. #3
    Samuell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Samuell isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: FL Studio ritimlerini.roland formatına çevirme ..deneme pop

    sabri abi tam tersi mümkünmü acaba

  4. #4
    savas10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    savas10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: FL Studio ritimlerini.roland formatına çevirme ..deneme pop

    fl stüdyadanmı çevirdiniz acaba...teşekkürler....

    - - - Güncellendi - - -

    Roland g-800 formatı 2-4 sadece into çalışıyor diğer kısım yok...bilginize....

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

fl studio türkçeye çevirme, korg ritimlerini rolanda cevirme, roland g1000 ritim cevirme, roland g800 midi kayit, fl studio türkçe ye çevir, fl studio türkçe ritimler, roland ritimler ini korga cevirme, stl uzantılı dosyaları okuyan program, roland pop ritimleri, pop ritimler org, midiyi fl ceviri, roland e86 turkçe kullanma, org ritimlerini stl formatına çevirme, stl ritmler, korg ritimlerini rolanda çevirmek
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. FL Studio ile Org Ritimlerini Açmak?FL Studio ile Org Ritimlerini Açmak?

    Merhaba. Mesela Rolan E-86 vs.. org lar için oluşturulan STL. vs... uzantılı ritim setlerini FL studio da kullanabilieceğimiz bir program, yama vs. bişey yok mu? ben bu ritimleri orgum olmadığı için FL studioda kullanmak istiyorum... FL studio şart değil. o ritimleri bilgisayardan dinlememi sağlayacak herhangi bir program da olur. Teşekkürler.
  2. Roland G 800, G1000 ritimlerini okur mu?Roland G 800, G1000 ritimlerini okur mu?

    Merhaba Arkadaslar, Rolan G 800e hani ritimler oluyo. G 1000 ritimleri olurmu ?
  3. E-86 Ritimlerini Roland E-500 okurmuE-86 Ritimlerini Roland E-500 okurmu

    Arkadaşlar bi sorum olcak Roland E-86 Aletteki ritimler ve user programlar Acaba Roland E-500 de kullanılabilirmi çünkü gördüğüm kadarıyla E-86 E-500 midilerini gayet eksiksiz bi şekilde okuyo yada E-86*NIN programlarını okuyan başka bi roland varmı bilen arkadaş varsa yardımcı olabilirmi .......:confused:
  4. org ritimlerini fl studio da çaldırma ???org ritimlerini fl studio da çaldırma ???

    abiler org ritimlerini nasıl çaldırırım fl de
  5. roland g serisi ritimlerini pa 800 e uyarlayan varmı??roland g serisi ritimlerini pa 800 e uyarlayan varmı??

    merhaba arkadaşlar roland g serisi ritimlerini pa 800 e uyarlayan varmı?Varsa nasıl uyarlandığı konusunda yardımlarınızı rica ediyorum.Bana çok acil pa 800 için batı slov ve taverna slov ritimleri gerekiyo yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi