2.el Home Studio arıyorum

Satılık Enstrüman - Satılık Ekipman Arayanlar içinde 2.el Home Studio arıyorum konusu, arkadaşlar rap vokal kaydetmek için 2.el home studyo ekipmanları arıyorum fazla param yok ekipmanları almak için nokia 5530 mu satıp ekipmanları alıcam tabiki üstüne para koymam gerekirse borç alıcam çok ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 4 sonuçtan 1 ile 4 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: 2.el Home Studio arıyorum


  1. #1
    saliheran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    saliheran isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart 2.el Home Studio arıyorum

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar rap vokal kaydetmek için 2.el home studyo ekipmanları arıyorum fazla param yok ekipmanları almak için nokia 5530 mu satıp ekipmanları alıcam tabiki üstüne para koymam gerekirse borç alıcam çok istekliyim max. sanırım 350 liye kadar çıkabilirim zaten yeni olduğum için ona göre ekipman arıyorum aletlerden fazla anlamıyorum o yüzden hazır uyumlu kullanılmış garantisi biten veya az kalan kaliteli ekipmanlar da olabilir sizde yoksa eğer olan bir arkadaşınıza yönlendirirseniz çok sevinirim msn adresim
    salih.eran@antipati.org mail kabul etmiyor ekleyin

  2. #2
    xpa25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    xpa25 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: 2.el Home Studio arıyorum

    ******nn@hot... ekle sağlam temiz bir set var elindeki paraya yetecek

  3. #3
    hayko009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hayko009 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: 2.el Home Studio arıyorum

    m-audio firewire solo ses kartını verebilirim

  4. #4
    shadow_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    shadow_x isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: 2.el Home Studio arıyorum

    kardeşim elimde studio projects b-1 mik var görüşelim
    shadowogz@gmail.com
    Konu shadow_x tarafından (18 Ocak 2011 Saat 20:08 ) değiştirilmiştir.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

2 el home stüdyo, satılık 2el home studio, 2el home studio, home studıo 2 el, home studio arayanlar, 2el home stüdyo, satılık 2el home studıo, ev stüdyo 2el, ikinci el home studio, satılık home studio arıyorum, home stüdyo 2el, 2el hom studyo fiyatlarısahibinden
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Home StudioHome Studio

    Arkadaşlar bir ay kadar önce fikir almak için konu açmıştım bu siteye. Şimdi kafamda tasarladığım ocakta alacağım stüdyoyu yazıyorum. Değerlendirir ve eksikleri söyler ya da değişiklik önerirseniz çok yardımcı olmuş olursunuz. Mikrofon: Rode NT1-A Ses Kartı : Tc Electronic Impact Twin Referans Monitör: M Audio - AV 40
  2. Satılık 2. El Yarı Profesyonel / Orta Seviye Üzeri Home Studio Ekipmanları Arıyorum!Satılık 2. El Yarı Profesyonel / Orta Seviye Üzeri Home Studio Ekipmanları Arıyorum!

    merhaba, satılık 2. el yarı profesyonel / orta seviye üzeri home studio ekipmanları arıyorum. ekipmanlar rap kayıt için kullanılacaktır. elinde bulunan arkadaşlar, marka / model ve istedikleri fiyat bilgisini gönderebilirler mi acaba?
  3. Home StudioHome Studio

    Tekrar tekrar aynı tip bir konu açıyorum umarım bu topic altında kavga çıkmaz. Arkadaşlar 750 TL bütçem var. Rap vokal kayıdı alacağım. Bu bütçe içinde Ses kartı - Kondensatör Mikrofon - Kablolar - Pop filtre - Ayaklık v.s alacağım. Zamanla bu malzemelere yeni bir preamp referans monitörü vesaire ekleyeceğim. Yalıtımsız bir ortamda alacağım kayıdı. Bu yüzden kardeoitli bir mikrofon almak istiyorum. Şimdilik yalıtıma yatırım yapmayacağım. Evet...
  4. Home Studio tavsiyeleriniz.Home Studio tavsiyeleriniz.

    Merhaba, Home studio kurmak istiyorum fakat usb mixer mi alıyım veya normal bir mixer alıp yanında ses kartımı alıyım karar veremedim. Aklımdan geçen Mixer Behringer Xenyx x2222 Usb fakat kaliteli ses alırmıyım alamazmıyım emin değilim. Sizce hangisini yapmalıyım ? Xexyx x222 nin resmi aşağıda.
  5. Home StudioHome Studio

    Merhabalar evde müzik ve kayıt yapabileceğim donanımlar aramaktayım bunlar için ne gerekli profesyonel ve uygun bişi fast track pro sadece yeterlimidir
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi