Satılık rode home Studyo Malzemesi Acill !

Satılık Enstrüman - Satılık Ekipman Arayanlar içinde Satılık rode home Studyo Malzemesi Acill ! konusu, Arkadaşlar Satılık Home Studyo Malzemesi Arıyorum Acill! Cihazlar Mick Rode nt1a veya behringer b1-b2 olur Ses Kartı M-audi +48 Voltt Olurr mixser behringer 802 1002 olur ve mikrofonların kaplosu pop ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Satılık rode home Studyo Malzemesi Acill !


  1. #1
    leflau42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    leflau42 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Satılık rode home Studyo Malzemesi Acill !

    Sponsorlu Bağlantılar


    Arkadaşlar Satılık Home Studyo Malzemesi Arıyorum Acill!
    Cihazlar Mick
    Rode nt1a veya behringer b1-b2 olur
    Ses Kartı M-audi +48 Voltt Olurr
    mixser behringer 802 1002 olur
    ve mikrofonların kaplosu pop filter ayaklığıyşla birlikte arıyorum ilgilenenlere!
    edena0909@hotmail.com Ekleyin!

  2. #2
    xpa25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    xpa25 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Satılık rode home Studyo Malzemesi Acill !

    selam dostum ; öncelikle tarz meselesi aradığın tarz da sistem satıyorum
    - Rode NT1A (Microfon Pert durumda değildir 6-7 ay kullanılmıştır. !)
    - ESI U46XL (ses kartında +48 phantom özelliği bulunmaktadır) (DRİVER CD'si ile beraber verilecektir.)(ses kartı 0 gibi )
    - Pop filter
    - ayaklık
    -2 adet , 5m ve 2 m Microfon kablosu
    toplam hepsine 700 tl istiyorum kardeşim istanbuldaysan elden teslim ederim
    mail adresim : ******nn@hot...
    Not: yani olayın süprizi şu ekipmanların temizliği ve az kullanılmış olması nice böle setler kendinden geçmiş bir vaziyette elden çıksın diye satılıyor !!!

  3. #3
    leflau42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    leflau42 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Satılık rode home Studyo Malzemesi Acill !

    Sağolasın Kardeşim Yanlız mikrofona Takım Halinde 250 tl Veririm!

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

Satılık rode home Studyo Malzemesi Acill !
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Acill satılık home studyo...Acill satılık home studyo...

    Komple Studyo ArayanLara Mujde. Behringer 802 - Mixer Behringer C-3 Mikrafon Pro KabLolar Creative Sound Blaster 7.1 Ses Kartı 550 tl Evet Arkadaşlar Ekipmanlarımı Tertemiz Kullandım En ufak Cizik Yoktur. Ve Garantı Belgeleri Duruyor Zaten Hepsi 2 Yıl garantılı Ve Hepsinin Daha Senesi Dolmadı.
  2. Acill, Rode Nt2a M-audi Fast Track Pro Ses Kartı & Ekipmanları Dahilinde SatıLıkt...Acill, Rode Nt2a M-audi Fast Track Pro Ses Kartı & Ekipmanları Dahilinde SatıLıkt...

    3-4 Ay Önce aldığım Mikrofonum Ve ses kartımı Aldığım Fiyatın Yarı Fiyatına Acill Sorunlardan dolayı Satmak Zorundayım. Kullandığım süre Boyunca Kesinlikle, en ufak bi pişmanlık duymadım aldığıma.Eminim Benden Sonra Kulanan Arkadaşımda Pişmanlık Duymayacaktır. Kesinlikle En ufak bi sorunu vs. Çiziği falan kesinlikle yoktur. Rode Nt2a Mikrofon M-audi Fast Track Pro Ses kartı Ayarlanabilir Mik. AyaklıkLığı K&M Orjinal Pop Filter
  3. 300 TL YE HOME STUDYO300 TL YE HOME STUDYO

    5002SELAM MERHABA ARKADAŞLAR İŞİMDEN DOLAYI HEM STUDYOMU SATIYORUM BEHRİNGER 1202 FX MİXER BEHRİNGER C2 CONDENSER MİKROFON ÜRÜNLER KUTUSUNDA FATURALI GARANTİLİ TERTEMİZ ÜRÜNLERDİR MİXERİ ZATEN BİLİYORSUNUZ MİKROFON İSE ENSTURMAN KAYITLARI OKUMAK İÇİN VOKALLER İÇİN BİL HASSA RAPPERLER İÇİN DÜŞÜK MALİYETLİ İYİ SONUÇLAR AŞINABİLECEK BİŞEY MSN EKLEYEN ÖRNEK SES ATARIM
  4. Satılık Rode NT1-A Sıfır Ayarında Acill!!Satılık Rode NT1-A Sıfır Ayarında Acill!!

    Merhaba Arkadaşlar Studyo Açmak İçin Aldığımız Rode NT1-A Condanster Altın Diyaframlı Düşük Gürültü Seviyeli Kayıt Mikrofonunu Studyo Açamadığımız İçin Satıyorum Daha 1 Kere Bile Kayıt Alınmadı Kutusunda 10 Yıl Garantili Shackmaunt,Filtre ve Profesional (50 TL ) Değerindeki Compelden Aldığım Mic Kablosunu Yanında Vereceğim Acil Para Lazım Olduğundan 360 TL ye Satışa Sunuyorum... Ciddi Alıcılar İletişime Geçsin İstenilirse Elimde Mixerde...
  5. home studyohome studyo

    arkadaşlar merhaba.Bende ıconstudıoworks 44 ses kartı mxl990 condenser mıc pop fılter shockmount mıc stand ve de acıd pro adobe audıtıon gıbı bı cok program var...ses kaydının daha profesyonel olması için başka nelere ihtiyacım var?tesekkur ederım.
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi