GEM WK - 4 veya WK - 8

Satılık Enstrüman - Satılık Ekipman Arayanlar içinde GEM WK - 4 veya WK - 8 konusu, yani, uzun bi yol... neyse fiyat iyi. bi düsünmem lazim, bana biraz zaman verirsen sevinirim, zaten dedigin gibi senin icinde acelesi yok. ben buraya yine yazarim. tskler ilgin icin....

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 12
Bu sayfada toplam 16 sonuçtan 11 ile 16 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: GEM WK - 4 veya WK - 8


  1. #11
    GenC-PiYaNisT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    GenC-PiYaNisT isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: GEM WK - 4 veya WK - 8

    Sponsorlu Bağlantılar


    yani, uzun bi yol... neyse fiyat iyi. bi düsünmem lazim, bana biraz zaman verirsen sevinirim, zaten dedigin gibi senin icinde acelesi yok. ben buraya yine yazarim. tskler ilgin icin.

  2. #12
    Laco Tayfa pa800 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Laco Tayfa pa800 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: GEM WK - 4 veya WK - 8

    Sorun degil genc, ne zaman istersen.
    Tabiiki baska müsteri cikarsa orgu satmak zorunda kalirim.

  3. #13
    GenC-PiYaNisT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    GenC-PiYaNisT isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: GEM WK - 4 veya WK - 8

    tamam sorun degil, ben yazarim sana. eger baskasi cikarsa satarin tabiki...

  4. #14
    askzor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    askzor isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: GEM WK - 4 veya WK - 8

    resimlere bi bakayim nasilmis

  5. #15
    UMUT_MUTLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    UMUT_MUTLU isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: GEM WK - 4 veya WK - 8

    Gem vk 1 kullandım iyi bi cihazdı eminim wk 4 ve 8 de öyledir ama tek sorun bu cihazlarda normal pitch bender yokmu yaw

  6. #16
    keremkys38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    keremkys38 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    gem vk 2 3

    arkadaslar acil wk 2 veya 3 lazim satmak isteyenler acil bekliyorum adresi ekleyebilirler

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

gem wk4 fiyatı, gem wk4 fiyatları, gem wk4 fiyat, gem wk 4 fiyat, gem wk 4 ler nekadar, gem wk4 özelik, gem wk 4 satılık, gem wk4 satılık, gem vk 4 fiyatı, gem wk4 satlık, gem wk4 fiyati, satlık roland vk5, satılık gem wk arayanlar, gem wk4, gem wk4 kaç para
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. roland e86 veya korg i3 veya ix300 düğünlerde çalınabilir hangileridir üstadlarımızroland e86 veya korg i3 veya ix300 düğünlerde çalınabilir hangileridir üstadlarımız

    roland e86 veya korg i3 veya ix300 düğünlerde çalınabilir hangileridir üstadlarımız
  2. Cubase 4 veya cubase 5 veya 6 elinizde sağlam çalışanCubase 4 veya cubase 5 veya 6 elinizde sağlam çalışan

    arkadaşlar selam elinizde sağlam çalışan cubase 4 veya cubase 5 falan var mı acaba wawelab 6 indirdim ne oldugunu anlayamadım cubase sx3 vardı onu indirdim ancak ondada tam olarak vst ler falan yok cok az tam olarak varsa paylasırsanız sevınırım . birde 20-30 link yerşne az bi link olsa cok makbule gecer.
  3. Kaval, Mey veya Yan Flütü İyi Veya Orta Düzeyde Çalabilen Grup ELemanı (İzmir)Kaval, Mey veya Yan Flütü İyi Veya Orta Düzeyde Çalabilen Grup ELemanı (İzmir)

    Kaval, Mey veya Yan Flütü İyi Veya Orta Düzeyde Çalabilen Grup ELemanı (İzmir) (Thm-Özgün Müzik) İletişim: 0(542)3693188 - Burak.demirci@hotmail.com
  4. GEM WK 8 veya Korg PA 60 ?GEM WK 8 veya Korg PA 60 ?

    selam millet, benim bi sorum olcakti. sizce hangi org almaya deger ve fiyatlari ne kadar ? ben wk8 almayi düsünüyorum, sizce degermi ? sadece hobby olarak caliyorum, yani dügün felan degil. ama baya iyiyim, onun icin ya WK8 yada PA 60, sizce hangisi ? yardiminizi bekliyorum...
  5. 55 TR VEYA PA 80 ARIYORUM55 TR VEYA PA 80 ARIYORUM

    55 TR VEYA PA 80 ARIYORUM ESKİŞEHİR VEYA ÇEVRESİ OLURSA İYİ OLUR
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi