Bütçeme Göre Org Varmıdır? Abilerim Yardım Eder misiniz ?

Satılık Enstrüman - Satılık Ekipman Arayanlar içinde Bütçeme Göre Org Varmıdır? Abilerim Yardım Eder misiniz ? konusu, Öncelikle Selamün Aleyküm Benim Ritimsiz Bi Orgum var Yamaha Psr-19 O Org La Çıkardım Bi Kaç Parça ve Ritimli Org Almak İstiyorum Bu Orgu Satcam ve Bayram Paramla Birlestirip Org ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 2 sonuçtan 1 ile 2 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Bütçeme Göre Org Varmıdır? Abilerim Yardım Eder misiniz ?


  1. #1

    Standart Bütçeme Göre Org Varmıdır? Abilerim Yardım Eder misiniz ?

    Sponsorlu Bağlantılar


    Öncelikle Selamün Aleyküm Benim Ritimsiz Bi Orgum var Yamaha Psr-19 O Org La Çıkardım Bi Kaç Parça ve Ritimli Org Almak İstiyorum Bu Orgu Satcam ve Bayram Paramla Birlestirip Org Alcam İnsallan Ama Marka Bilgim Yok Bütçeme Göre Org Varmıdır_?

  2. #2
    kartallı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kartallı isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Bütçeme Göre Org Varmıdır? Abilerim Yardım Eder misiniz ?

    Abi Yamaha a300 tr V2 senin işine yarar bence..Bak fiyatlarına.bu işler için sahibinden.com en iyi site ordan bak..

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

Bütçeme Göre Org Varmıdır? Abilerim Yardım Eder misiniz ?
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Tc Electronic Impact Twin yardım eder misiniz?Tc Electronic Impact Twin yardım eder misiniz?

    Merhaba arkadslar ben yakın zamn önce tc electronic impact twin ses kartı aldm driverini falan kurdum not device found falan dedi biraz araştırdım ve chipsetli firewire kart almam gerektiğini söylediler bende KX301 PCI FireWire marka 3+1 portlu firewire kart aldım herşeyi taktım ama ses kartının üstünde ki mavi ışık sabit değil bir türlü yanıp gidiyo bazende hiç yanmıyo tek amacım onu bilgisayara göstermek ilk taktığımda donanım bulundu falan...
  2. Alacaklarım Yardım Eder misiniz ArkadaşlarAlacaklarım Yardım Eder misiniz Arkadaşlar

    Merhaba arkadaşlar forumda ekipman tavsiyesi istemiştim ve şimdi şunları satın alacağım.Bunlar elime geçince direk bağlayıp kayıt alabilir miyim yardımcı olursanız sevinirim.Alacaklarım; 1-Mikrofon;mydukkan.com :: MXL 990 :: Condenser Mikrofon 2-Ses Kartı;mydukkan.com :: M-Audio Fasttrack USB II :: Ses Kartı Bunları alacağım ürün elime geçtiğinde bu ikisini bilgisayara bağlayıp direk kayıt alabilir miyim?(Kablo vs. içinde mi geliyor yoksa...
  3. Yardım eder misiniz? İstek - Yardım eder misiniz?

    Konuyu nereye açacağımı bulamadığım için buraya açıyorum. Yanlış bir yerse affola. 12 Mart günü için oratoryo hazırlıyoruz. Güzel bir fon müziğimiz var ama şiir okunuyor sadece fon müziğini bulamadık. Çok ihtiyacımız var o fon müziğine acaba şiir kısımlarını yok edebilecek bize yardım edebilecek biri var mı?
  4. M-audio Fast Track Pro Sıkıntılarım var yardım eder misiniz?M-audio Fast Track Pro Sıkıntılarım var yardım eder misiniz?

    m-audio fast track pro usb ses kartı aldım bir arkadaştan.Sıkıntım şu Phantom power'ı actıgım halde mıkrafonun ısıgı yanmıyor.(Mikrafon samson c01 condenser)2.olarak kayıt alırken ses düşük geliyor ses kartının ayarlarıyla oynadım fakat çözemedim.Birde Mikrafonu mic 1 XLR girişine takdıgım zaman Signal ışı yanmıyor.Terzi kendi söküğünü dikemezmiş zaten.Yardımcı olursanız sevinirim kullandıgım işletim sistemi ise Windows 7 ultimate edition ...
  5. yardım eder misiniz???yardım eder misiniz???

    bu poly midi ama birisi barış mançonun unutamadımı istemiş banada lazımdı ama beceremem böle şeyleri siz bunu mp3 yapabilir misiniz??
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi