yamaha a300 ve a300 tr

Yamaha Klavyeler içinde yamaha a300 ve a300 tr konusu, arkadaşlar ben a300 tr almaya karar verdim geçen hafta sonu taksim tünele gittim almak için bana a300 ün a300 tr den tek farkı içindeki çip olduğunu söyleyen bir satıcı oldu ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 19 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: yamaha a300 ve a300 tr


  1. #1

    Standart yamaha a300 ve a300 tr

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar ben a300 tr almaya karar verdim geçen hafta sonu taksim tünele gittim almak için bana a300 ün a300 tr den tek farkı içindeki çip olduğunu söyleyen bir satıcı oldu ama ben araştırıcamı söyleyip bi dahaki hafta sonu gelicemi söyledim şimdi merak ettiğim konu gerçekten a300 ile a300tr nin arasında çip farkımı var adamın bana satmaya çalıştığı a300 ve bana diyorki ben sana bi çip vericem orga takıcan a300 tr olucak aradaki tek fark bu acaba söyledikleri doğrumu? tşk

  2. #2
    yumux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yumux isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: yamaha a300 ve a300 tr

    Evet çip farkı var.Ama almışken A300 TR yani çiplisini al derim.

  3. #3
    grkmscrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    grkmscrl isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: yamaha a300 ve a300 tr

    kardeşim bende a300 vardı
    istanbula gönderip çip taktırdım cihazı kullanmayı bilen birisi hertürlü sıkıntı çekmeden program yapabilir çip dedikleri şeyin farkınıda söliyeyim a300 ün içinde arap ritimleri var bunlar arap düğünlerine gitmiosan bi işine yaramıyor ama normal programlarda çalıcaksan çipli olanı tercih et çünkü a300 ün içinde 1 tane 2/4 1 tane çiftetelli 1 tane 9/8 vs var a300tr de veya çip taktırınca daha kaliteli ritimlere ve ritim çeşitlerine sahip oluosun imkann varsa tr al çünkü çip taktırmak pahalıya gelir

  4. #4
    karcahar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    karcahar isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: yamaha a300 ve a300 tr

    beyler bu çip taktırma işi pahalı birşey mi bilen varmı acaba?

  5. #5
    karcahar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    karcahar isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: yamaha a300 ve a300 tr

    dostum bu çip taktırma işi sana kaça patladı eğer taktıramazsam şöyle güzel ritimleri nereden bulabilirim bir fikrin varmı acaba şimdiden teşekkürler.

  6. #6
    grkmscrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    grkmscrl isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: yamaha a300 ve a300 tr

    vallaha hocam yaklaşık eğer istanbul dışında oturuyorsan 250 -175 arası tutar istanbul içinde oturuyorsan 200 falan tutar

  7. #7
    grkmscrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    grkmscrl isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: yamaha a300 ve a300 tr

    sende a300 mü var a300 tr mi

  8. #8
    grkmscrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    grkmscrl isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: yamaha a300 ve a300 tr

    çip tarkrıtmazsan sadece 1 adet ritim yükleyebilirsin ama a300 le program yapman zor biraz ama a300 tr olursa ritim bile atmadan klawyene hakimsen götürürsün programı

  9. #9
    karcahar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    karcahar isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: yamaha a300 ve a300 tr

    dostum bende a300 var ritim yükledim ama istediğim gibi ritimler bulamadım bulabilsem onada razıyım ilgine Teşekkür ederim bu arada.

  10. #10
    karcahar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    karcahar isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: yamaha a300 ve a300 tr

    dostum bende a300 var ritim yükledim ama istediğim gibi ritimler bulamadım bulabilsem onada razıyım ilgine Teşekkür ederim bu arada.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

yamaha a300tr v2 v1 araı fark, yamaha a300 ritim yükleme, a300tr mi, yamaha a300 tr ile v2 arasındaki fark, yamaha a300tr çip nasıl taktırırım, yamaha a300 cip taktirma, a300tr nin usb girişi var mi, yamaha a300v2 ritim yükleme, yamaha a300 tr çipli, yamaha psr a300tr nasıl, yamaha a300 tr v2 ritim yükleme, yamaha psr a300 ile psr a300tr arasindaki fark, yamaha a300 çip taktırmak, yamaha a300tr ile v2 arasındakı fark, yamaha a300 ile 300tr arasındaki fark
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Yamaha psr a300 ve a300 TRYamaha psr a300 ve a300 TR

    Arkadaşlar bşr konud yarsımınızı isteyeceğim, Yamaha PSR a300 ile a300 TR arasında ne fark var acaba, a300TR'nin çipi varmış sanırım bu ne anlama geliyor, ne işe yarıyor bilgi verebilirseniz sevinirim...
  2. YAMAHA PSR A300 Ü YAMAHA PSR A300 TR V2 YE ÇEVİRMEK(ÇİP TAKTIRMAK VE MALİYETİ)YAMAHA PSR A300 Ü YAMAHA PSR A300 TR V2 YE ÇEVİRMEK(ÇİP TAKTIRMAK VE MALİYETİ)

    ARKADAŞLAR 3 GÜN ÖNCE ELİMDE YAMAHA PSR A300 DÜZ MODELİ VARDI RİTİMLERİ HİÇ BİR İŞE YARAMIYORDU BENDE ÇİP TAKTIRMAYA KARAR VERDİM ARAŞTIRMA YAPTIKTAN SONRA CAN BEY DİYE BİRİ VAR YAMAHA ORGLARA KENDİSİ ÇİP TAKTIRIYORMUŞ VE ÇOK İYİ BİR ÇİP YAMAHA PSR 300Ü YAMAHA PSR A300 TR V2 YE ÇEVİRDİK YEMİNLE DEHŞET OLMUŞ RİTİMLERİ FELAN DÜĞÜN BİLE GÖTÜRÜR TAKTIRMAK İŞSTEYEN ARKADAŞLAR İÇİN SADECE BİLGİ VERMEK İSTEDİM
  3. Yamaha PSR-A300. V2 V1 ..Yamaha PSR-A300. V2 V1 ..

    Yamaha PSR-A300.TR V2 V1 .. Bu Klavye'yi Kullanan Arkadaşlar Burada Toplanıyoruz Herhangi Bir Konuda Bilgi Paylaşımı İçin ...
  4. arkadaşlar a300 tr v2 fiyatı nedir? roland e 40mı a300 tr v2 mi?arkadaşlar a300 tr v2 fiyatı nedir? roland e 40mı a300 tr v2 mi?

    arkadaşlar a300 tr v2 fiyatı nedir? roland e 40mı a300 tr v2 mi?
  5. YAMAHA A300 IÇIN ÇIP NERDE BULA BILIRIM. ALMANYA´DA A300 TR YOK.YAMAHA A300 IÇIN ÇIP NERDE BULA BILIRIM. ALMANYA´DA A300 TR YOK.

    SELAMLAR, YAZDIGIM GIBI BANA A300 ICIN CIP GEREKIYOR BURALARDA A300TR SATILMIYOR, SADECE A300 VAR. NERDE BULA BILIRIM? YARDIM ICIN SIMDIDEN TESEKKÜRLER.
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi