OR700 v2 plus için UD ve KEMAN sesi arıyorum

Yamaha Klavyeler içinde OR700 v2 plus için UD ve KEMAN sesi arıyorum konusu, Arkadaşlar v2 plus için yazılmış ud sesleri ve keman sesi arıyorum. Üzerindeki ud sesleri metalik ses veriyor. Daha düzgün bir sesi olanlar varmı acaba?...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: OR700 v2 plus için UD ve KEMAN sesi arıyorum


  1. #1
    bsb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bsb isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart OR700 v2 plus için UD ve KEMAN sesi arıyorum

    Sponsorlu Bağlantılar


    Arkadaşlar v2 plus için yazılmış ud sesleri ve keman sesi arıyorum. Üzerindeki ud sesleri metalik ses veriyor. Daha düzgün bir sesi olanlar varmı acaba?

  2. #2
    mikser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mikser isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: OR700 v2 plus için UD ve KEMAN sesi arıyorum

    merhaba arkadaşlar ben bu işte çok yeniyim arkadaşların gönderdiği midi lerden usb ye attım ama orga taktığımda dosyalar görünmüyo neyapmalıyım TEŞEKKÜRLER

  3. #3
    bsb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bsb isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: OR700 v2 plus için UD ve KEMAN sesi arıyorum

    İlk önce USER da Song bölümüne tıkla dosyaları bul dinleyeceğin müziğin üzerine tıkla ve klavyenin üzerindeki SONG bölümünde Sync-Start düğmesine bas. Açıkcası bende şuanda çözdüm sıcağı sıcağına aktarayım dedim.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

OR700 v2 plus için UD ve KEMAN sesi arıyorum
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. OR700 vs plus için türkü ritimleri arıyorumOR700 vs plus için türkü ritimleri arıyorum

    elimde yamaha or700 vs plus var orgla pek bi bilgim yok fakat bağlama çalıyorum sadece ritim için aldım türkü ritimleri arıyorum nerden bulabilirim örneğin saçlarını taramışsın , bir gönüle aşk girince , kirpiğin kaşına deydiği zaman falan gibi tarzlarda
  2. Yamaha or700 için Giresun karşılaması arıyorumYamaha or700 için Giresun karşılaması arıyorum

    hayırlı günler arkadaslarım abilerim giresun karşılaması bulamıyorum yamaha or700 için yardımcı olurmusunuz elinde olan varsa sevinirim şimdiden tesekkürler
  3. FL Studio için yaylı - keman - cello sf2leri arıyorum lütfen yardım.FL Studio için yaylı - keman - cello sf2leri arıyorum lütfen yardım.

    20 sayfadır gidiyorum ama bulamadım, lütfen yardımcı olursanız sevinirim.
  4. Yamaha OR700 için ses arıyorumYamaha OR700 için ses arıyorum

    slm arkadaşlar bende yamaha or 700 var ses bulamıyorum yardımçı olabilirmisiniz bana sen_sin_kaderim60@hotmail.com ulaşabilirsiniz şimdiden tşk
  5. nakarata geçiş için inceden kalına giden perküsyon sesi arıyorumnakarata geçiş için inceden kalına giden perküsyon sesi arıyorum

    yada altarnatıf oalrak onerebılecegınız bısey varmı gitar arpejden rıtme gecerken araya kaynaması laazım.. sımdıden teşekkurler
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi