md alt yapı aryorum yardımcı olurmusunuz

Yerli MD Altyapılar içinde md alt yapı aryorum yardımcı olurmusunuz konusu, ebru gündeş tanımam senden başka ve şahane olabilir şimdiden tşk ederim emeği geçen herkese saygılar...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 2 sonuçtan 1 ile 2 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: md alt yapı aryorum yardımcı olurmusunuz


  1. #1
    defnenil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    defnenil isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart md alt yapı aryorum yardımcı olurmusunuz

    Sponsorlu Bağlantılar


    ebru gündeş tanımam senden başka ve şahane olabilir
    şimdiden tşk ederim emeği geçen herkese saygılar

  2. #2
    piyani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyani isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: md alt yapı aryorum yardımcı olurmusunuz

    ben yardımcı olurum size alacakaranlik53@msn.com

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

yalın küçücüğüm md altyapı, yalın küçücüğüm altyapı, yalın küçücüğüm md, yalin kucucugum md, yalin kücücügüm md
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Yardımcı olurmusunuzYardımcı olurmusunuz

    Uzun zamandır org çalmayı istiyordum ve akrabalarımdan ufak casio tonebank MA-120 adında org ayarladım ufak ufak çalmayı öğrenirsem daha iyisini almayı düşünüyorum.Ritimlerine baktım hiç türk ritmi yok nasıl değiştirebilirim ve ilk defa org çalıcak nasıl önerilerde bulunursunuz şimdiden herkese teşekkür.
  2. Ses Kartı Yardımcı olurmusunuzSes Kartı Yardımcı olurmusunuz

    benim aklımda ses kartı olarak bu var ASUS XONAR HDAV 1.3 DELUXE (AV200 Sound Processor) PCIEX1 Ses Kart .:.NOVA Bilgisayar.:. ASUS XONAR HDAV 1.3 DELUXE (AV200 Sound Processor) PCIEX1 Ses Kart? ASUS XONAR HDAV 1.3 DELUXE (AV200 Sound Processor) PCIEX1 Ses Kart? ASUS XONAR HDAV 1.3 DELUXE (AV200 Sound Processor) PCIEX1 Ses Kart? ASUS XONAR HDAV 1.3 DELU sizce bu kart işe yararmı öyle pek bir profosyonel değilim şuan 60 TL'lik bi mic var...
  3. Yardımcı Olurmusunuz LütfenYardımcı Olurmusunuz Lütfen

    Selam bu türde kayıtları nasıl yapıorsunuz arkadaşlar. Neler gerekli. Pc den bu kadar net ve kalitesli sesi nasıl alıyorsunuz. 1- Program Olarak Hangi Program 2- Programın Ayarlarını Nasıl Ayarlıyoruz 3- Mikrofon Nasıl Bir Mikrofon Yardımlarınızı bekliorum arkadaşlar şimdiden teşekkürler......
  4. Yardımcı olurmusunuz ?Yardımcı olurmusunuz ?

    Manga - Bir Kadın Çizeceksin Manga- Beni Benimle Bırak Yalın- Küçücüğüm altyapıları lazım acil
  5. lütfen yardımcı olurmusunuz...lütfen yardımcı olurmusunuz...

    çok sevdiğim 2008 yılına ait ritmi çok güzel bi ilahi var Hasan Dursun - Nurlar Yağar ama netteki programlarla sesi pek kısılmıyo,kısılsada ritmi bozuluyo..allah rızası için buna bi el atıcak kimse yokmu...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi