Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj

Yerli MD Altyapılar içinde Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj konusu, zSHARE - sherif novo selo.mp3...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 4 sayfadan 1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 35 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj


  1. #1
    sherif - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sherif isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj

    Sponsorlu Bağlantılar


    zSHARE - sherif novo selo.mp3

  2. #2
    ser_ka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ser_ka isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forumdan Uzaklaştırıldı!

    Standart Cevap: Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj

    saool kardeş

  3. #3
    duygu1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    duygu1989 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj

    tşkler emeğine sağlık..

  4. #4
    esatyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    esatyaz isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj

    hocam aslinda böyle yazmam mesaj ama bu md ye yemin ediyorum helal olsun yani buna yazmicamda neye yazicam allah senden bin katt razi olsun almaanyadan esat yaz saygilar sevgiler

  5. #5
    DJ_Mustafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    DJ_Mustafa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj

    teşekkürler bu bombaydı

  6. #6
    mkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mkm isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj

    helal sana böyle yanilar çok iş görüyo taşekkürler

  7. #7
    Oyvoken - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyvoken isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj

    helal süper!

  8. #8
    sensizim55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sensizim55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj

    abicim eline koluna yüreğine sağlık allah razı olsun bu paylaşımın çok güzel teşekkür ederim çok saol

  9. #9
    ByZoRaDaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ByZoRaDaM isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj

    DİNLİCEM

  10. #10
    keremguney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    keremguney isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Ebru yasar&smayil yk-seviyorum seni orj

    helal olsun...

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

ebru yasar
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Ebru yaşar seviyorum seni orj altyapıEbru yaşar seviyorum seni orj altyapı

    GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR:f49:
  2. Ebru Gündeş - Seni SeviyorumEbru Gündeş - Seni Seviyorum

    Ebru Gündeş - Seni Seviyorum Seni benden almaya senin de gücün yetmez Şu yaralı kalbime benim de sözüm geçmez Anlamasan da beni, dinlemesen de olur Başkasını sevemem saçmalama ne olur Anılar kilitlemiş sana Resimler delil gibi bana Allahım da şahit buna
  3. EBRU GÜNDEŞTEN SENI SEVIYORUMEBRU GÜNDEŞTEN SENI SEVIYORUM

    KISACIK BIR CALISMA IDARE EDIN ELIMDEKI IMKANLAR BOYLE BI STUDYODA SOYLESEM YIKARIZDA ORTALIGI SESI ALAMIYORUM KENDI SESIMI YANI SOYLER KEN ANCAK SARKIYI DUYUYORUM USTUNE OKUYORUM:d:dD:D8751
  4. ebru yasar -seni anan benim icin gogurdu  yardimebru yasar -seni anan benim icin gogurdu yardim

    arkadaslar yardim ci olursanis sevinirim
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi