MİDİ Nasıl Yapılır ?

Yerli MD Altyapılar içinde MİDİ Nasıl Yapılır ? konusu, Merhaba Tum MİDİSYENLER . Siteniz cok guzel . Site icerigi hakketen dop dolu . Hep kendimi bildim-bileli MİDİ - leri İnternetden indiriyorum.Hiç kendi MİDİ-mi yapmayı düşünmemişdim . Amma şimdilerde MİDİ ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 4 sonuçtan 1 ile 4 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: MİDİ Nasıl Yapılır ?


  1. #1

    Standart MİDİ Nasıl Yapılır ?

    Sponsorlu Bağlantılar


    Merhaba Tum MİDİSYENLER . Siteniz cok guzel . Site icerigi hakketen dop dolu . Hep kendimi bildim-bileli MİDİ - leri İnternetden indiriyorum.Hiç kendi MİDİ-mi yapmayı düşünmemişdim . Amma şimdilerde MİDİ - yapmayı çok istiyorum . Yani bu işi cidden kafama koydum da , nasıl yapılıyor onu bilmiyorum . Yardımcı olurmusunuz . Yardımcı olursanız sevinirim

  2. #2
    toroslu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    toroslu isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: MİDİ Nasıl Yapılır ?

    midi program indirmen lazim ,ilk etap basit program kullan sonra arkasi gelir mesela midisoft gibi program (org'a midi baglantisi yap bilgisayar ile kolay gelsin.

  3. #3
    burak86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    burak86 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: MİDİ Nasıl Yapılır ?

    gerçekten bende yapmayı çok istiyorum ayrıntısı ile söyleyen olursa çok sevinirim arkadaşlar tşk ederim hkkaten süpersiniz ya bu mdlerin hepsi çok ii bu siteye çok tşk ediyorum

  4. #4
    the2050 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    the2050 isimli Üye şuanda  online konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: MİDİ Nasıl Yapılır ?

    evet arkadaşlar bir anlatan olursa bende çok sevineceğim.. tek başima uğraşiyorum ama saçma sapan birşeyler çikiyor . ben genelde fl studio programi ile uğraşiyorum ,Korg bağlantisi olmadan baya zor , ama imkansız değildir tabiki de... herşey öğrenene kadar zordur, öğrendikten sonra çoçuk oyuncaği oluyor ama iş o aşamaları geçmede...

    arkadaşlar midi yi genelde incelersek fl programina atip açtiğimizda... 16 ayri kanal var...
    bu kanallarin en fazla 10 tanesi kullaniliyor.. bazi midilerde 4 ya da 5 kanaldan fazla kullanilmiyor...
    örnegin bir midi de...
    melodi , gitar ,bas ve davullar var en basit şekilde.. ama o en basit dediğimiz midiyi bile yazmak nerdeyse işkence gibi...
    midinin nasıl hazırlandığını bilen arkadaşlar yardimci olabilirlerse eğer , çok sevineceğiz.. ilgilendiğiniz için çok tşk'ler...
    herkese hayırlı forumlar...

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

md nasıl yapılır, md altyapı nasıl yapılır, midi bağlantısı nasıl yapılır, müzik altyapısı nasıl yapılır, midi nasıl yapılır, altyapı nasıl yapılır, orgda md şarkı nasıl yapılır, altyapı müzik nasıl yapılır, müziğin altyapısı nasıl yapılır, orgda altyapı nasıl yapılır, md kayıt nasıl yapılır, md alt yapı nasıl yapılır, midi nasil yapilir, şarkı altyapısı nasıl yapılır, roland em 55 or midi kayit nasil yapilir
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. mastering nasıl yapılırmastering nasıl yapılır

    ben mastering mühendisi olmak istiyorum bana açıklayın ama işte şu ses şu kadar düşürülür bu bu kadar açılır şeklinde değil mesela şarkı mühendise hangi formatta götürülür (mp3 olarakmı mesela) ????? mühendis hatalı frekansı nasıl sezer ???
  2. pa800 usb nasıl yapılır?pa800 usb nasıl yapılır?

    selam sevgili arkadaşlar. benim merak ettiğim konu piyasada satılan usb ler (emo usb, usb türk) nasıl kilitleniyor? yardımcı olursanız ve merakımı giderirseniz sevinirim.
  3. mix nedir? neden yapılır? nasıl yapılır?mix nedir? neden yapılır? nasıl yapılır?

    mix nedir? neden yapılır? nasıl yapılır? Mix ; Bir şarkıda çalışılan tüm kanalların bir birine dengelenesi demekdir, yani sesin düzeyine yapılan bir müdale aşamasıdır. Ancak bu müdahale sadece ses düzeyi ile sınırlı kalmaz şarkıdaki efektlerde bu mix sırasında şarkıya eklenir. Dinamik alan çalışmaları yapılır , sesin berraklığı ve tonu üzerindeki çalışmalarda bu aşamada bitirilir.Öyleyse mix bir şarkının son kullanıcıya ulaşmadan önce yapılan...
  4. Bu efekt nasıl yapılırBu efekt nasıl yapılır

    Envoy Feat Felis Tigris - K.D - (Elleran Elvis - Westsound Diss ) - YouTube şu parçanın başında ki efekti nasıl yapabilirim ?
  5. Md nasıl yapılır ?Md nasıl yapılır ?

    md nasıl yapılır ? arkadaşlaaklr bilen biri cvb yazabilirmi
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi