Adapazarlı Söför Beyaz Mendil Md İstek Acilll!!!!

Yerli MD Altyapılar içinde Adapazarlı Söför Beyaz Mendil Md İstek Acilll!!!! konusu, Arkadaşlar Bu parçanın altyapı sını bulabilecek yada yapabilecek varsa lütfen yardımcı olursa sevinirim.lütfen yardım parçanın orjinali alttaki linkte (Bu şarkının Kendisidir Altyapı diil) ACİL!!!!...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 7 sonuçtan 1 ile 7 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Adapazarlı Söför Beyaz Mendil Md İstek Acilll!!!!


  1. #1
    redevil49 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    redevil49 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Adapazarlı Söför Beyaz Mendil Md İstek Acilll!!!!

    Sponsorlu Bağlantılar


    Arkadaşlar Bu parçanın altyapısını bulabilecek yada yapabilecek varsa lütfen yardımcı olursa sevinirim.lütfen yardım parçanın orjinali alttaki linkte


    (Bu şarkının Kendisidir Altyapı diil)



    ACİL!!!!
    Konu admin tarafından (13 Ocak 2010 Saat 21:14 ) değiştirilmiştir. Sebep: Sözlü şarkı linki eklemeyin!

  2. #2
    tnevel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tnevel isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Duayeni

    Standart Cevap: Adapazarlı Söför Beyaz Mendil Md İstek Acilll!!!!

    kardeşim elimde bu var işine yararsa mutlu olurum
    Arkadaşlar Bu parçanın altyapısını bulabilecek yada yapabilecek varsa lütfen yardımcı olursa sevinirim.lütfen yardım parçanın orjinali alttaki linkte


    (Bu şarkının Kendisidir Altyapı diil)



    ACİL!!!!
    Eklenmiş Dosya
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    körler görmesede yıldızlar hep vardır...

  3. #3
    redevil49 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    redevil49 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Adapazarlı Söför Beyaz Mendil Md İstek Acilll!!!!

    kardeşim benim istedğim bu parça diil ki bak sözleri şöle saçların hala güzel gözlerin ele bağlı bunca yıl ayrı düştük bu bize cezamıdır

  4. #4

    Standart Cevap: Adapazarlı Söför Beyaz Mendil Md İstek Acilll!!!!

    o şarkıyı bende çok seviyom ama bi türlü altyapısını bulamıyom...

  5. #5
    bosirfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bosirfa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Adapazarlı Söför Beyaz Mendil Md İstek Acilll!!!!

    arkadaşlar bu şarkı merhum ERKAN OCAKLI ya ait ama sizin bahsettiğiniz versiyonu benim komşum taner eyupoğluna ait bende arıyorum alt yapısını ama vermıyor hayın komşu yada veremiyor çünkü telif hakkı cinan müziğe ait .

  6. #6

    Standart Cevap: Adapazarlı Söför Beyaz Mendil Md İstek Acilll!!!!

    arkadaşlar bu kadın neden ağlıyor şarkısının altyapısını bi türlü bulamadım..yardımcı olabilcek biri var mı??

  7. #7
    bici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bici isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Adapazarlı Söför Beyaz Mendil Md İstek Acilll!!!!

    bu kadın neden ağlıyor bende var kardeşim gönderirim istersen..mc_bela_1924@hotmail.com

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

adapazarlı şöför beyaz mendil şarkı sözleri, adapazarlı şöför beyaz mendil mp3 indir, elimde beyaz mendil şarkı sözü, adapazarlı şöför beyaz mendil sözleri, elimde beyaz mendil sözleri, erkan ocaklı beyaz mendil şarkı sözleri, adapazarlı beyaz mendil şarkı sözü, erkan ocaklı beyaz mendil sözleri, adapazarlı şöför beyaz mendil indir, elimde beyaz mendil mp3 indir, beyaz mendil erkan ocaklı sözleri, adapazarlı şöför beyaz mendil şarkı sözü, adapazarlı beyaz mendil indir, adapazarlı şöför beyaz mendil, adapazarli sofor soz
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Volkan Konak Ayletme Beni Md Acilll İstek!!!!!!Volkan Konak Ayletme Beni Md Acilll İstek!!!!!!

    Volkan Konak Ayletme Beni adlı parçanın md si lazım arkadaşlar elinde olan yada yapabilecek varsa çok sevinirim şimdiden çok tşk ederim...
  2. BEYAZ MENDIL-IBRAHIM TATLISES  AltyapıBEYAZ MENDIL-IBRAHIM TATLISES Altyapı

    Beyaz mendil-ibrahim tatlises - Listen and download mp3 - Kiwi6 Mp3 Upload alıntı
  3. Hüseyin Tatlı --- Varlıgın Yeter İstek Acilll (LTFEN) İstek - Hüseyin Tatlı --- Varlıgın Yeter İstek Acilll (LTFEN)

    ACİLL ARKADAŞLAR NOLUR Hüseyin Tatlı --- Varlıgın Yeter İstek Acilll (LTFEN)
  4. İSTEK --  BEYAZ GİYME TÜRKÜSÜİSTEK -- BEYAZ GİYME TÜRKÜSÜ

    ELİNDE OLAN EKLERSE SEVİNİRİM :))
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi