metın abımden ıstek KAFAM GUZEL-burçın bırben

Yerli MD Altyapılar içinde metın abımden ıstek KAFAM GUZEL-burçın bırben konusu, ortak , kolay gelsın öncelıkle abi önceden paylamış olabılırsın ama abı seneden ıkı parça rıcam olacak.. 1. kafam guzel 2. gul belalıdır. abı yenı hareketlı laptop Repertuar ı hazırlıyorumda .inşallah ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: metın abımden ıstek KAFAM GUZEL-burçın bırben


  1. #1
    tr55ci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tr55ci isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    metın abımden ıstek KAFAM GUZEL-burçın bırben

    Sponsorlu Bağlantılar


    ortak ,
    kolay gelsın öncelıkle abi
    önceden paylamış olabılırsın ama abı seneden ıkı parça rıcam olacak..
    1. kafam guzel
    2. gul belalıdır.

    abı yenı hareketlı laptop Repertuarı hazırlıyorumda .inşallah yaza bomba gıbı gırecem.

  2. #2
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    admin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Her şeyde biraz sen varsın..

    Standart Cevap: metın abımden ıstek KAFAM GUZEL-burçın bırben

    Aşağıdaki bağlantıları inceleyebilirsiniz.

    Kafam güzel > http://www.keyfimuzik.com/yerli-md-a...d-altyapi.html
    Gül belalıdır > http://www.keyfimuzik.com/yerli-md-a...ilar-10-a.html

  3. #3
    tr55ci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tr55ci isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: metın abımden ıstek KAFAM GUZEL-burçın bırben

    valla erken ılgınıze teşekkür
    ederım

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

kafam güzel akor, kafam güzel md, abi kafam güzel ab, burçin birben altyapıları, burçın bırben
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. BURÇİN BİRBEN - GURBET şarkısının altyapısına ihtiyacım var arkadaşlarBURÇİN BİRBEN - GURBET şarkısının altyapısına ihtiyacım var arkadaşlar

    Arkadaşlar Burçin Birben'in Gurbet adlı eserinin altyapısına ihtiyacım var bu eseri kendim yorumlamak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum aslında istediğim altyapı bu acaba bunu hazırlama imkanı olan arkadaşlar varmı
  2. MTN KIR ABİMDEN İSTEK.MTN KIR ABİMDEN İSTEK.

    SAYIN ABİM CEYLANIN KALLEŞİN BİRİ VE ZARA AŞKBİR IZDIRAP ADLI PARÇALARININ ALTYAPISINI SENDEN RİİCA EDİYORUM MÜMKÜNSE..TŞKLER ŞİMDİDEN.
  3. Metın abımden ıstek.BENIM CANIM KIMIN CANIMetın abımden ıstek.BENIM CANIM KIMIN CANI

    abi ,sıteye mp3 koyamıyoruz. youyubede dınledım. arzu şahınden BENIM CANIM KIMIN CANI dıye bır eser var.o turkuyu altyapı olarak bı elın degerse . repertuarımın en başına koyacam valla.
  4. METİN KIR ABİMDEN YARDIM LAZIM EZİZ DOSTUMMETİN KIR ABİMDEN YARDIM LAZIM EZİZ DOSTUM

    EZİZ DOSTUM PARÇASI VARSA ABİ PAYLAŞIRSAN MEMNUN OLURUM SAYGILAR ABİ
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi