MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d

Yerli MD Altyapılar içinde MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d konusu, AGIR YARALI ATEŞ DONAR BEN INSAN DEGILMIYIM BENIM MESELEM BİR BİLEBİLSEM BİR GÜZEL SEVDİM BU ŞEHİRDE YAŞANMAZ DİYAR DİYAR FARK YARALARI GEL BANA DOĞRU Studyo orjinal GÖKYÜZÜ HÜZÜNLÜ GÖNÜL TEKNEM ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 11 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d


  1. #1
    rasotlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    rasotlu isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    nota MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d

    Sponsorlu Bağlantılar


    AGIR YARALI
    ATEŞ DONAR
    BEN INSAN DEGILMIYIM
    BENIM MESELEM
    BİR BİLEBİLSEM
    BİR GÜZEL SEVDİM
    BU ŞEHİRDE YAŞANMAZ
    DİYAR DİYAR
    FARK YARALARI
    GEL BANA DOĞRU Studyo orjinal
    GÖKYÜZÜ HÜZÜNLÜ
    GÖNÜL TEKNEM
    GÜLDÜR YÜZÜMÜ
    HABERİN OLSUN
    HASRET RUZGARLARI
    HAYDAR HAYDAR
    HER GUN ıSYAN
    İSYANKAR OLDUM
    İÇİME DOĞMUŞTU SANKİ
    İSTANBUL SOKAKLARI
    NE FAYDA

    4shared.com - çevrimiçi dosya payla??m? ve depolama - indir MÜSLÜM GÜRSES 1.rar

    BANA TEŞEKKÜR ETMENİZE HİÇ GEREK YOK BİR ARKADAŞIUM LİNKİ ATTI BANA BENDE SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM ALT YAPILARI HAZIRLAYAN ARKADAŞLARA ÇOK TEŞEKKÜRLER
    trendy ve ahmed000 bunu beğendi.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    iki kişinin bildiği sır değillim❺❸

  2. #2
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d

    COGU BENDE VARDI AMA YINEDE DUSUNUP BIZLERLE PAYLASMAN BUYUK INCELIK RASOTLU TESEKKURLER
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

  3. #3
    rasotlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    rasotlu isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d

    rica ederim
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    iki kişinin bildiği sır değillim❺❸

  4. #4
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d

    RASOTLU ISTERSEN INDIR BI INCELE SESLER KULAK TIRMALAYICI COK BERBAT CIKMIS BI DUZELT AT ISTERSEN
    KESKE ZAMANIM OLSADA BEN YAPABILSEYDIM
    HAFTA SONU COCUKLARIM BENLE BIRLIKTE ONDAN ZAMANIM OLMAZ HAFTA ICIDE ISIMDEN DOLAYI
    YAPAMAM FORMAT SORUNU GALIBA...
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

  5. #5
    rasotlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    rasotlu isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart

    hmm şuan bnm de vaktim yok ama bakarım ben ilgin için teşekkür ederim

    aslın da okuyan arkadaşlar da hallederler bence kulak tırmalayıcı ses bence fazla ciddiye alınacak kadar büyük bir problem değil efektlerle kolayca halledilebilir bana gre ama yinede bakıcam ben yarın..
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    iki kişinin bildiği sır değillim❺❸

  6. #6
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d

    hmm şuan bnm de vaktim yok ama bakarım ben ilgin için teşekkür ederim

    aslın da okuyan arkadaşlar da hallederler bence kulak tırmalayıcı ses bence fazla ciddiye alınacak kadar büyük bir problem değil efektlerle kolayca halledilebilir bana gre ama yinede bakıcam ben yarın..
    ok bende yarin tekrar incelicem duzeltme sansim olursa senin adina duzeltip atarim
    tesekkurler rasotlu ilgilendigin icin
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

  7. #7
    REDO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    REDO isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d

    Paylaşımın için çok teşekkürler.Eline emeğine yüreğine sağlık.

  8. #8
    baha14644 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    baha14644 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d

    arkadaşlar ındırılen sıte üyelik istiyor ındıremıyorum yanı sarkıları goremıyorum nasıl yapım

  9. #9
    rasotlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    rasotlu isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d

    arkadaşlar ındırılen sıte üyelik istiyor ındıremıyorum yanı sarkıları goremıyorum nasıl yapım
    kardeş dosya indirmenin üyelikle alakası olmaz ki yüklerken gerekir üyelik ... indir yazan yere tıkla geri sayım bitince indirmek için tıklayın yazar üyelik istememesi lazım yani
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    iki kişinin bildiği sır değillim❺❸

  10. #10
    baha14644 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    baha14644 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d

    eyvallah ben prodan ındırmeye calısıyormusum

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

MÜSLÜM BABA CILAR SİZİN İÇİN :d
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. MÜSLÜM BABA ''VURMAYIN''MÜSLÜM BABA ''VURMAYIN''

    MÜSLÜM BABA ''VURMAYIN''
  2. müslüm baba ibadet md orjinal hemidemüslüm baba ibadet md orjinal hemide

    bu gün 23 eylül yarın 24 dü olacak sizlere müslümün ibadet orjinal md buldum sunacam yarını bekleyin
  3. BABA RİTİMLER YOKMU KİMSEDE G 600 İÇİN.BABA RİTİMLER YOKMU KİMSEDE G 600 İÇİN.

    degerli kardeşlerim..ben Mİ koma düzeni ile calıyorum..ama sıradan ritimler yollamayın lütfen cirft drumslu ritimler istiyorum lütfen tardımcı olub.saygılarımla LÜTFEN SIRADAN RİTİMLER ATMAYINIZ LÜTFEN FARKLI RİTİMLER İSTİYORUM G 600 İÇİN..LÜTFEN
  4. Müslüm Baba'dan (BİR YAZ GECESİ)Müslüm Baba'dan (BİR YAZ GECESİ)

    Bu orjinal altyapıyı adobe audition programıyla ben yaptım. Emeğe saygı duyaraktan başka sitelere taşırken alıntıdır ibaresini unutmayınız! İNDİR>>
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi