iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES

Yerli MD Altyapılar içinde iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES konusu, ONCELiKLE SiTEMiZDE MUHTESEM DUZENLEME YAPTIGI iCiN SAYIN ADMiN TAYLAN BiLGiC'E SONSUZ TESEKKURLER Ki UPOLOAD VE DOWNLOAD'LARIMDA SON DUZENLEMESiNDEN SONRA BiZLERE HiC BiR SORUN YASATMADIGI iCiN VE SONRASI METiN KIR AGABEYiMEDE ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 16 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES


  1. #1
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES

    Sponsorlu Bağlantılar


    ONCELiKLE SiTEMiZDE MUHTESEM DUZENLEME YAPTIGI iCiN SAYIN ADMiN TAYLAN BiLGiC'E SONSUZ TESEKKURLER
    Ki UPOLOAD VE DOWNLOAD'LARIMDA SON DUZENLEMESiNDEN SONRA BiZLERE HiC BiR SORUN YASATMADIGI iCiN
    VE SONRASI METiN KIR AGABEYiMEDE YAPTIGI BUTUN MDLER VE UGRASI ICIN SONSUZ SAYGIYLA TESEKKURLERIMI BORC BILIRIM HER ZAMAN HER INDIRDIGIM VEYA INDIRMEDIGIM BUTUN MDLERINE SAYGIMI VE TESEKKURUMU SUNDUM NE KADAR ZOR VE NE KADAR ZAMAN ALDIGINI SU SON 3-4 MD YAPITLARIMDA GORDUM VE YINE SOYLUYORUM iNSAN iSEK Ki HEPiMiZ iNSANIZ LUTFEN GEREK ADMiNiMiZ TAYLAN BiLGIC'iN GEREK METiN BEYIN VEYA HAKAN KUTLUAY'IN PIYANIST YUKSEL'iN VE DAHA ADINI SAYAMAYACAGIM KADAR DEGERLI MUZISYEN ARKADASLARIN LUTFEN ONCA EMEKLERINE BIR TESEKKUR OLMASADA YORUM YAZIN ONLAR VE BIZLER BU TESEKKURLE ENERJi ALIP SiZLERE PIYASADA BULAMAYACAGINIZ MDLERI YAPIP SUNUYORLAR NANKOR OLMAYIN ..........
    SEVGi VE SAYGILARIMLA BUYRUN
    Eklenmiş Dosya
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

  2. #2
    adnan aydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    adnan aydın isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES

    kardeşim süper olmuş değişik bi tarz ama ben okyumadım dik geldi bana ama okuyan kardeşlerim placaktır.emeğine yüreğine sağlık.devamını bekleriz

  3. #3
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES

    kardeşim süper olmuş değişik bi tarz ama ben okyumadım dik geldi bana ama okuyan kardeşlerim placaktır.emeğine yüreğine sağlık.devamını bekleriz
    NO PROBLEM KARDES SEN OKUYACAGIN NOTANI YAZ BEN CEVIRIM ATIM SITEYE AMAC SIZIN GIBI DOSTLARA EN YUKSEK DUSEYDE HIZMET
    SAYGILAR
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

  4. #4
    hackereyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hackereyo isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES

    ustam hangi pro ile yaptın sen ya

  5. #5
    tarsuslu erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tarsuslu erol isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES

    çok teşekkürler ellerine sağlık abi.....
    NOFEAR bunu beğendi.

  6. #6
    tarsuslu erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tarsuslu erol isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES

    süper bomba olmuş abi sağolasın.....
    NOFEAR bunu beğendi.

  7. #7
    cas01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cas01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES

    teşekkürler

  8. #8
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES

    [QUOTE=hackereyo;147680]ustam hangi pro ile yaptın sen ya[/QUOT

    KENDi HABiM PROYLA (KESME BICME EKLEME FALAN ISTE) YAPTIM ZAHMETLI OLDU AMA BEGENDIYSENIZ NE MUTLU BANA DAHA DEVAMI GELECEK
    SAYGILAR...........................
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

  9. #9
    Yilmazwn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yilmazwn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES

    usta sana cok tesekkür ederiz.
    NOFEAR bunu beğendi.

  10. #10
    sampiyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sampiyon isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Duayeni

    Standart Cevap: iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES

    Slm Nofear Kardes bu Uzunhavayla nerelere götürdün bir bilsen (Anam,Babam,Kardeslerim,Gurbet vesaire) !!!
    Haarika olmus ellerin dert görmesin Basarili bir calisma olmus
    Saygiyla selam ederim Allah razi olsun Arkadasim.
    NOFEAR bunu beğendi.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

iSTE BENiM BOMBAM iNSALLAH BEGENiRSiNiZ YARA BENDE-iBRAHIM TATLISES
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. iSTE 4CU BOMBAM ARiF SAG'DAN SUNAM KENDiME YAPTIM AMA SiZLEDE PAYLASMAK ISTEDiMiSTE 4CU BOMBAM ARiF SAG'DAN SUNAM KENDiME YAPTIM AMA SiZLEDE PAYLASMAK ISTEDiM

    KENDiMDE OKUDUM SiZLE PAYLASIYORUM SITEDE SU AN LUTFEN YORUMUNUZU EKSiK ETMEYiN CUNKU BENDE SiZiN DEMOLARINIZA BAKIP AZDA OLSA YORUM YAZIYORUM DOSTLUK VE ARKADASLIK PAYLASIM VE YORUMLARLA PEKiSiR BUYRUN SiZDE GULE GULE KULLANIN
  2. Yasin Tas - Gönül Yarasi (Insallah begenirsiniz)Yasin Tas - Gönül Yarasi (Insallah begenirsiniz)

    Arkadaslar, keyfimüzik´den indirdim altyapiyi ve üzerine okudum... umarim begenirsiniz... kalite süper oldu zaten.... iyi dinlemeler... MD5: 002ACECA3BA6C9ACDBEED171998C0BDA
  3. Ibonun yeni albümünden bi sarki sunuyorum sizlere arkadaslar insallah begenirsiniz...Ibonun yeni albümünden bi sarki sunuyorum sizlere arkadaslar insallah begenirsiniz...

    http://rapidshare.com/files/114416504/kim_bu_yabanci.mp3 evde bilgisayarimdan cektim studio falan degil yani insllah beyenirsiniz ibrahim tatlises den kim bu gözlerindeki yabanci Dikkat: kendi sesim ibonun sesi degil:)
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi