ALTIN SARKILAR 2

Yerli MD Altyapılar içinde ALTIN SARKILAR 2 konusu, selamın aleyküm arkadaşlar gecen gün arkeolojik bi kazıda rastlamış olduğum hepimizin soyağacı nı tamam lıyabileceğimiz dedeler nine ler faslına kaldığımız yerden devam edelim ALTIN SARKILAR 2 - 41 adet küflemiş ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 8 sonuçtan 1 ile 8 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: ALTIN SARKILAR 2


  1. #1
    1106hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    1106hakan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forumdan Uzaklaştırıldı!

    ALTIN SARKILAR 2

    Sponsorlu Bağlantılar


    ALTIN SARKILAR 2-cocukken-kulland-m-radyom-agayd-.jpgselamın aleyküm
    arkadaşlar gecen gün arkeolojik bi kazıda rastlamış olduğum
    hepimizin
    soyağacı nı tamam lıyabileceğimiz
    dedeler nine ler faslına kaldığımız yerden devam edelim
    ALTIN SARKILAR 2 - 41 adet küflemiş eser buyrun dostlar.


    bu hafta kalan 197 tarihi eseri de inş_ALLAH_ gün ışığına çıkarıcam
    dedelere ninelere _SAYGILARIMLA_

    rarşifre:hakan

  2. #2
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: ALTIN SARKILAR 2

    dedendende sana sevgililer yavrucugum ama birde icindekileri Bi zaaaamet olmasa yazsanda bizde bunlardan bizde varmi yokmu acaba kotamiz bosa gidermi gitmezmi kaygisindan kurtulsak olmazmi sevgili torunum
    SEVGiLERiMLE TESEKKURLER....................................... ..................
    LINK NERDE HAKAN
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

  3. #3
    1106hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    1106hakan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forumdan Uzaklaştırıldı!

    Standart Cevap: ALTIN SARKILAR 2

    sevgili dedeciğim
    bir yığın torba yasa
    cıkarken sesiniz cıkmıyor
    buda benden ne çıkarsa bahtına

    link i unutmuşum altta takip edin
    Konu 1106hakan tarafından (04 Mayıs 2010 Saat 15:46 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    kadircan82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kadircan82 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: ALTIN SARKILAR 2

    linki unutmussun dede acmiyor verdigin link selamlar

  5. #5
    kadircan82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kadircan82 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: ALTIN SARKILAR 2

    ok acti sagolasin emegine tesekürederim

  6. #6
    fersan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    fersan26 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: ALTIN SARKILAR 2

    link nerde? . saygılar.

  7. #7
    selcuk yazıcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    selcuk yazıcı isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: ALTIN SARKILAR 2

    IYI DE LINK NERDE ARKADASKLAR

  8. #8
    muyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    muyar isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: ALTIN SARKILAR 2

    tşkrrrr ederim

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

ALTIN SARKILAR 2
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. BÜLBÜLİM ALTIN KAFESTE MİDİBÜLBÜLİM ALTIN KAFESTE MİDİ

    SLM ARKADAŞLAR BEN YENİ ÜYE OLDUM. ÇOK GÜZEL BİR SİTE OLMUŞ. BEN ÖĞRETMENİM VE 10 KASIM İÇİN SİZDEN BÜLBÜLÜM ALTIN KAFESTE ADLI ŞARKIYI VE İSTİKLAL GÜNEŞ GİBİ ADLI MARŞI RİCA EDEBİLİRMİYİM? LÜTFEN ÇOK ACİL BİR TÜRLÜ BULAMADIM YARIN ÇALIŞTIRMAM LAZIM TEK ÇALIŞMA YAPICAM. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
  2. ALTIN SARKILAR 1ALTIN SARKILAR 1

    ALTIN SARKILAR 1 4shared.com - çevrimiçi dosya payla??m? ve depolama - indir ALTIN SARKILAR 1-hgsm_hakan@hotmail.com.rar rarşifresi:hakan 29 parçadan oluşuyor çoğu annanemizden kalma-:)
  3. ALTIN SARKILAR 2ALTIN SARKILAR 2

    selamın aleyküm :021: 5389 arkadaşlar gecen gün arkeolojik bi kazıda rastlamış olduğum hepimizin soyağacı nı tamam lıyabileceğimiz :027:dedeler nine ler faslına kaldığımız yerden devam edelim ALTIN SARKILAR 2 - 41 adet küflemiş eser buyrun dostlar. 4shared.com - çevrimiçi dosya payla??m? ve depolama - indir ALTIN SARKILAR 2-hgsm_hakan@hotmail.com.rar
  4. gokhan ozenden sarkilar ariyorum..yardimci olursaniz sevinirimgokhan ozenden sarkilar ariyorum..yardimci olursaniz sevinirim

    arkadaslar gokhan ozenin sarkilarini ariyorum.. sizlerde varsaa bana yardimcii olabilirmisinizz... gokhan ozen-usuyorum gokhan ozen-herseyde biraz sen varsin gokhan ozen-bize ask lazim gokhan ozen-duman gozlum gokhan ozen-bosver gokhan ozen-dayanamam gokhan ozen-kader utansin gokhan ozen-aglamak sirayla
  5. 7 Altin Kural!7 Altin Kural!

    İlk kez mi?.. Devami...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi