Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var

Yerli MD Altyapılar içinde Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var konusu, benim kendi sesime uygun tonlarda bayan mdlerine ihtiyacım var.genelde erkek şarkıları paylaşmışsınız bazıları sesime uyuyor aslında ama bazıları çok pez kalıyor. yardımcı olursanız elinizde bayan için hazırlanmış mdler ve ya ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 10 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var


  1. #1
    demet85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    demet85 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    nota Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var

    Sponsorlu Bağlantılar


    benim kendi sesime uygun tonlarda bayan mdlerine ihtiyacım var.genelde erkek şarkıları paylaşmışsınız bazıları sesime uyuyor aslında ama bazıları çok pez kalıyor.
    yardımcı olursanız elinizde bayan için hazırlanmış mdler ve ya altyapılar varsa yollarsınız çok sevinirim.
    bu arada orjinal olursa daha iyi olur.laptoptan çalıcaklar o yüzden orjinal ya da kaliteli olması gerekli.

  2. #2
    lokman03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    lokman03 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var

    siteye nasl md yüklenir bilmiyorum msn veriyorum benden msn yoluyla alıp siteye yükleyecek arkadaşlar varsa ekleyebilirler bayan tonlarında da orj altyapılar var saygı ve sevgilerimle ayrıca sitede emeği geçen herkese teşekkürler..
    Konu yükselmüzikevi tarafından (13 Ağustos 2010 Saat 11:44 ) değiştirilmiştir. Sebep: msn verme

  3. #3
    demet85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    demet85 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var

    msninizi ekledim lokman teşekkürler

  4. #4
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var

    kardes guzel soyluyorsunda burda erkek sesi diye bisey soz konusu degil bunu yani o mdleri istedigin sese gore tonlarina ayarlama programlari vardir muzik bilgin eksikse burdan temin edebilecegin bir cok program var o programi veya programlari indir sesine gore yazdir sorun degildir arti
    (siteye nasl md yüklenir bilmiyorum msn veriyorum benden msn yoluyla alıp siteye yükleyecek arkadaşlar varsa ekleyebilirler bayan tonlarında da orj altyapılar var saygı ve sevgilerimle ayrıca sitede emeği geçen herkese teşekkürler..)
    burda msn alma verme soz konusu degildir burasi paylasim yeridir eger bilgin yoksa keyfi muzik basliklari alt bolumunde site kurallari yazan yerde siteye dosya nasil yuklenir baslikli adi altinda bilgi kisimlari vardir inceleyin goreceksiniz burasi msn alis verisiyle degil sitede''PAYLASIMLA'' bir birimize yardimci olmaktayiz msn ve sifreli olayina ailecek (keyfi muzik) karsiyiz.
    Lutfen site kurallarini okuyunuz inceleyiniz ve MUMKUNSE paylasiminizi buradan yapiniz
    SAYGILAR..................

    KeyfiMuzik.Com - Müzisyen Forumları
    ||| Keyfi Müzik
    || Siteden Dosya Nasıl İndirilir? (Güncellendi!)
    | Siteye Dosya Yükleme Resimli Anlatımı (Güncellendi!)
    Konu yükselmüzikevi tarafından (13 Ağustos 2010 Saat 11:44 ) değiştirilmiştir. Sebep: .
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

  5. #5
    demet85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    demet85 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var

    tşk nofear.transpoze programı yüklü değildi pcde o yüzden imkanı var mı diye sormuştum.ben hallettim kendi imkanlarımla konuyu silerseniz sevinirim.

  6. #6
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var

    rica ederim vazifemiz
    sevgiler saygilar.....................
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

  7. #7
    bysoyletmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bysoyletmez isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var

    Canlar Özel isteklerinizi Msn alışverişlerinizi PM den yapınız lütfen Genele Açık ortamda Msn ISQ gmail vb. istemek yazmak yada vermek yasaktır...!
    Tşkler..

  8. #8
    lokman03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    lokman03 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var

    eyvallah kardeşim uyardığınız için teşekkür ederim saygılarımla

  9. #9
    adnan aydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    adnan aydın isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var

    neofer haklısın kardeşim ben de burada paylaşmaktan yanayım ama transpoze programlarıda şarkıyı bozuyor.wavelab var bende onu kullanıyordum.şarkıyı bozduğu için kullanmıyorum.başka bildiginiz program varsa önerirmisiniz.selamlar

  10. #10
    yükselmüzikevi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yükselmüzikevi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Duayeni

    Standart Cevap: Kendi Bayan Sesime uygun Mdlere ihtiyacım Var

    msn adresi vermek yasaktır arkadaşlar md altyapı bölümünde
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    YÜKSEL MÜZİKEVİ HER TÜRLÜ MÜZİK ALETLERİ ALIM SATIMI VE TAKAS YAPILIR YÜKSEL MÜZİKEVİ YENİ MAH. VATAN CAD. NO:24 SAMSUN / SALIPAZARI Gsm:0545 979 57 73

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

müzikleri sesegöre ayarlama poramı, sesime uygun altyapı
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Arkadaşlar sesime mix ve mastening yapacak bi uzman arıyorum (:Arkadaşlar sesime mix ve mastening yapacak bi uzman arıyorum (:

    Arkadaşlar rap ile uraşıyorum mix ve mastening blgim yok yardım edebilcek varsa sevincem
  2. Sesime Güveniyorum Diyenler (okuyun lutfen )Sesime Güveniyorum Diyenler (okuyun lutfen )

    Arkadaslar , dunde ilan vermıstım saolsun bır kaç arkadas bu konuda yardım dıleklerını sundular fakat bazıları şarkıyı gördüklerinde dik olması sebebı ıle yapamayanlar ve zamana ayak uyduramayacak olanlar oldu... Neyse gelelim esas diyeceklerıme TRT 1 YAMAK AHMET Dizisini bilenleriniz vardır muhakkak bılmıyorsanızda az bir arastırma ıle fıkır edınebilirsiniz. Dizinin müziklerini yapan Ersin Bişgen ile ortak düşüncemizle hazırladıgımız dızının...
  3. Ben Sesime göre Bir Mix Bulamadım Yardımcı Olursanız sevınırımBen Sesime göre Bir Mix Bulamadım Yardımcı Olursanız sevınırım

    http://www.youtube.com/watch?v=nZ1ZVICPsv4 ßu 2 sese Her hangi ßir mix ßuLamadım yardım Ederseniz sewınırım SaygıLarr :f48:
  4. Sesime göre bi mix uyduramadımSesime göre bi mix uyduramadım

    Ben rap müzik yapıyorum hangi mixi nasıl yapiyim ? Mix tekniklerini öğretin bi deniyim ya :) Vokal temizleyemiyorum vokalde bi cızırtılık var nasıl temizleyebilirim :)
  5. Kendi uçağı kendi gemisi derken...Kendi uçağı kendi gemisi derken...

    Çin yaptı yine yapacağını... Devami...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi