Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk

Yerli MD Altyapılar içinde Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk konusu, Arkadaşlar bildiğimiz gibi bir çok şarkının karaokesini bulamıyorsunuz Aradığınız ve ya Bulamadığınız alt yapı ları yazın bizzat ilgilenicem... by....mtk...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 5 sayfadan 1. sayfa 1234 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 46 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk


  1. #1
    uspets - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    uspets isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk

    Sponsorlu Bağlantılar


    Arkadaşlar bildiğimiz gibi bir çok şarkının karaokesini bulamıyorsunuz Aradığınız ve ya Bulamadığınız alt yapıları yazın bizzat ilgilenicem...


    by....mtk

  2. #2
    7424 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    7424 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk

    usta senin için zor olurmu bilmem ama uğur karakuş "paşa gönlüm"şarkısını bulabilirsen çok güzel olur,şimdiden teşekkür ederim saygılar...

  3. #3
    facia_25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    facia_25 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk

    hocam gökan güney ben sensiz yaşamak istemiyorum nmslüm gürses yaşamanın kuralı ve bulunur elbet yaparsan çooook sevinirim şimdiden ilgin için teşekkürler erzurumdan hakan saygılar sevgiler

  4. #4
    facia_25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    facia_25 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk

    hocam gökan güney ben sensiz yaşamak istemiyorum nmslüm gürses yaşamanın kuralı ve bulunur elbet yaparsan çooook sevinirim şimdiden ilgin için teşekkürler erzurumdan hakan saygılar sevgiler
    ÖZÜR DİLEYEREK İZZET YILDIZHAN YASAK AŞK LÜTFEN YARDIMLARINI BEKLİYORUM

  5. #5
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk

    hadi bakalim gorelim insallah
    tsklr simdiden emeklerine.....
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

  6. #6
    solistim75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    solistim75 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk

    Arkadaşlar bildiğimiz gibi bir çok şarkının karaokesini bulamıyorsunuz Aradığınız ve ya Bulamadığınız alt yapıları yazın bizzat ilgilenicem...


    by....mtk
    Özel ilğinize ve paylaşım yapacağınız değerli emeklere çok teşekkürler...Hoşgeldiniz....
    NOFEAR bunu beğendi.

  7. #7
    bagator - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bagator isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk

    Metin abi slm lar benim senden bi iteğim olacaktı eger uygunsa bana aynadan ben sana yandım zühtuyu yaparsmısınız saygılar..

  8. #8
    medafirlama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    medafirlama isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk

    Fettah Can Sana Affetmek Yakışır
    Fettah Can Hazine
    Keremcem Aşk Bitti

    Şimdiden Teşekkürler

  9. #9
    skeeyp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    skeeyp isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk

    selamlar yardımların ıcın şimdiden teşekkürederim nevden zor , tarkandan unutmamalı , gene nevden sen gbi,kenan doğulu kıymetlım, emre aydın dayan yalnızlıgım gibi parcaların mdlerını bulabılr yada yapabılırsenız cok memnun olurum iyi akşamlar...

  10. #10
    emy74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    emy74 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Arkadaşlar "MD" Alt yapı İstekleri Alınır Özel Olarak İlgilenicem by...mtk

    selamlar bana emrahin iade parcasini yada herhangi bir yeni parcasini hazirlarsan sevinirim.
    simdiden tesekkürler.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

feridun düzağaç boş ders altyapı, feridun düzağaç boş ders md altyapı, feridun düzağaç beni bırakma md, uğur karakuş paşa gönlüm md altyapi, hasret koydum ben adını altyapı, feridun düzağaç beni bırakma md altyapı, uğur karakuş ben yandım md, hayat sen ne cabuk harcadin beni md alt yapisi, keyfi müzik karakız orjinal altyapı, yaram sızlar ağrır başım altyapı, kenan doğulu en kiymetlim karaoke, sensiz yaşamak istemiyorum altyapı orjinal, md altyapi istekleri, yaram sızlar ağrır başım alt yapı müzikleri, selam yolla aradabir altyapı
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. "M-Audio Fast Track Pro" Ses Kartı Alınır..."M-Audio Fast Track Pro" Ses Kartı Alınır...

    "M-Audio Fast Track Pro" Ses Kartı Alınır... bu hafta içinde bir ses kartı kesin olarak alacağım, ilk tercihim bu marka model. Umarım hızlı bir şekilde bulurum.
  2. ACİLL YARDIM - Cubase LİSANS hatası """"delircem"""...ACİLL YARDIM - Cubase LİSANS hatası """"delircem"""...

    Arkadaşlar çok saçma bir durumla karşıkarşıyayım...Bilgisayarımda Cubase SX3 kurulu ve sorunsuz çalışıyor.Lisans ile ilgili bir sıkıntım yok.Ancak Hyperrsonic yüklediğim zaman Hypersonic de lisans yüklüyor ve sanırım bu iki lisans çakışıyor ve cubaseyi açtığımda lisans hatası veriyor ve program açılmıyor.Lütfen buna bir çözüm bulalım...
  3. "DREAM EXPERIENCE"ANTALYADA OLUŞACAK TEK PROFOSYONEL" "BAYAN"..."DREAM EXPERIENCE"ANTALYADA OLUŞACAK TEK PROFOSYONEL" "BAYAN"...

    Antalya'da 5 yıldızlı hotellerde sahne alacak olan "Dream Experience"yeni Bayan Müzisyenlerini arıyor. R&B,Rock,Funk,çalabilecek,,Bass gitarist,elektro yada klasik olmak üzere gitarist,ve batarist olan bayan müzisyen aranıyor.Çalışmalar profesyonel bir şekilde yapılacaktır. Sahne deneyiminden ziyade enstrüman hakimiyeti aranmaktadır. Çünkü gruba özel sahne-kareografi ve stüdyo çalışmaları yapılacaktır. Çalışma disiplinine sahip ,güleryüzlü...
  4. "Kalp" ve "beyin" kimlik olarak kullanılacak"Kalp" ve "beyin" kimlik olarak kullanılacak

    Güvenlik amaçlı olarak kullanılan parmak izi, yüz taraması ve ses tanımaya ek olarak yakın bir gelecekte kalp ve beyin de kimlik tanımlamak için kullanılacak. Devami...
  5. "Klorosülfolipid" zehri yapay olarak üretildi!"Klorosülfolipid" zehri yapay olarak üretildi!

    Bilim adamları, bazı deniz kabuklularında ve su yosunlarında bulunan, insanın ölümüne yol açabilen bir zehri yapay olarak üretmeyi başardı. Devami...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi