Düğünlük oyun havaları

Yerli MD Altyapılar içinde Düğünlük oyun havaları konusu, Kendime yapmış olduğum ama sahnede hiç kullanmadığım bazı altyapı ları sizlere armağan ediyorum arkadaşlar ,normalde bende Ketron var ama bazı şarkıları arkdaşın pa 800 ile çalmaya çalıştım,daha öncede bazı paylaşımlar ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 7 sayfadan 1. sayfa 123456 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 67 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Düğünlük oyun havaları


  1. #1
    okan09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    okan09 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Düğünlük oyun havaları

    Sponsorlu Bağlantılar


    Kendime yapmış olduğum ama sahnede hiç kullanmadığım bazı altyapıları sizlere armağan ediyorum arkadaşlar ,normalde bende Ketron var ama bazı şarkıları arkdaşın pa 800 ile çalmaya çalıştım,daha öncede bazı paylaşımlar yapmıştım ama sağolsun arkadaşlar kendileri yapmış gibi sahiplenmişler ama dağa kızıp koca ormanı yakmaya gerek yok bencil hiç olamadım zaten makset iş görülsün bi ALLAH razı olsun yeter saygılar. alt yapıların linkleri aşağıdadır devamlı güncellenecektir......


    Ankaranın bağları: ankaranın bağları2.mp3 - 4shared.com - online file sharing and storage - download

    cezayir : cezayir PA800.mp3 - 4shared.com - online file sharing and storage - download

    dilara : dilara PA 800.mp3 - 4shared.com - online file sharing and storage - download

    konyalı : konyalım.mp3 - 4shared.com - online file sharing and storage - download

    perimisin cinmisin : perimisin cinmisin.mp3 - 4shared.com - online file sharing and storage - download

    ozan 2-4 sorti (8.30 dk): ozan sorti 2-4.mp3 - 4shared.com - online file sharing and storage - download-391951_296788837009636_116535491701639_1046447_2071035453_n.jpg
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    ABCDEFG

  2. #2
    okan09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    okan09 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Düğünlük oyun havaları

    varmı daha oyun havası isteyen şaka bi yana daha romanları ve oryantelleri yüklemedim onları daha sonra paylasacağım inşallah şimdilik herkeze sevgiler saygılar.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    ABCDEFG

  3. #3
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    admin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Her şeyde biraz sen varsın..

    Standart Cevap: Düğünlük oyun havaları

    Konunuz md altyapı kategorisine taşındı. Elinize sağlık.

  4. #4
    motorcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    motorcu isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Düğünlük oyun havaları

    hocam elıne koluna sağlık muhtesemsın yemınle harıkasın tam benım tarzım bırı olduğunu anlatamam tek kelıme tesekkurler
    okan09 bunu beğendi.

  5. #5
    censib - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    censib isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Düğünlük oyun havaları

    çok teşekkürler değerli kardeşim eline sağlık..
    okan09 bunu beğendi.

  6. #6
    kadir1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kadir1903 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Düğünlük oyun havaları

    emeğine sağlık profesyonelsin daha laf söylemeye gerek yok
    okan09 bunu beğendi.

  7. #7
    delikadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    delikadir isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Düğünlük oyun havaları

    harikasin kardesim cok tesekkurler iste budur paylasmak...
    okan09 bunu beğendi.

  8. #8

    Standart Cevap: Düğünlük oyun havaları

    hocam bırde bana ayrdım et bu konu hakkıında :S

  9. #9
    okan09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    okan09 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Düğünlük oyun havaları

    devamı gelecek arkadaşlar daha upload etmedim ettikten sonra ne varsa yükleyeceğim ,ne olur ne olmaz diye kendim için hazırlamıştım ama kullanmıyorum bari işe yarasın hatalar için affola,saygılar....
    Onurum 06 bunu beğendi.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    ABCDEFG

  10. #10
    orhan_grl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    orhan_grl isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Düğünlük oyun havaları

    teşekkürler emeğinize sağlık
    okan09 bunu beğendi.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

düğünlük oyun havaları, kınada çalınan oyun havaları, düğünlerde çalınan oyun havaları indir, düğünlerde çalınan oyun havaları listesi, kınalarda çalınan oyun havaları, md altyapi oyun havalari indir, kınada çalınacak oyun havaları, oyun havası altyapı, düğünlük oyun havası md altyapı, misket potpori sahne md altyapı, düğünlerde calınan oyun havaları mp3, düğün havaları indir turbobit, kürtçe düğünlük oyunhavası, pa800 ile çalınmış oyun havası md, oyun havalari dugunluk
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Düğünlük Roman Havaları (ozan)Düğünlük Roman Havaları (ozan)

    Arkadaşlar şimdiye kadar düğünlerde çalınan herşeyi paylaştım,son olarak romanlar kaldı yani kendi yapmış olduğum herşey şu anda keyfimüzik ailesinde var,sanırım uzunca bi süre yani yeni kayıtlar yapana kadar paylaşım yapamayacağım,sizlerde bi ALLAH razı olsun deseniz yeter tüm keyfi müzik ailesine saygı ve salamlarımı sunarım ALLAH a emanet olun görüşmek üzere..... 4 Shared sitesinden indirme yapamayanlar için yeni konu: Çiçekçi kız...
  2. Bulgar oyun havaları 3Bulgar oyun havaları 3

    GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN :ka08:
  3. Düğünlük kına havaları (yeni)Düğünlük kına havaları (yeni)

    Bizim buralarda kına yakarken çaldığımız peşpeşe gelen kına şarkılarıdır..ben kendim kullanıyorum :o 2-4 şarkılar:( 1-çalkmak çakmağa geldik)(2-tarama yar tarama )(3-çıt çıt çedene)(4-caney caney) kına 2-4.mp3 - 4shared.com - online file sharing and storage - download 9-8 şarkılar:(1-yüksek yüksek tepelere)(2-kızılcıklar oldumu)(3-ince giyerim ince pembe yakışır gence)(4-versinler versinler sevenleri sevdiğine versinler) kına 9-8.mp3...
  4. Oyun Havaları :)Oyun Havaları :)

    :ka19: Hotfile.com: 1-CLICK Dateihoster: Yeni Klasör (2).rar
  5. oyun havalarıoyun havaları

    umarım işinize yarar arkdaslar RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting alıntıdır....:m26:
Konu Puanlaması 5 üzerinden 5,00 | Toplam : 1 kişi