arkadslar sızden rıcam kıvırcık alının al ömrumu yanı son albumunu alt yapısı gerek

Yerli MD Altyapılar içinde arkadslar sızden rıcam kıvırcık alının al ömrumu yanı son albumunu alt yapısı gerek konusu, lutfen elınde olan varsa yardımcı olursa sevınırım ustatlar mumkunse orjınal varsa cok makbule gecer...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 2 sonuçtan 1 ile 2 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni
  • 1 Yazan : eros34

Konu: arkadslar sızden rıcam kıvırcık alının al ömrumu yanı son albumunu alt yapısı gerek


  1. #1
    vsdvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    vsdvolkan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart arkadslar sızden rıcam kıvırcık alının al ömrumu yanı son albumunu alt yapısı gerek

    Sponsorlu Bağlantılar


    lutfen elınde olan varsa yardımcı olursa sevınırım ustatlar mumkunse orjınal varsa cok makbule gecer

  2. #2
    eros34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    eros34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: arkadslar sızden rıcam kıvırcık alının al ömrumu yanı son albumunu alt yapısı

    BUYUR KARDEŞİM
    Eklenmiş Dosya
    hakan35 bunu beğendi.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

kivircikalinin son sarkiları, kıvırcık alt
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. kıvırcık ali canımın içi lütfen arkadslar. İstek - kıvırcık ali canımın içi lütfen arkadslar.

    kıvırcık ali canımın içi lütfen arkadslar.
  2. UYGAR TAŞ EL KURŞUN ATAR YIKAMAZ ANCAK BENİ SEN YIKARSIN...(YORUMLAR SİZDEN)UYGAR TAŞ EL KURŞUN ATAR YIKAMAZ ANCAK BENİ SEN YIKARSIN...(YORUMLAR SİZDEN)

    UYGAR TAŞ EL KURŞUN ATAR YIKAMAZ ANCAK BENİ SEN YIKARSIN...(YORUMLAR SİZDEN) http://www.youtube.com/watch?v=_KowV6YgbVk
  3. SERCİO_31  KARDESİM SENDEN ÖZEL BİR RİCAM OLACAK..SERCİO_31 KARDESİM SENDEN ÖZEL BİR RİCAM OLACAK..

    DeğerLi müzisyen kardesim bağLama ile yaptığın kayıtlarını beğenerek ve severek dinliyorum. seni takip Ediyorum eğer vakit ayıraBilirsen özel bi isteğim olaCak FATİH YEŞİLGÜL - SENLe AÇAMAM. o güzel bağlamanla bi döktürüp paylaşırSan çok memnun olurum. Teşekkürler Simdiden.
  4. MD HAZIRLAYAN DEĞERLİ ÜSTADLARIMDAN Bİ RİCAM VARMD HAZIRLAYAN DEĞERLİ ÜSTADLARIMDAN Bİ RİCAM VAR

    öncelikle hazırlaıdıgınız butun mdler icin tek tek tesekkür ediyorum size çok güzel isler yapiyorsunuz allah sizden razi olsun sizden bi ricam var nurettin rençber sarkılarını da yapabilirmisiniz md olarak eski yara ezo yürürüm ask sana benzer ben nurettın rençberi cok seviyorum sarkılarını söylemektende büyük zevk alıyorum faakat mdleri bulamıyorum bi türlü çok sevinicem simdiden ilginize alakanıza tesekkürler
  5. DEYERLİ MÜSİZYEN ARKADAŞLAR PA80 MC PROGRAMI HAKINDA SİZDEN KÜÇÜK YARDIM BEKLİYORUM ADEYERLİ MÜSİZYEN ARKADAŞLAR PA80 MC PROGRAMI HAKINDA SİZDEN KÜÇÜK YARDIM BEKLİYORUM A

    DEYERLİ ARKADAŞLAR BENİM SORUM ŞU PA80 NE YENİ BACBUK KART YÜKLEYECEM MC PROGRAMI İLE ORG TAKİGİBİ 11 DİSKETLEMİ OLUYO YOKSA MC PROGRAMINDA BAŞKA ŞEKİLDİYE DUYDUM AMA BİN DOSYASIMIYDI SESSİZ BACBUKMUY DUBİLEMİYORUM ŞU AN BUKONUDA DEYERLİ MÜSİZ YEN DOSTLARDAN YARDIM BEKLİYORUM ÇOK ACİL ŞİMDİDEN İLGİLENEN DOST LARA TEŞEKÜRLER SAYGILAR:confused:
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi