hasret kaldim ibrahim Tatlises'ten sadece ritim ve basslarini yapan klavyeci orgcular

Yerli MD Altyapılar içinde hasret kaldim ibrahim Tatlises'ten sadece ritim ve basslarini yapan klavyeci orgcular konusu, arkadaslar hasret kaldimiin altyapisini yapacam ama zaman sorunum yuzunden klavye org calanlardan ricam olacak o sarkinin ritmilerini ve davul damruka falan ne varsa onlari yapip atarmisin dostlar gerisini ben hallederim ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 2 sonuçtan 1 ile 2 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: hasret kaldim ibrahim Tatlises'ten sadece ritim ve basslarini yapan klavyeci orgcular


  1. #1
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    hasret kaldim ibrahim Tatlises'ten sadece ritim ve basslarini yapan klavyeci orgcular

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaslar hasret kaldimiin altyapisini yapacam ama zaman sorunum yuzunden klavye org calanlardan ricam olacak o sarkinin ritmilerini ve davul damruka falan ne varsa onlari yapip atarmisin dostlar gerisini ben hallederim yani keman ve diger muzik aletlerini bulur eklerim ve hasret kaldim altyapisini yaptiktan sonra buraya atarim paylasim yapan dostlara simdiden tesekkurler yani sadece hasret kaldim sarkisinin ritim ve basslarini istiyorum dostlar..... TESEKKURLER SAYGILAR KOLAY GELSIN
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

  2. #2
    NOFEAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NOFEAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: hasret kaldim ibrahim Tatlises'ten sadece ritim ve basslarini yapan klavyeci o

    BUNU YAPABiLECEK YOKMU Bi BABAYiGiT YAW
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    SAYGI SONRADAN OLMAZ; iNSANIN KiSiLiGiNDE BULUNUR.....L.KORKMAZ

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

ork hasret kaldim dinle, ibrahim tatlıses hasret kaldım sadece müziği, hasret kaldım ritmi nedir
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Ibrahim tatlıses hasret kaldımIbrahim tatlıses hasret kaldım

    GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR:f49:
  2. İstanbul'da Electronica/Rock/Dance tarzı müzik yapan beste grubuna Klavyeciİstanbul'da Electronica/Rock/Dance tarzı müzik yapan beste grubuna Klavyeci

    Dance/Electronica/Electro-Pop/Rock tarzlarını sentezleyerek müzik yapan beste grubuna, canlı performanslarda eşlik etmesi için klavyeci aranmaktadır. Bestelerimizi dinlemek için bizimle Email yolu ile iletişime geçebilirsiniz. Teşekkürler
  3. NEDEN iBRAHIM TATLISESNEDEN iBRAHIM TATLISES

    BI ISTEK TI BU DEMIN GOZUME ILISTI BENDE VARDI HAZIRKEN ATAYIM DEDIM COK SUPER DEGIL AMA BAYAGI ALTTA SES YOK DENECEK KADAR GUZEL BI DENEYIN DERIM
  4. istek - Ibrahim Tatlises , Garipistek - Ibrahim Tatlises , Garip

    Altyapisi var ise sevinirim , Tsk.
  5. hasret kaldim tatlises orghasret kaldim tatlises org

    tatlises hasret kaldim org versiyon iyi gunlerde kullanin
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi