Cubase sx3 sanal midi kayıt olmuyor

Cubase & Nuendo içinde Cubase sx3 sanal midi kayıt olmuyor konusu, kardeş senin cubase,midi klavyeni hiç görmemişki... sen son gönderdiğin iki resimde de midi klavyenin adını görebiliyo musun?? ben göremedim.. tabiki mididen kayıt almana hatta çalmana da imkan yok. senin bi ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 12
Bu sayfada toplam 16 sonuçtan 11 ile 16 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Cubase sx3 sanal midi kayıt olmuyor


  1. #11
    damperr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    damperr isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Cubase sx3 sanal midi kayıt olmuyor

    Sponsorlu Bağlantılar


    kardeş senin cubase,midi klavyeni hiç görmemişki...
    sen son gönderdiğin iki resimde de midi klavyenin adını görebiliyo musun?? ben göremedim..
    tabiki mididen kayıt almana hatta çalmana da imkan yok.

    senin bi yolunu bulup midi klavyeni tanıtman lazım.. tavsiyem önce midi klavyenin kullanma kılavuzundan pc ile bağlantı bölümünü oku..
    çok gıcık bi durum..tepen atarsa formata kadar gider..o yüzden baktın sinirleniyosun 2 dakka ara ver sonra devam et

  2. #12
    sachan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sachan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Cubase sx3 sanal midi kayıt olmuyor

    iyi ama benim klavyem yokki sanal enstrüman kullanarak kayıt alcam

  3. #13
    damperr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    damperr isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Cubase sx3 sanal midi kayıt olmuyor

    eyvah eyvah ) yeni başladın sanırım bu işe..
    kısaca anlatiim madem boşuna uğraşma
    sanal enstruman dediğin şey ses kartının midi çıkışını alır kendine giriş sinyali olarak kullanır.Dışarı da kendi üzerindeki sesleri aktarır.
    sen şimdi midi klavyen olmadan sanal enstruman girişine canlı olarak nasıl sinyal verecen???
    canlı çalamazsın..
    tek yapacağın kayıt etmek yerine o kanala midi olarak yazman ve o kanalı sanal enstrumana yönlendirmen.

    cubase'in kullanma kılavuzunu bul biyerden oku kardeş.. yoksa çok zorlanırsın bööle..

  4. #14
    sachan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sachan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Cubase sx3 sanal midi kayıt olmuyor

    teşekkür ederim. okudum kılavuzları felan ama bunu yapamıyacağımı yazmamışlardı hiç.

  5. #15
    damperr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    damperr isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Cubase sx3 sanal midi kayıt olmuyor

    rica ederim..yanlış anlama da kardeşim sen sanal enstrumana bi komut vermeden nasıl kayıt yapmayı düşünüyodun onu anlamadım..yanı kayıt tuşuna basınca senin kafandakileri kendi kendine kaydetmesini mi bekliyodun?

    neyse moralini bozma..hepsini kaparsın..ama madem heves etmişin bi midi klavye edinmeye çalış..mümkünse USB'den bağlanmayan olsun..son günlerde bayaa sıkıntılar duymaya başladım bu konuda..istersen bi tane tavsiye edeyim,google'da bi araştır kafana yatarsa alırsın. Creative prodigykeys DM.. ama "DM" olmasına dikkat et. çünkü DM modeli USB'den bağlanmıyo..ben de bunu kullanıyorum..bi sıkıntı çıkarmadı çok şükür..

    kolay gelsin.

  6. #16
    sachan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sachan isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Cubase sx3 sanal midi kayıt olmuyor

    Hayır orda tuşlara basıyorum ve sesler çıkıyo sanal enstrümandan. o çıkan sesleri de kaydetmek istiyorum işte Rec tuşuna basıp istediğim sesleri çıkartıyorum sırasıyla

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

Benzer Konular

  1. CuBase 5 - Windows 7 - Midi Klavye - CuBase Gecikme SorunuCuBase 5 - Windows 7 - Midi Klavye - CuBase Gecikme Sorunu

    Merhaba, Bu işlere yeni başlamış biri olarak size basit gelebilecek ama benim bir haftadır çözemediğim sorunlar hakkında size danışmak istiyorum. Bir ses kartı satın aldım, M-Audio Fast Track, bir midi Klavye icon logicon8 air 88 tuşlu. Mikrofon vs. de tabi..Windows 7 64 bit Home Edition işletim sistemim var. 3 GB Ram, i5 işlemcisi var. ASUS notebook. M-Audio Fast Track ses kartının 64 bit driver'ini (Service Pack 1) kurdum. Task Bar'da...
  2. cubase 4 de midi kayıt yapamıyorumcubase 4 de midi kayıt yapamıyorum

    arkadaslar orjinal cubase 4 kullanıyorum.ses kartım focusrite saffire le, midi klavyem roland w30 midi kayıt yapmak istedigide basıma gelen sorun şu; midi kayda basladıgımda,klik devam ederken ve kayıt akarken gonderdigim tum midi sinyaller kayda basladıgım noktada birikmiş oluyor..tabiki kaydı durdurdugumda elimde hiçbirşey olmuyor... zaman zaman cubase'yi acıp kapattıgım zaman midi kaydı yapabiliyorum..ama oda birkac kere durup tekrar...
  3. Yeni Başlayanlar İçin Cubase Midi Kanal Kayıt ve Mix Videolu Anlatım by_ChordSoloYeni Başlayanlar İçin Cubase Midi Kanal Kayıt ve Mix Videolu Anlatım by_ChordSolo

    Bu mecraya yeni atılanalar için bir video hazırladım.İzleyeceğiniz videoda 3 parça halinde 3 sunum olacak.2 tanesini şimdi koyacağım.Sonuncuyu ise yarın koymayı planlıyorum.İlk ikisinde mixe giriş ve bir midi kanalının kaydı,performansta taşların yerine oturtulması aşamalarını izleyeceksiniz. Son video ise tamamının bitmiş hali olacak. Özellikle yeni başlayan arkadaşların çok işine yarayacağını düşünüyorum,umarım işinize yarar... ...
  4. Cubase Sx3 Sanal midi klavye sorunu yardım!Cubase Sx3 Sanal midi klavye sorunu yardım!

    Arkadaşlar Cubase sx3e maple virtual midi kabloyla sanal midi sürücü yükleyip bomes mouse keyboard kurdum bütün ayarlarını yaptım fakat cubasede proje çalarken örneğin winampı falan açınca öne başka program açınca durma olayı sanal klavyeyi açıncada gerçekleştiği için ses alamıyorum cubasein bu özelliğini nasıl kapatıcam yardımcı olurmusunuz...?:(
  5. cubase sanal pc de calısır mı?cubase sanal pc de calısır mı?

    merabalar arkadaslar.cok yenıyım bu programı ogrenmede.windows vista 64 bit kullandıgım ıcın cubase ı calıstırmadı.ınternette bu sorunu asabılen var mı dıye arastırdım bazı yabancı sıtelerde sanal pc kurup yaptıklarını soyleyenler olmus.ben de vmware ıle sanal win xp kurdum.cubase hatasız yuklendı.ancak asıo nun aclısta yaptıgı testı bır turlu gecemıyorum.bununla ılgılı de bır kac sey okudum.sanal pc sanal ses kartını creatıve soundblaster...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi