Ekipmanlar bunlar , Benim işimi en ucuz ve güzel şekilde görecek Ses kartı Önerisi?:S

Donanım içinde Ekipmanlar bunlar , Benim işimi en ucuz ve güzel şekilde görecek Ses kartı Önerisi?:S konusu, Arkadaşlar. bilmiyorum bu konuyu buraya açmam ne kadar dogru ne kadar yanlış. Home studio kurmaya başladım.Elimde Behringer t1 lambalı solist mikrofonu ve behringer xenyx 502 mixer var. Ama ses kartı ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 6 sonuçtan 1 ile 6 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Ekipmanlar bunlar , Benim işimi en ucuz ve güzel şekilde görecek Ses kartı Önerisi?:S


  1. #1
    mc_fidel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mc_fidel isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Ekipmanlar bunlar , Benim işimi en ucuz ve güzel şekilde görecek Ses kartı Önerisi?:S

    Sponsorlu Bağlantılar


    Arkadaşlar. bilmiyorum bu konuyu buraya açmam ne kadar dogru ne kadar yanlış. Home studio kurmaya başladım.Elimde Behringer t1 lambalı solist mikrofonu ve behringer xenyx 502 mixer var. Ama ses kartı hala alamadım.Çünkü ses kartı gerçekten önemli bir parça. Ve her ses kartına güvenemiyorum. O yüzden size sorma ihtiyacı duydm Ve Gerçekten bu işlerden ANLAYAN KİŞİLER yardım ederse çok sevinirim. T1 solist mikrofonu öyle çok iyi mixer ve ses kartı isteyen bi Mikrofon değil ve fazlasyla professional işi bi Mikrofon. O yüzden Ucuz ama işimi iyi görecek ses kartı önerileri almak istiyorum. Bu gerçekten çok işime yarayacak. 100-150 tl civarı yatırım yapa bilirim şu anlık sadece. Mikrofon ve mixer zaten 850 tl'ye maal oldu Şimdiden tüm öneri ve yardımlarınız için çok teşekkürler.

  2. #2
    CiNaYeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CiNaYeT isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Ekipmanlar bunlar , Benim işimi en ucuz ve güzel şekilde görecek Ses kartı Öne

    Dostum baştan hata yapmışsın o mixer ne işine yarıyacak?Sana önerim bütcen düşükse Presouns audiobox çok harika bir karttır işini fazlasıyla görecektir.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    Çalışmalarım.

    http://soundcloud.com/kam-music

  3. #3
    murat kekse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    murat kekse isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Ekipmanlar bunlar , Benim işimi en ucuz ve güzel şekilde görecek Ses kartı Öne

    slm arkadaşım sana önerim var ancak bukadar masraf etmişsin devamını getir m-audio ses kartları güzel ancak asıo özelliği içinde bi karta 450-500 tl para verme creative x-f titanium da işini pekala görür asio özelliğide var. fiatıda 142 tl.kolay gelsin.

  4. #4
    ArazMc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ArazMc isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Ekipmanlar bunlar , Benim işimi en ucuz ve güzel şekilde görecek Ses kartı Öne

    kardeş sana tavsiyem ses kartı alırken şuna dikkat et phantom power +48V özellği olsun buna dikkat etmezsen mikrofonun çalışmaz... Mixerinde varmı phantom power özelliği bunu bilmiyorum mixerinde varsa bu özelliğin önemi yok ses kartında çünkü mixerde olmuş oluyo anladın mı ? Phantom power özelliğine dikkat etmelisin yhani...

  5. #5
    hakikat1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakikat1 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Ekipmanlar bunlar , Benim işimi en ucuz ve güzel şekilde görecek Ses kartı Öne

    audiphile 24 96 alabilirsin ama o mixer yerine preamp alsan daha iyi olurdu.

  6. #6
    tariz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    tariz isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    yamaha audiogram 3

    slm . . konu eski ama ben yinede cevaplıyorum. . bende de behringer t1 var kalitesi konusunda pek bi bilgi bulamadan aldım. . behringer fx 1002 mixser ile beraber 650 tl yi buldu . . tabi biz bu kadarıyla yetinmedik ses kartı olarak Yamaha audiogram 3 ü tercih ettik ve monitör olarakta Yamaha hs50m'yi. . kısacası ben t1 in yanında Yamaha yı kullanmaktayım ve hiç bir sorunda yaşamadım . . yamaha ses kartı kurulumu ve kullanmı oldukça kolay + kalitelidir. . tavsiye ederim fiyatı 260 tl civarındaydı . .


Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

ucuz stüdyo ses kartı, az kullanılmış behringer xenyx 502, satilik lexicon mx400, 100 150 tl ses kartı, behringer xenyx 502 en ucuz, en ucuz xenyx 502, xenyx 502 en ucuz, güzel ve ucuz mikrofon, en ucuz studio mikrofon ses kartı mixer, ucuz ama iyi vokal mikrofonu, lexicon ses kartı tavsiye, ucuz behringer xenxy 502, en ucuz ve en iyi stüdyo ses kartı, behringer xenyx 502 en uygun mikrofon, ucuz ve iyi microphone
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Bunlar da benim beat çalışmalarım arkadaşlarBunlar da benim beat çalışmalarım arkadaşlar

    Bu işi hobi olarak yapıyorum ve burada paylaşmak istedim. Yorumlarınızı bekliyorum. Zayibeats vol 1-2-3 - YouTube
  2. ilio world winds bana çok acil bir şekilde lazım hiç bir şekilde bulamadım.. tulum ,gilio world winds bana çok acil bir şekilde lazım hiç bir şekilde bulamadım.. tulum ,g

    YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM İŞİMİZ YARIM KALDI TULUM GAYDA VS SESLERİ LAZIM ACİL OLARAK. ilio world winds LİNKLERİ HEPSİ BOZUK
  3. Satılık ucuz ve temiz ekipmanlarSatılık ucuz ve temiz ekipmanlar

    SATILDI! AKG Perception 820 Tube 1250 TL (kutusunda sıfır) Lexicon MX 400 XL 750 TL (kutusunda sıfır) ART Voice Channel 850 TL (kutusunda,faturalı,garantili,2 aylık) TC Studio Konnekt 48+Remote 1600 TL (kutusunda sıfır) M-Audio BX8a Studio monitör 550 TL (Az kullanılmış çok temiz durumda) Roland E-96 600 TL (Tüm fonksiyonları faal durumda, çok temiz , evde kullanılmıştır) Studio PC + 19" LCD monitör ,microsoft wireless klavye...
  4. yeni başlayan bana ucuz org önerisiyeni başlayan bana ucuz org önerisi

    arkadaşlar ucuz bişey arıyorum. verecek daha fazla param yok çünkü öğrenciyim gücüm yetmiyor. şu alet nasıldır mesela??? Hepsiburada.com : Ashton AK220 Intelligent Org | Müzik bunun yerineönerebileceğiniz ya da şu tür bişey al bu iş görmez dediğiniz bişey varmı??? şimdiden teşekkürler...
  5. Çok Güzel Hareketler Bunlar turneye çıkıyorÇok Güzel Hareketler Bunlar turneye çıkıyor

    Beşiktaş Kültür Merkezi'nin kendine özgü mizah anlayışını sahneye taşıyan BKM Mutfak Oyuncuları, "Çok Güzel Hareketler Bunlar" gösterilerinin yazlık skeçleri ile turneye çıkıyor... Devamı...
Konu Puanlaması 5 üzerinden 5,00 | Toplam : 1 kişi