Kemençe İçin Bilgisayardan Ritim Almak?

Bilgisayar ve Müzik içinde Kemençe İçin Bilgisayardan Ritim Almak? konusu, şimdi arkadaşlar ben kemençe çalıyorum. kemençe çalarken bilgisayardan bir program sayesinde ritim almak istiyorum. Özellikle biraz hızlı çalmaya başlayınca çok lazım oluyor..Mesela horon hawalarında..Düğünlerde şenliklerde klawyeden weriyolar. Biliyorsunuzdur illaki. İşte ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Kemençe İçin Bilgisayardan Ritim Almak?


  1. #1
    Kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kickboxer isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Kemençe İçin Bilgisayardan Ritim Almak?

    Sponsorlu Bağlantılar


    şimdi arkadaşlar ben kemençe çalıyorum. kemençe çalarken bilgisayardan bir program sayesinde ritim almak istiyorum. Özellikle biraz hızlı çalmaya başlayınca çok lazım oluyor..Mesela horon hawalarında..Düğünlerde şenliklerde klawyeden weriyolar. Biliyorsunuzdur illaki. İşte ben o kadar profeyonel bişe değil d kendi işimi görecek, ewde çalarken bana ritim werecek bir program arıyorum. Çok gelişmiş özellikleri olmasına gerek yok..sadece bas wuruyormuş gibi bir ritim wersin yeter..Böyle bir program duyan, bilen, kullanan war mı?

    Biraz daha iyi açıklamış olmak için şunu da ekleyeyim..Sadece 2/4, 4/4 ve 7/8lik olsa da yeter..Veya program değil d sadece bu ritimleri orgdan bilgisayarına almış olan arkadaşlar warsa bu 3 ritmi bilgisayarda çalabileceğim bir formatta upload edebilirler mi? veya mail olarak da atabilirsiniz, özel mesaj ile irtibat kurabiliriz mail adresi için..yeter ki şu 3 ritmi bulayım..Diğer müzik türleri için bu ritimler nasıl oluyor bilmiyorum ama kemençe için kullanılanlarda başka bir enstrüman sesi olmuyo..sadece bu ritimlerde bas wuruyo..ya da öyle bir ses işte umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir..

  2. #2
    edrck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    edrck isimli Üye şimdilik offline konumundadır Cubase & Nuendo Kategori Yöneticisi

    Standart Cevap: Kemençe İçin Bilgisayardan Ritim Almak?

    Merhaba Arkadaşım ;

    Dediğin konu tam olarak METRONOM tabirine uyuyor bunun için Programlar eklentiler mevcut Cubase programı işini görecektir yada çok basit metronom programlarıda var kayıt almayacaksan.. Programlarla istediğin hızda ritmde sesler alabilirsin Saygılar.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    Sound Engineer , Recorder & Mixer , Producer , Live Sound Master

  3. #3
    goko3535 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    goko3535 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Kemençe İçin Bilgisayardan Ritim Almak?

    Arkadaşım sen en iyisi FL STUDİO indir sitedeki ritimleride içine kur en iyisi bu

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

kemençe çalma programı, kemençe ritimleri, bilgisayarda kemençe çalma programı, kemençe ritim, kemençe çalma programı indir, kemençe ritimleri indir, kemençe öğrenme programı, kemençe ritim programı, kemençe için ritim, kemençede ritim, kemence ritim indir, kemençe programı indir, horon ritmi, horon ritimleri, kemence programi indir
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Bağlama çalarken, bilgisayardan ritim açıp çalmak istiyorumBağlama çalarken, bilgisayardan ritim açıp çalmak istiyorum

    Öncelikler herkeze selamlar dilerim Dostlar bağlama çalarken, bilgisayardan ritim açıp ritimle birlikte çalmak istiyorum böyle bir imkanım varmı ? Ne yapmam gerekiyo yardımlarınız için teşekkür ederim, Dahada olmazsa içinde türk halk müziğinin tüm ritimleri yüklü ucuz yollu bir ogr alacağım, ritimler çok lazım bana..
  2. Kemençe için ritimKemençe için ritim

    Kemençe çalarken ritim yapılısı yada mp3 seklinde olan varsa yardım etsin lütfennn
  3. Başka set'den ses veya ritim almakBaşka set'den ses veya ritim almak

    Merhaba dostlar, üstadlar. Korg pa2x'e mevcut setin üzerine bir baska setden sesler veya ritimler alabilip kayit edebiliyormuyum. Ve diğer bir soruda bilen varsa lütfen paylaşsın: LA uzeri caldigimizda, uşşaktaki si b2' de hangi akoru kullanmamiz gerekiyor. Ben sol sus kullaniyorum. Tesekkurler ve saygilar...
  4. Roland E-Serileri İçin Ritim KartlarıRoland E-Serileri İçin Ritim Kartları

    E-40 ta kullanılmış 2 adet T2 VE T3 kart satılıktır 2 si bir arada satılıktır ve fiyatta uygundur irtibata geçicek arkadaşların telefonla aramaları tercih sebebidir kargo tarafıma aittir.
  5. Gem Vs 1 İçin Ritim Seti Olan Varmı Elinde !!Gem Vs 1 İçin Ritim Seti Olan Varmı Elinde !!

    Arkadaşlar acil bi abim için lazım varsa elinde olan yüklerseniz sevinirim
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi