FL Studio İle Org Çalma

FL Studio içinde FL Studio İle Org Çalma konusu, S.Aleykum Arkadaşlar Ben bu işte Oldukça Acemiyim Açıkcası =) Benim Meraklı Olduğum Konu Org Veya Korg çalmaktır Bu İmkanım Maddi Sıkıntılar Yüzünden Reelde Gerçekleşmesede Pc Başında Birşeyler Yapmayı Düşürken Bu ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 4 sayfadan 1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 32 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: FL Studio İle Org Çalma


  1. #1
    4d3m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    4d3m isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart FL Studio İle Org Çalma

    Sponsorlu Bağlantılar


    S.Aleykum Arkadaşlar Ben bu işte Oldukça Acemiyim Açıkcası =)
    Benim Meraklı Olduğum Konu Org Veya Korg çalmaktır Bu İmkanım Maddi Sıkıntılar Yüzünden Reelde Gerçekleşmesede Pc Başında Birşeyler Yapmayı Düşürken Bu Programlar karşılarştım Bana Ayarlarını Öğreterek Sadece Org Çalmak İçin Gerekli Ayarlarını Yaptıracak Arkadaşlarımın Yardımcı Olmasını İstiyorum

  2. #2
    4d3m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    4d3m isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: FL Studio İle Org Çalma

    Yardım Edecek Kimse Yok Mu?

  3. #3
    DJ_Mustafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    DJ_Mustafa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: FL Studio İle Org Çalma

    gerekli ayar yok yükleyin kullanın gerekli püf noktaları da açıklandı.

  4. #4
    piyanistcemo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanistcemo isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: FL Studio İle Org Çalma

    teşekürler

  5. #5
    heprep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    heprep isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: FL Studio İle Org Çalma

    selam arkaş saoğ

  6. #6
    hyenaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hyenaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: FL Studio İle Org Çalma

    saolun

  7. #7
    SirSwagger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    SirSwagger isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: FL Studio İle Org Çalma

    Özel mesaj ile bana mailini yolla ben sana gerekli herşeyi öğretirim burada kimse bize yardımcı olmadı kendı cabalarımla normal muzisyen haline geldim ben barı bırılerıne yardımcı olayım.

  8. #8
    nofearhkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    nofearhkn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: FL Studio İle Org Çalma

    aynen banada bi yardımcı olursanız valla çok geçerli olcak
    cskx31 bunu beğendi.

  9. #9
    SirSwagger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    SirSwagger isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: FL Studio İle Org Çalma

    Tabiki hatta bugun kendıme Keyrig 49 Midi Klavye aldım kım ıstıyorsa ınsan olsun yeterkı herkeze yardımcı olabılırım

  10. #10
    xxx16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    xxx16 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: FL Studio İle Org Çalma

    saol inidiriyorum

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

fl studio org çalma, fl studio 10 org çalma, fl studio ile org çalma, fl studio da org çalmak, org çalmanın püf noktaları, fl studio org çalmak, fl studio ile org çalmak, fl studio korg çalma, pc den org çalma, fl studio da org çalma, org çalma programı fl studio, org çalma, fl studıo org çalma, fl studio çal, korg çalma
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. fl studio parça çalmafl studio parça çalma

    arkadaşlar abiler bana böyle çalabilecek kadar fl studio yu öğretebilecek bir hayırsever kardeşim vardır biliyorum :) ;) bol dua ederim şu aziz mübarek gün konuyu açıyorum hadi bekliyorum sizi :)
  2. FL Studio 10 .flp ritime bağlama ekleyip, ritmle çalma...FL Studio 10 .flp ritime bağlama ekleyip, ritmle çalma...

    Elimde bayramseyfi'nin .flp si var - BAYRAMSEYFİ ÖZEL.flp Evet arkadaşlar ben bu .flp ye F9 mixer'dan - in/out'ta aygıtlarımı seçerek - bağlamayı ekliyorum ve ritmin sesini kısıp bağlamayı ritmle çalabiliyorum güzel de oluyor :) Fakat başka bir .flp seçtiğimde in/out'ta bağlama eklememe rağmen ve ses ibresininde bağlamayı çaldıkça yükselmesine rağmen bağlamanın sesi duyulmuyor ritmi çalmasamda duyulmuyor bağlama sesi ... Bunun sebebi nedir...
  3. FL Studio ile org Çalma Yardımcı Olunuz Lütfen !FL Studio ile org Çalma Yardımcı Olunuz Lütfen !

    Selamun Aleykum Beyler Ben FL studio 8 kullanıyorum fl studioda Oyun havası , Misket Gibi Şeyler Çalmak İstiyorum Nasıl Yapıcam Yardımcı olurmusunuz yada nota fln verinde ben deniyeyim doğaçlama yapmayı denedim de kesinlikle olması berbat bişey çıktı ortaya :f24: Yardım Ederseniz Sevinirim Saygılar
  4. Yardım Fl Studio 10 Çalma Sorunu.Yardım Fl Studio 10 Çalma Sorunu.

    Yakın zamanda Fl studio 9 dan 10 a geçtim. Problemim ise ; Fl studio açık olduğunda onun dısında herhangi bir ses oynatıcısından ses alamıyorum. Fl studio'yu acmadan önce baska bir ses oynatıcı programı açtıgımda da Fl'den ses alamıyorum. Nedir çözümü gören bilen duyan var ise yardımlarını bekliyorum ;)
  5. Kulaktan Org ÇalmaKulaktan Org Çalma

    Arkadaşlar kendim kulaktan bütün şarkıları aşağı yukarı bu şekilde çalıyorum.Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi