Sponsorlu Bağlantılar

ağrıdı başım nanay etiketli Alişan - Kundarama Kum Doldu Şarkı Sözü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

ağrıdı başım nanay


Kundurama kum doldu atmaya kürek gerek Nazlı yarım yanında yatmaya yürek gerek Amman başım nanay Ağrıdı dışim nanay Çok içmişim nanay Nanay gülüm nanay nanay balım nanay Duvarda elek mi olur elkızı melek mi olur Kör olası kaynana kapıda hanek mi olur Duvara mıh çakaram sen sallan ben bakaram Mendilin kirlendikçe sen gönder ben yıkaram...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    NANAY-md-karakuş 
    Download NANAY karakuş mp3 alıntı ...

    2
    1329
    seninle başım dertte 
    seninle başım dertte burdan buyrun.... RapidShare: Easy Filehosting ...

    4
    1931
    Ahmet Kaya - Başım Belada 
    Ahmet Kaya - Başım Belada Bugün yine düsünemiyeceğin kadar başım belada Köşe başları tutulmuş üstelik yağmur yağmada İler-tutar yani yok Fişlenmişim adım-eşkalim bilinmekte Üstelik göğsümde yani tam şuramda Kirli sakalıyla bir eşkiya gezinmekte Başım belada Adamın biri vurulmuş sokakta Cebinde adresim bulunmuş Başım belada Tabancamı unutmuşum helada Nerden baksan tutarsızlık Nerden baksan ahmakça Sevdim inanamayacağın kadar seni esmer kız Kirpiklerimde çırpınan şu tuzlu gözyaşımda İhanetin adı yok Neylersin ki çember daralmakta Şimdilik hoşçakal yaban çiçeğim Yasal mermisiyle bir komiser yaklaşmakta ...

    1
    7123
    Ah Sevdalı Başım Enstrumental altyapı 
    Ah Sevdalı Başım birincisi altyapı 2cisi orjinalinin yanlız baştarafı alıntı ...

    2
    987
    Yaram sızlar ağrır başım.. 
    Selamlar... Bu türkünün alt yapısı elinde bulunan bir arkadaş varmıdır acaba?? ...

    0
    496
    Zülfü livaneli sevdalı başım orj altyapı 
    İYİ SAHNELER GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR :ka19: ...

    6
    723

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Rode Nt1a Ve Focusrite Scarlett 2i2 
Teşekkürler ilgilendiğiniz için, 2-3 gün sonra siparisi veriyorum ozaman. Bu arada hocam bende nt2a yı araştırdım ama nt1a ile arasında açık ara bi fark yokmus (güzel mix yapılırsa hic bir fark olmazmis). ...

8
144
SPL Goldmike Preamp (9844 MK-1) 
https://www.sahibinden.com/ ilan/ ikinci-el-ve-sifir-alisveris-muzik-studyo-ekipmanlari-spl-goldmike-preamp-9844-mk-1-371359832/ detay/ Merhaba arkadaşlar, preampım aynısından elimde iki adet olması ve yerine farklı ekipmanlar almak amacıyla satıştadır. Çok az kullanıldığı için teknik ve kozmetik olarak sıfır ayarındadır. Resimler cihazın kendisine aittir.Fiyat/ Performans lideri bir preamptır. Bütün komponentleri Alman üretimidir. İçerisinde JJ Tesla 12ax7 kaliteli lambaları ile gelmektedir, bu sebeple daha uzun yıllar değişim ihtiyacı hissetmeden kullanabilirsiniz. Kayıtlarınıza oldukça sıcak ve yumuşak bir lezzet kazandırabilirsiniz.Alman menşeili satış mağazası Thomann, ürünlerine 3 yıl garanti veriyor, preampın da daha iki yıl garantisi mevcuttur. Orjinal kutusunda, orjinal güç kablos ...

0
27
Rode Nt1a Ve Focusrite Scarlett 2i2 
Gayet güzel bir ikili, imkan varsa nt2a biraz daha yumuşak karakterli-flat bir mikrofondur, nt1a biraz daha parlak nt2a'ya göre ama tabi gayet güzel bir mikrofondur. Alternatif olarak Studio Projects B1'i de beğeniyorum o fiyat aralığında , denenebilir, ama rode'ların her zaman ikinci eli de canlıdır, ihtiyaç durumunda kısa sürede zarar etmeden elden çıkarırsınız. youtube'da bolca örnek kayıt var zaten, risksiz bir seçim, alın kullanın , büyük ihtimal memnun kalırsınız... ...

8
144
Sekiz tane altyapı 
Rica etsem paylaştığım altyapıların hepsini tek bi sayfada toplarmısıniz birdaha paylaşma imkanım yok hepsi özel yazılimdır ...

5
258
KORG.Pa600-pa800 AREMIS.SET 
tesekurler ustam usta linki bulamiyom yadim ci olurmusun ...

8
2624
Roland VA7 Tanıtımı 
Roland va7 de disketi orgtan cikarirken ritmler orgta kaliyormu siliniyomu? ...

2
4118