Sponsorlu Bağlantılar

alkis sesi indir etiketli ISLIK VE ALKIŞ EFEKTİ !! sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

alkis sesi indir


Arkadaşlar Aylardır Yapmayı Düşündüğüm Bir Proje Üzerine Çalışma Yapmaya Başladım..Google'dan Islık , Çığlık Ve Alkış Seslerini Aramaya Başladım Bulamadım..Sitemizden Yardım ALmak için Üye oldum Fakat 10.000 Lerce Efect Arasında Aradıklarımı Bulamadım..Eger YArdım ETmek isterSeniz Çok Memnun Olurum..TEk Eksik Bu Sesler... Bunlar oLmadan Başlıyamıyorum..Çünkü Aklım Hep Onlarda.. Ne Tür Bişe İstiyosun Die Soracak OLursanızda Club'larda ATılan Çığlıklar , Çalınan Islıklar ve Çeşitli Alkış Efekt'leri Arıyorum Eger Yardım Ederseniz Çok MEmnun Olucam.. İleride Eserlerimi Paylaşıcam Sizinle. Şimdiden Teşekkür Ederim... Saygı Ve Sevgilerimle DJ_BuYi......Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Devaaaaaaaaaaaam babalar indir açın arayı saldım karaokeleri indir baba 
    Herkese selamlar iyi sahneler.arkadaşlar adobe audition 6 manyak ses siliyo haberiniz olsun ama full sürüm bulmanız gerek ...

    19
    3733
    dj emir lüleci şarkıları indir albüm indir 
    sebebim sensin adlı 15 şarkıdan oluşan rap albümünü mix production etiketiyle yayına süren emir lüleci şu aralar yeni albüm çalışması içerisinde.4 ay süren albüm çalışmasında oldukça çok çalışan lüleci bu albümü 2010 yılı içerisinde herkesin beğenisine sunmuş vede arabesk rap müzik dünyasına koca bir albüm kazandırmıştır...sizlere bazı parçaları paylaşıcam saygılar http://i55.tinypic.com/ vhez49.jpghttp://i54.tinypic.com/ or6kb7.jpg linkler... Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-karga 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-beddua 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir lüleci-isyanım var 2010.mp3 http://hotfile.com/ dl/ 100665769/ 2cb3163/ dj_emir_lleci-krdm_2010.mp3.html ...

    1
    4451
    korg ritm sesi felan geliyor,herşey normal,ama saund sesi kesiliyor.Acill Yardım 
    mrb pa1xle ilgili bi sorunum var bana yardım ederseniz çok sevinirim... korg pa1x kullanıcısıyım.klavyede herşey normal.evde takılıyordum.ses gitti.fakat çaldığım yerde yani solo atttığım yerde saunddan ses gelimiyor.splıt yada upper yapınca ses geri geliyor biraz çalınca tekrar gidiyor.ritmden felan ses geliyor ama.microfondan felan yani hoparlörden ses geliyor kısacası.fakat saund sesi gidiyor.ne yapabilirm... ...

    1
    368
    Almanya 
    Almanya'nın başkenti Berlin'de düzenlenen "Kültürlerin Sesi" konserler dizisi Zülfü Livaneli'nin konseriyle başladı. Devamı... ...

    0
    622
    arka fon sesi olarak tın sesi arıyorum 
    arkadaşlar su videodaki gibi arkadan gelen ses tın gibi bir seler cok hos oluyor enstruman calarken var mı böle bir ses elinizde tesekkürler., klarnet show solo ağır karşılama ağlatan oynatan dersi harika güzel oyun havası necip babik - YouTube ...

    2
    326
    Su sesi, dalga sesi, 
    Başlıkta belirttiğim sesler lazım bir parça için elinde bulunan arkadaşlar yollayabilirmi acaba ? edit: kuş sesleride lazım arkadaşlar unutmuşum onu yazmayı. ...

    1
    155

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
XERO ABBAS- HEVİ EVİN 
Kürtce altyapıları beklıyoruz arkadaslar simdiden tşkler emegi gecen herkese ...

2
499
Casio at3 demolar 
ritimleri hazırlayıp fix data pack şeklinde yeni sete atıyoruz buda ritim geçişleri esnasında aletin tek tek kanal tanımasını engelliyor ve kesintisiz diğer datayı çalıyor... - - - Güncellendi - - - takibiniz için ayrıca teşekkürler efendim... ...

5
50
Casio at 5 hakkında 
Kullanım klavuzu elinizde yoksa siteden indirip, orada anlatıldığı şekilde adım adım yapabileceğiniz şeyler bunlar arkadaşlar.. Ne yazık ki araştırma ve inceleme yapmadan bodoslama konu açılıyor.. ki hepsi de aynı konular üzerinden.. Vallahi billahi zamanım olsa, kamerayı alacam kayda, şu şudur tek tek tek tek anlatarak youtube a yükleyip burada paylaşıp, durumu tek link e indirgeyecem.. Şu aralar zamanım yok :( ...

13
165
" KULLANIŞLI BİR MÜZİK DEFTERİ PROGRAMI " 
Teşekkürler ...

251
66175
Casio at3 demolar 
Ali hocam, Demolar için teşekkür ederim, dinledim ve hepside güzeldi. emeğine sağlık. registration banklar arasında geçiş yaparken arada birkaç milisaniye gibi bir geçişden olsa gerek duraklama oluyo bendede.. cihazı 2nci el almıştım, ondan dolayıdır belki diyordum ancak demoda da bu durum hissettiriyor kendini.. demekki at3-5 de var bu durum.. Varmıdır bunun bi çözümü ? Bu arada halen paylaştığınız ses ve ritimleri deneme şansım olmadı.. bu aralar çok vakit ayıramıyorum, deneyince bilakis teşekkürlerimi sunacağım.. çalışmalarınızı takip ediyorum. Saygılarımla ...

5
50
Ankara/batıkent 
Sayin Admin yaziyi duzeltmek istiyorum rica etsem şu sekilde duzeltirmisiniz. Simdiden tesekkur ederim. Müzikoloğum, piyano ve konservatuara hazırlık dersleri veriyorum ilgilenenler için telefon numarası 0535 515 92 17 ...

0
48