Sponsorlu Bağlantılar

azer bülbül-anladım ki bu gecede uyku yok etiketli Azer Bülbül - Yaralım Şarkı Sözü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

azer bülbül-anladım ki bu gecede uyku yok


Anladimki bu gecede uyku yok Neredesin dön gel artik yaralim Bilirsinki senden baska kimsem yok Gözüm acik gider dön gel yaralim Ey degel Karalim degel Basi belalim degel Cani yaralim degel Degel benim belalim degel Cani yaralim degel benim helalim Sirin delalim degel Sensiz gece bu kacinci gecedir Hasretin benimle bir iskencedir Bu sensiz alinan en son nefestir Azrailden önce yetis yaralim...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    azer bülbül 
    arkadaşlar azer bülbül md leri lazım şimdiden teşekkürler ...

    37
    7615
    azer bülbül   - duygularım 
    varsa ekleyın arkadaslar lutfen ...

    2
    542
    felek azer bülbül 
    slm arkadaslar azerden felek sarkısının alt yapısı varmıdır varsa eklermısınız cok ıstek almaya basladı yaw bol kazançlar dılerım muzısyen arkadaslara ...

    2
    734
    Azer Bülbül Alıştım 
    Doğarken Yazılmış Çile Alnıma Bu Hayat Yolunda Gülmedi Şansım Kimleri Sevdiysem Vefasız Çıktı Bir Candan Sevene Düşmedi Şansım Alıştım, Alıştım Alıştım Kalleşçe Çekip Gidene Alıştım Bu Kahbe Bozuk Düzene Alıştım Dost Gibi Görünenlere Alıştım, Alıştım Elimi Attığım Dallar Kırıldı Ümitler Hayaller Hepsi Yıkıldı Küstüm Yaşamaya Canım Sıkıldı Bir Candan Sevene Düşmedi Şansım Alıştım, Alıştım Alıştım Kalleşçe Çekip Gidene Alıştım Bu Kahbe Bozuk Düzene Alıştım Dost Gibi Görünenlere Alıştım, Alıştım.. ...

    0
    1670
    azer bülbül İLLEDE SEN ALTYAPI 
    azer bülbül İLLEDE SEN ALTYAPI ...

    8
    2944
    Azer Bülbül hayatını kaybetti 
    http://img.internethaber.com/ news/ 44712.jpg Ünlü Türkücü Azer Bülbül hayatını kaybetti. Antalya'da 20 gündür bir gece kulübünde sahne alan Azer Bülbül, otel odasında ölü bulundu Yaklaşık 20 gündür Antalya'da bir barda sahne alan ünlü sanatçı Azer Bülbül, kaldığı otel odasında ölü bulundu. Antalya'nın Güllük Caddesi'nde faaliyet gösteren Max Taverna'da her gece 00.30-02.00 saatleri arasında sahne alan ve programı 10 Ocak'ta bitecek olan Azer Bülbül, kent merkezindeki bir otelde kalıyordu. Edinilen bilgiye göre dün geceki programının ardından sabaha karşı otele dönen ünlü sanatçı, bugün akşam saatlerinde kendisini arayan menajerinin telefonlarına cevap vermedi. Defalarca aramasına rağmen Bülbül'ün cevap vermemesi üzerine otele giden menajeri, ünlü sanatçıyı yatağında hareketsi ...

    2
    953

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Altyapıya ihtiyacı olan arkadaşlar 
Yorgunum Doslarım" şarkısı Arkadaşım, çok acil yardımcı olursan çok mutlu olurum... ...

99
11111
cubase 5 kayit sorunu 
Alamazsin degilde abi yanlis anlamada aliyorum yani, audition 3.0 cool edit pro2.1 cubase sx3 - bunlarin hepsi sorunsuz kayit aliyor sadece cubase 5 te bu sorun oluyo ...

4
137
MidiEdit Lütfen yardım edin çıldırıcam :) 
rica ederim :) ...

3
47
2013 roman set çoook azil 
kardes bunu nasil eklicez flye ?? ...

5
1348
MidiEdit Lütfen yardım edin çıldırıcam :) 
F2 'ye bas ordan auto seçeneğini on yap eğer yine olmazsa device setup menüsünden seskartının seçili olması lazım eğer oda işe yaramazsa device setup bölümünden ses kartının latency ayarları 10 ile 8 arası olmalıdır onu öle değiştir. mutlaka bunlardan biridir.. Merhabalar çok çok teşekkür ederim sorunum çözüldü. kayıt anında otomatik birşekilde ben geç bile bassam düzelterek kaydediyor artık. F2 panelinde autoyu on yapmam yetti çözüm için. ...

3
47
Mikrofon arıyorum yardımcı olun 
Avid Vocal Studio ve bir adet (mümkünse referans) kulaklık işinizi fazlasıyla görecektir. ...

1
39