Sponsorlu Bağlantılar

bayan arabeskciler etiketli arabeskciler yardım edin lütfen sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

bayan arabeskciler


selam ben bugra bana acele hakan tasıyanın yaşıma bakmayın adlı şarkısının md si lazım tesekkurler sağolun...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    bayan solist 
    merhabalar; ben thm okuyorum.. özel bi dershanede şan eğitimi aldım. sahne deneyimim yok. yalnız bu işe bi yerden başlamak istiyorum. tsm türkçe pop da okuyabilirim. asıl aradığım bi gitarist veya piyanist yanında yetişmek eşlikçi olmak ilgilenenlere duyurulur. videolarımın mevcut olduğu sitenin linki: Telli Müzik Kursu,Piyano,Org,Gitar,Bağlama,Ud,Keman,Ses Eğitimi (mehtap bozkurt adı ile..) ...

    3
    788
    BAYAN SOLİST 
    Müzik öğretmeni bayanla İstanbul 'da çalışmak isteyenler lütfen mesaj atsınlar.tsm,thm,t.pop.okuyorum.hoşçakalın. ...

    22
    2180
    Bayan Orkestra 
    Muhafazakar Bayanlar...Kına Düğün Sünnet ve Tüm Organizasyonlarınıza Bayan Orkestra isterseniz bizi arayın.SERAP&GÖKÇEN EV:02126318858 CEP:05374281808 istanbul ...

    4
    1266
    bayan solist 
    konservatuar şan bölümü mezunuyum.solist olarak iş aramaktayım.ihtiyacı olan grup yada enstrümancıların bana ulaşmasını bekliyorum. ...

    2
    930
    bayan solist 
    slm arkadaşlar ben antala kaş ilçesindeyim bana md altyapılardan piyasa okuyacak yanıma bayan solist arıyorum acil bir şekilde ama görüşmek isteyen arkadaşlar antipellos07@hotmail.com ekleyebilirler ...

    0
    803
    THM ve POP BAYAN SOLİSTİM 
    UZUN YILLARDIR THM VE TSM SESLENDİRDİM AYRICA SON 2 YILDIR POP VE ROMAN TARZI SESLENDİRİYORUM VE GRUP ARIYORUM İZMİR DE 0553 317 53 62 ARAYABİLİRSİNİZ.ZİLAN ...

    1
    579

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
casio at 3 orgumu satıyorum 
arkadaşlar merhaba yeni klavye alacağım için casio aat 3 orgumu satıyorum almak isteyenler 0531 856 7076 nolu telefonu arayabilirler müzisyen ilanları bölümüne konuyu açtım zaten bu ritmlerde seslerde emeyi geçen arkadaşlarım satacağım orgumda sizin yapmış olduğunhuz ritm ve seslerde var ama şunu bilmenizi isterimki bunlar üzerine hiç bir fiyat koymadım eğer klavye boş olsaydı yine aynı fiyattan olacaktı bugüne kadar emeyi geçen herkese teşekkür ederim hakkınızı helal edin arkadaşlar içim rahat değildi buraya bir konu açmak istedim ...

0
20
seskarti yardim???? 
Bana sorarsan mixer sahne için daha iyidir. allen heath zed10 fx öneririm. Kendim home stüdyomda kullanıyorum. ...

1
31
BAHCEDE MIS MIS (arabım fellahi) 
Teşekkürler sayın ALTO bey...Eline sağlık... ...

1
96
Cubase ve Pro Tools karşılaştırması 
Bahsettiğiniz her profesyonel stüdyoda kullanılma sebebi, Pro Tools'un analog cihazlarla daha esnek ve rahat çalışabilmesi. Yani mantıklı.. Bu aklıma gelmedi pek.. :) Teşekkürler yanıt için.. ...

8
184
Ibrahim tatlıses md altyapılar 
Paylasim icin tesekkurler.MD ler PA 80 le calinabiliyor sanirim.Yeni aldim da. ...

4
701
Kendi sesinizi acapella olarak gönderin 
ben göndermek istiyorum email adresiniz varsa verin oraya yollayım ...

1
548