Sponsorlu Bağlantılar

ceylan benı gorup gul yuzunu cevırme etiketli Ceylan - Sevdiğim Şarkı Sözü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

ceylan benı gorup gul yuzunu cevırme


Beni gorup gul yuzunu cevirme Uzak durma el degilem sevdigim Bir fidanim ruzgarinla devirme Dayanacak dal degilem sevdigim Yalniz senin hasretinle yanarim Sen olmazsan soyle nasil yasarim Senin icin karli daglari asarim Uzak durma el degilem sevdigim...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    cpr.wavı mp3 e cevırme bı bakın lutfen 
    murat kayıtt122.cpr.wav ya arkadaslar dosya boyle kaydedıldı mp3 olarak kaydetmıo bu cubase 4 le soyledım guzel oldu ama mp3 e cevıremıorum bı suru prgram ındırdım hiç biri cevırmıo anlamadım nedenını bı yardımcı olabılırmısınız acaba? ...

    4
    2253
    Yücel - Ceylan Ertem Kör Heves (Mabel Matiz-Ceylan Ertem) 
    Yücel - Ceylan Ertem Kör Heves (Mabel Matiz-Ceylan Ertem) ...

    0
    536
    GEL GÖR BENİ AŞK NEYLEDİ KFN 
    GEL GÖR BENİ AŞK NEYLEDİ KFN DOWNLOAD ...

    1
    1028
    SAR BENİ karafun karaöke 
    SAR BENİ karafun karaöke ...

    0
    206
    OTUR BAŞTAN YAZ BENİ 
    UMARIM BEĞENİRSİNİZ ARKADAŞLAR. ...

    5
    3707
    DAĞLAR DAĞLADI BENİ MD 
    DAĞLAR DAĞLADI BENİ MD6532 ...

    8
    1977

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
"eMo_4X_2017.SET" *İndir* 
tsk eline yureyine saglik.EMEYINE SEYGILAR ...

5
445
Saz Tonlarim 2017 
Tsk ederım hocam valla bana gore en guzel alet korg pandora px5d ben kendım kullanyorum ve ton yazıyorum boyle lezzetlı bır sound sımdıye kadar bulamamıstım hıc bır effect cıhazında slm ...

2
110
ROLAND E-86 TÜRKÇE RİTİM 
slm ustam ben bunları usb ye yüklüyorum ama dısk format diyor ne yapmam lazım ...

29
13432
varan3- 22.03.2017 
eyvallah abi teşekkürler ...

1
134
bu gün izin günüm boşum.kuzucuklarım napıyo bi bakıyım dedim.AHADA GELİYO BAK Bİ 
teşekkürler abi sağolasın ...

2
136
Led Wash Moving Head Robot Işık 1150 TL Beam Spot 7R Moving Head 
Arkadaşlar merhaba Bir e-ticaret sitesinde çok uygun fiyata ledwash movinghead ilanı gördüm. Paylaşmak istedim malum bu ürünler yurtdışından (Çinden) geliyor ve inanılmaz fahiş fiyatlara satılıyor sitedeki ürünler piyasa fiyatlarına göre çok uygun ve sıfır ürünler Sahne ile uğraşan arkadaşlar için yararlı olacağını düşündüm Ledwash Movinghead --- 1150TL Metrolight Led Wash Moving Head Robot Işık Beam Spot 7R Moving Head ---2300TL Metrolight Beam Spot Moving Head Robot Işık ...

0
51