Sponsorlu Bağlantılar

damat halayi mp3 indir etiketli İzmir tepecik roman-Sezen roman-Damat halayı sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

damat halayi mp3 indir


Tepecik ve solo roman çalışma (pa800)-16 dakika (üstüne okumalıdır) http://www.speedyshare.com/ 518566942.html Sezen ve solo roman çalışma (pa800)-10 dakika (üstüne okumalıdır) http://www.speedyshare.com/ 850949691.html Damat halayı değişik süsleme versiyonlu solo çalışma-enstrumental gercek orkestra yapımı http://www.speedyshare.com/ 840364493.html saygılar...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    DAMAT HALAYI ISTEKTI BUYRUN 
    ALINTI ...

    12
    5813
    Devaaaaaaaaaaaam babalar indir açın arayı saldım karaokeleri indir baba 
    Herkese selamlar iyi sahneler.arkadaşlar adobe audition 6 manyak ses siliyo haberiniz olsun ama full sürüm bulmanız gerek ...

    19
    3753
    dj emir lüleci şarkıları indir albüm indir 
    sebebim sensin adlı 15 şarkıdan oluşan rap albümünü mix production etiketiyle yayına süren emir lüleci şu aralar yeni albüm çalışması içerisinde.4 ay süren albüm çalışmasında oldukça çok çalışan lüleci bu albümü 2010 yılı içerisinde herkesin beğenisine sunmuş vede arabesk rap müzik dünyasına koca bir albüm kazandırmıştır...sizlere bazı parçaları paylaşıcam saygılar http://i55.tinypic.com/ vhez49.jpghttp://i54.tinypic.com/ or6kb7.jpg linkler... Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-karga 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-beddua 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir lüleci-isyanım var 2010.mp3 http://hotfile.com/ dl/ 100665769/ 2cb3163/ dj_emir_lleci-krdm_2010.mp3.html ...

    1
    4459
    sivas halayi 
    selam arkadaslar ellinizde pa 800 icin sivas halayi, ritim veya midi varmi? tessekürler ...

    0
    1415
    ERZURUM VE KARS HALAYI 
    düğünlerde belki çalarsınız diye cool editde yaptım parçalar alıntıdır sadece kesme yapıştırma denemesi yaptım umarım işiniz görür. ERZURUM HALAYI 1 zSHARE - ERZURUM HALAYI 1.mp3 ...

    4
    3756
    Dostluk Halayi  (Hızlı) 
    Dostluk Halayi alıntı ...

    2
    569

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Kısıtlı bütce shure sv100(rap vokal) 
Merhaba arkadaslar foruma yeni üye oldum aklımda deli sorular var :) 4 yıldır amatör bir biçimde(daha çok hobi olarak) rap müzik yapıyorum.İlk olarak çubuk mikrofonla başladım sonra 30 liraya bir usb dinamik mikrofon aldım ve hala onla devam etmekteyim.Artık daha iyi bişeyler yapmak istiyorum bu mikrofona iyi yorumlar yapılmış başlangıç için çok iyi diye.İlk başta avid vokal stüdyo düşünüyordum fakat vazgeçtim çünkü ev ortamında kayıt yapıcam yalıtım yok bişey yok her sesi almasını istemiyorum :) Aklımdaki soru şu arkadaşlar: Ben bu mikrofonu alsam pcye nasıl bağlıycam?Ses kartı yada preamp mı lazım hiç anlamıyorum bu konulardan beni aydınlatırsanız sevinirim 2.soru daha ıyı bişeyler yapılabilir mi bütcem max 300 lira.O fiyata bişey olmaz demeyin lütfen 30 lirayla gayet tatmin edici kayıt ...

0
0
Ulan istanbul yanarım buyrun arkadaşlar... 
ahmetcim bir hemşerin olarak altyapı için çok teşekkür ederim ancak okudugun altyapı ile aynı değil gibi geldi bana ve bazı yerlerde sanki sorunlu gibi varsa eğer su okudugun altyapıyı da paylaşırsan çok sevineceğim kolay gelsin ...

15
517
Korg PA 50,55,80 icin FULL set ve midi 
Tsk deneyelim ...

31
9086
Adobe Audition 3.0 kalitesi ve mix ayarları profosyonel 2014 
Beyler Şimdiye kadar cool edit 2.1 kullanıyordum ve kalitesi sarmamaya başladı arkadaşların tavsiyesiyle Adobe Audition 3.0 kullanmaya başladım . Daha iyi kayıtlar almaya başladım ... Kalitesi süperdi gerçekten sizede aktarmaya çalıştım .. https://www.youtube.com/ watch?v=Pu7PugPyZNg Bu video da anlatmaya çalıştım herşeyi tam dinleyin bence ilerlemeden atlamadan dinleyin .. eminim bişeyler öğrenirsiniz .. :) ...

0
0
Pa800 davullu zurnali 
Rms seti 111 mb benim pa800 64 mb olurmu? Ve arti zaten load yazmiyor guvenlik herhalde ...

2
55
istek,,. rica, dır 
arkadaşlar yollar uzak gelemedim re ve dam başında sarı çiçek sol tyros ile yapılmışını rica ederim .aralarda 3,ve 5 saniye kemana yer tşkkrlr ...

0
0