Sponsorlu Bağlantılar

damat halayi mp3 indir etiketli İzmir tepecik roman-Sezen roman-Damat halayı sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

damat halayi mp3 indir


Tepecik ve solo roman çalışma (pa800)-16 dakika (üstüne okumalıdır) http://www.speedyshare.com/ 518566942.html Sezen ve solo roman çalışma (pa800)-10 dakika (üstüne okumalıdır) http://www.speedyshare.com/ 850949691.html Damat halayı değişik süsleme versiyonlu solo çalışma-enstrumental gercek orkestra yapımı http://www.speedyshare.com/ 840364493.html saygılar...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    DAMAT HALAYI ISTEKTI BUYRUN 
    ALINTI ...

    12
    5605
    Devaaaaaaaaaaaam babalar indir açın arayı saldım karaokeleri indir baba 
    Herkese selamlar iyi sahneler.arkadaşlar adobe audition 6 manyak ses siliyo haberiniz olsun ama full sürüm bulmanız gerek ...

    15
    2808
    dj emir lüleci şarkıları indir albüm indir 
    sebebim sensin adlı 15 şarkıdan oluşan rap albümünü mix production etiketiyle yayına süren emir lüleci şu aralar yeni albüm çalışması içerisinde.4 ay süren albüm çalışmasında oldukça çok çalışan lüleci bu albümü 2010 yılı içerisinde herkesin beğenisine sunmuş vede arabesk rap müzik dünyasına koca bir albüm kazandırmıştır...sizlere bazı parçaları paylaşıcam saygılar http://i55.tinypic.com/ vhez49.jpghttp://i54.tinypic.com/ or6kb7.jpg linkler... Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-karga 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-beddua 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir lüleci-isyanım var 2010.mp3 http://hotfile.com/ dl/ 100665769/ 2cb3163/ dj_emir_lleci-krdm_2010.mp3.html ...

    1
    4248
    sivas halayi 
    selam arkadaslar ellinizde pa 800 icin sivas halayi, ritim veya midi varmi? tessekürler ...

    0
    1326
    ERZURUM VE KARS HALAYI 
    düğünlerde belki çalarsınız diye cool editde yaptım parçalar alıntıdır sadece kesme yapıştırma denemesi yaptım umarım işiniz görür. ERZURUM HALAYI 1 zSHARE - ERZURUM HALAYI 1.mp3 ...

    4
    3646
    Dostluk Halayi  (Hızlı) 
    Dostluk Halayi alıntı ...

    2
    505

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Kış Masalı Korg Pa 600Qt ile yapıldı lütfen bi teşekkürü boş görmeyin... 
Teşekkürler kardeşim olağan üstü süper olmuş...teşekkürler ..ellerine sağlık ...

18
375
her şey çocuklar için 
sevgili arkadaşlar 19 mayıs Bayram töreninde nil karaibrahim in kanatlarım var ruhumda parçasını söylemek isteyen öğrencilerim için bu parçanın altyapısı lazım şimdiden teşekkür ederim ...

0
14
Ondort tane ılahı altyapı 
celaleddin ada dan da yaparsanız sevinrim tşk payaşım için ...

4
549
Windows 7 ve Cubase 
Merhaba, Ben Sony Vaio Laptop kullanıyorum. Windows 7 ve Cubase 5 kullanıyorum. Midi kayıtta hiç bir sorunum yok fakat Audio kayıt yapamıyorum. Elimde Omega Lexicon gibi kaliteli bir ses kartı olmasına rağmen bir türlü tam kuramadım. Sony Vaio-Windows 7 (64 bit) ve Cubase 5 kullanan arkadaşlar; audio kayıt konusunda yardımcı olursanız sevinirim. ...

37
11854
kibariye annem md 
paylaşım için Tşk ederim ...

45
7785
Kaliteli ses kaydı nasıl alınır 
çok basit ya kayıt işlemi ...

5
5722