Sponsorlu Bağlantılar

darbuka notalari etiketli Darbuka Nota [Yardım] sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

darbuka notalari


Darbuka notaları lazım elinde olan varmı aceba aradım ama bulamadım :( Birde anlayan varsa okunma şeklini anlata bilirmi bende çarpık çurpuk biliyorum....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    asma davul bendir darbuka bass darbuka sesleri arıyorum 
    acil temiz asma davul bendir darbuka bass darbuka tonları lazım. yardım ederseniz sevinirim wav veya aiff formatında olursa şahane olur . ...

    0
    2047
    Ali Kilic Notalari 
    arkadaslar buradan bütün Ali Kilic notalarini size sunacagim yani kendi yazmis oldugum notalari..baska konu acmadan sürekli burada güncelleyecegim..!:) http://img172.imageshack.us/ img172/ 279/ kopievonkmrgzlmqr9.jpg ...

    46
    52725
    Deyis notalari 
    Degerli arkadaslar, Elinde teyit edilmis deyis notasi olan var mi? Yüksek Ögretim Kurumu'nun arsivinden baska yerde deyis notasi bulmak neredeyse imkansiz. Erdal Erzincan hoca'dan ya da Musa Eroglu hocamizdan ders alan arkadaslardan rica etsem ellerindeki notalari tarayip bizimle paylasabilirler mi? Saygilarimla ...

    1
    511
    Kasap Havasi notalari 
    Merhaba. Kasap havasi'ni ogrenmeyi istiyorum. Cok aradim notalari icin ama birseyi bulamadim. Ben Ingilterede yasiyorum yani bir muzik dukkaniya gidemiyorum. Bana yardim eden mi var? ...

    1
    3958
    Klarnet notalari arıyorum 
    abiler bana klarnet notalari lasim do re mi sol olarak tsk ! ...

    2
    8366
    Rolling_Stones_-_Best_Of__Komple_Albüm notalari 
    http://img21.imageshack.us/ img21/ 3154/ rollingg.jpg RapidShare: Easy Filehosting Pass : www.vstclub.com ...

    0
    903

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Sesi 8-12 Hertz. Olarak Ayarlama 
Merhaba kişisel gelişim ile ilgilendiğimden hipnoz, subliminal gibi kayıtlar yapıyorum fakat kayıtlarımın içerdiği telkini direk bilinçaltına yollayabilmem için sesi 8-12herzt. dalgası sanırım buna getirmem gerekiyormuş mixmastering yapıyorum kendimce bende şarkı yapıyorum yane frekansı insan kulağının duyamayacağı frekanslara çekebiliyorum ama bu 8-12herz olayını nasıl yapabilirim bi fikrim yok adobe audition3 kullanıyorum herhangi bir vst ayar tavsiye vericek varmı teşekkürler Çok ilginç bir konu , ben de psikoloji mezunuyum ilk defa böyle belli bir frekans aralığının doğrudan duyulamayıp da bilinçaltına hükmedebileceği hipotezini duyuyorum. En büyük buluşlar da zaten başta saçma gelen şeylerdi tarihe bakılırsa. Ben kesinlikle ön yargılı bakmıyorum, absürd bir iddia ama imkansız deyip k ...

2
83
Turk Halk Muzigi altyapıları 
Turk Halk Muzigi altyapıları sitede çoğu var. ...

0
54
Sivas halayı 
Sivas halayı alıntı ...

0
44
Sarkı sozlerı 
SARKI SOZLERI alıntıdır. ...

0
37
Ibrahim Tatlises - Seni Sana Birakmam 2013 (Beni Benden Alirsan) Instrumental 
Emeklerinize teşekkürler.. ...

1
61
pa 3x tremelo 
selam arkadaşlar pa3x alalı 3 hafta oldu. bazı seslerde örneğin elektro bağlamalarda pich bender i modulasyon yapınca tremelo yapıyor bunun bi ayarı varmı beni bilgilendirirseniz sevinirim. ...

0
44