Sponsorlu Bağlantılar

elektro bağlamalı şarkılar indir etiketli ELEKTRO BAĞLAMA İLE (VAZGEÇ GÖNLÜM ) sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

elektro bağlamalı şarkılar indir


simsek43...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    RAHMİ AYDIN..belimizi büken var..(elektro bağlamalı) 
    DİLERİM İŞİNİZE YARAR ARKADAŞLAR...GÜLE GÜLE KULLANIN..:m26:33595 ...

    1
    715
    BOMBALARA DEVAM...ORKESTRADAN CANLI KESİK ÇAYIR (Keman ve elektro bağlamalı) SÜPERRR 
    :ka19: ...

    2
    788
    Devaaaaaaaaaaaam babalar indir açın arayı saldım karaokeleri indir baba 
    Herkese selamlar iyi sahneler.arkadaşlar adobe audition 6 manyak ses siliyo haberiniz olsun ama full sürüm bulmanız gerek ...

    29
    8157
    dj emir lüleci şarkıları indir albüm indir 
    sebebim sensin adlı 15 şarkıdan oluşan rap albümünü mix production etiketiyle yayına süren emir lüleci şu aralar yeni albüm çalışması içerisinde.4 ay süren albüm çalışmasında oldukça çok çalışan lüleci bu albümü 2010 yılı içerisinde herkesin beğenisine sunmuş vede arabesk rap müzik dünyasına koca bir albüm kazandırmıştır...sizlere bazı parçaları paylaşıcam saygılar http://i55.tinypic.com/ vhez49.jpghttp://i54.tinypic.com/ or6kb7.jpg linkler... Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-karga 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-beddua 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir lüleci-isyanım var 2010.mp3 http://hotfile.com/ dl/ 100665769/ 2cb3163/ dj_emir_lleci-krdm_2010.mp3.html ...

    1
    5543
    düğünümde bağlamalı piyanist istiyorum 
    ismim özkan asa allah nasip ederse 9-10 temmuzda düğünüm var bursa/ orhaneli/ göynükbelen beldesinde 09-10 temmuz 2011 de 2 gün düğünümü çalacak bağlamalı bir piyanist arıyorum.fiyatlarıda bilmiyorum.ücretide yazarsanız sevinirim.bursadan olursa iyi olurrrrr 5358329851 ozk.as1989@hotmail.com ...

    0
    762
    Bülbülüm altın kafeste bağlamalı 
    güle güle kullanın. Bağlamalar Ramazan KEPCEOĞLU tarafından çalınmıştır. ...

    11
    1767

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Telli bir calgi ama ne 
Kontakt electric saz olabilir kardeşim çünkü ses biterken giy sesi geliyor ...

2
219
Abilerin abisi abiciğim 
Poyraz kardesim oyun havalarini devamli atiyorum.benim sayfalarimin hepsine tek tek gi bak.ayrica sen nasil istiyorsun.sozlumu sozsuzmu ...

7
451
Casio AT-3/AT-5 kendi ritimini yazma (resimli anlatım) 
yeni ritimlere acil ihtiyaç var yazdığınız ritimler varsa ve bizlerle paylaşırsanız çok müteşekkir oluruz Zaman kıtlığı işte. Hangi ritimler lazım size? ...

12
1934
Abilerin abisi abiciğim 
harikasın hocam gerçekten elime emeğine yüreğine sağlık.. oyun havaları varmı acaba sende. bana yardımcı olrusan çok sevinirim ...

7
451
Pa900 Yeni set demoları 
13.35 ...

1
113
Telli bir calgi ama ne 
Sazın orta teli ...

2
219