Sponsorlu Bağlantılar

elektronik bağlamalar etiketli Elektronik Bağlama Yardım... sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

elektronik bağlamalar


Arkadaşlar Şu An eLimde... Behringer xeynx 502 Mixer - Behringer C1 Studio Condenser Mikrofon - Ve Elektronik Bağlama Var.. Mixere c1 - ve sazı bağlarsak birde colon hapörlör bağlarsak kaldırırmı mixer allah rızası için yardım yada kolon birde sazı ne kaldırır allah rızası ıcın yarıdm lütfen.. teşekkürler...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Satılık Bağlamalar 
    43 Tekne oyma kestane, uzun sap, sıfır: 220 TL 41 Tekne oyma kestane, kısa sap, sedefli, sıfır: 210 TL 38 Tekne oyma kestane, uzun sap, sıfır, 4 adet, tanesi: 190 TL 40 Tekne kanada ladin kapak, jaklı, sıfır uzun sap yaprak: 170 TL 41 Tekne ardıç, kısa sap, vidalı burgu, temiz ikinci el: 230 TL Öğrenci sazları: 70 TL Tüm sazlar, kılıflı, yedek takım telli, yedek takım burgulu, metod kitablı, 30 adet mızraplı kapınıza teslim gönderilir. fotoğraflar için lütfen iletişim kurun: dramalarm@hotmail.com Mustafa Serkan 0312 226 99 22 Hepsini birden almak isteyene yüzde 9 indirim. ...

    0
    1977
    Elektronik Production 
    arkadaslar müzik altyapıları ve productionnu ögrenmek istiorum ama bu ise nerden baslanır bilmiorum kursu falan varmıdır ? bi midi klavye alıcam kulanamayıp elimde patlamasından korkuorum daha cok rap beat tarzı seyler yapıcam ( Konuyu Doru Yeremi Actım Onuda Bİlmiyorum ya neyse :) ) (Mesajı yazdıktan sonra düzenliorum tekrar Amatör olarak fl stüdio falan kullanıorum ama iste bu isi daha profesyonel olarak yapmak istiyorum !!) ...

    4
    813
    Tc elektronik şartmı ? 
    öncelikle merhaba. ben evde altyapı üzerine çalışmayı düşünüyorum ses kartı tc elektronik konnekt 6 kulaklık akg 240 Akai mpd18 ve keyring 49 düşünüyorum Yanlız ses kartında pişman olurmuyum diye düşünüyorum.Dsp sinde diğer ses kartlarına göre çok farklılık varmı ? çok övüyolar ama öven insanlar genellikle vocal kaydı yapan insanlar ve benmde vocal kaydı ile alakam olmuycak.. Preampleri normal mixer preamlerine göre bi hayli iyimiş ileriye yönelik mi alsam diyorum.. Acaba daha makul bi ses kartı mesela m audio fasttrack veya e-mu tarzında PCI girişli bişey alsam verimli olurmu? ...

    3
    1270
    elektronik müzik eğitimi 
    Elektronik produksiyon programlarını bir ayda detaylı öğretiyoruz, öğrenemezseniz para iade garantisi. Web sitemizde detaylı bilgilere ulaşabilir, telefon yada mail yoluyla bilgi alabilirsiniz. Saygılar. ezel-ebed.org ...

    0
    962
    Elektronik Davulu Bağlıcam .. 
    Merhaba arkadaşlar. Evde Roland TD3 Kw elektronik davulum var. Midi Out / İn ile M Audio Fasttrack Pro ses kartıma bağlamak istiyorum. ancak şöyle bir sorum var.. Elektronik davul umun mevcut seslerini bir vst ile değiştirebilir miyim? evet ise nasıl, hangi program ve ya hangi vst ile? şimdiden teşekkürler! ...

    0
    902
    Satılık TC Elektronik 96K Finalizer 
    Arkadaslar alet cok temiz. Bunun yanında bir cok profesyonel malzemelerimide satıyorum bilginize. fiyat: 2500 tl TEL : 0532 280 38 14 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Birçok ödül kazanmış olan Finalizer 96K, mikslerinize eşsiz bir berraklık ve enerji katar. Finalizer 96K, profesyonel mastering dünyasını geliştirilmiş yepyeni özellikleriyle parmaklarınızın ucuna getiriyor. TEMEL ÖZELLİKLER http://www.compel.com.tr/ Library/ DesignImages/ arrowsub.gif 24-bit/ 96-kHz A/ D ve D/ A dönüştürücüler http://www.compel.com.tr/ Library/ DesignImages/ arrowsub.gif 32, 44.1, 48, 88.2 ve 96 kHz arası frekans değiştirebilme http:// ...

    0
    554

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
bir kaç md istek acil 
Yardimci biri yokmu ...

2
361
900 adet altyapı...hemen hemen hepsi orjinal !!! 
çok guzel bir paylasım tesekkurler, ...

362
755136
cubase 5 kayit sorunu 
Dedigim gibi ugur hocam bunun icin bi birikim yapiyorum dusuncem oncelikle atr2500 usb mikrofon alip referans olarak samson sr850 dusunuyorum veya behringer hps3000 . Yanlis anlamayin bi saygisizligim olduysa affola. Bir seyler ogreniyosak siz ve sizin gibi degerli abilerimizin sayesinde :) ...

8
173
Cubase Hata (sample rate could not be set due to sample rate clock being set to exter 
Merhabalar.. Üzerinde çalıştığım bir proje var. Bugün projeyi tekrar açınca şöyle bir hata ile karşılaştım " sample rate could not be set due to sample rate clock being set to external sync " daha sonra ok deyip geçince projeyi dinliyorum sesler incelmiş tuhaf bir hal almış. Bunu nasıl düzeltebilirim? ...

0
0
Bilgisayarda  ORG ÇALMA PROGRAMI VİDEO YÜLEDİM Bİ BAKARMISINIZ.. 
Aynen kardeşim bekleriz sorun yok başarılar �� ...

5
138
acıl rode k2 mıkrofon tc ımpack twin seskartı 
hocam tarih eski ama bi sorayım dedim k2 duruyor mu ...

2
197