Sponsorlu Bağlantılar

fidayda nota akor etiketli Fl studio ankara pop fidayda sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

fidayda nota akor


Kendi editlediğim ankara pop ritim ile fidayda fl studioda böyle ritim görülmedi dinlemenizi tavsiye ederim.. Fidayda.mp3 - 0.92MB...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Nota veya akor 
    Kendim orkta calmak icin birkac sarki denemek istiyorum, biraz eski popmuziklerden. Bu sarkilarin notalari ve akorlari bilen varsa bir zahmet: Emrah - Haydi simdi gel Özcan Deniz - Hadi hadi melegim Simdiden tesekkürler. Ömer ...

    0
    1576
    Nota ve akor yerleri 
    arkadaşlar fl de herhangi bir müziğin akor karşılığı ve nota değerini gösteren bir tablo var mı eliniz de ? mesela akor bilgisi olarak Gm-Eb-D diziliminin fl deki karsılığı nedir sadece bununla kısıtlı kalmak istemiyorum tüm harflerin karsılıgı fl nedir bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim ...

    10
    1626
    GİTAR DERSLERİ :Şarkıların Nota,Akor,Tabları 
    Arkadaşlar 45yıllık profesyonel sahne hayatım ve Müzik eğitmenliği tecrübem var.Ben de yeni gitarist olmak isteyen arkadaşlara bir katkım olsun istiyorum.Onun için şarkıların nasıl çalındığını gösteren videolar hazırladım .Henüz az sayıda ama faydalı olabileceğime inanırsam devamı da gelecek. Eğer Admin arkadaşımız bu konuyu sabitlerse buradan devamlı yayınlamak istiyorum .Videolar youtube de olacak.Tabii yeni başlayanlara yönelik olacağından biraz basitleştirilmiş olacak.İ lk şarkımız Anlamazdın ....Aşağıdaki youtube linkinden görebilirsiniz . Devam edip etmemeye karar vermek için buraya yazacağınız yazıların önemi çok büyük.Eğer olumlu yanıtlar alırsam devam edeceğim. Hepinize saygılar ve sevgiler..... Anlamazdın şarkı linki : GİTAR DERSLERİ - Anlamazdın - YouTube ...

    15
    4804
    Temel müzik teorisi,akor nota bilgisi,aranje ve mixing mastering  dersleri 
    17 yıllık deneyimli müzik öğretmeninden temel müzik teorisi,nota ve akor bilgisi ve ardından aranje,miksing ve mastering dersleri verilir. İlgilenen arkadaşlar için iletişim 0 505 575 01 21 ...

    1
    190
    Kaç Tane Nota Var Yardım(İNCE DO DAN SONRA HANGİ NOTA GELİYOR) 
    BEN BU NOTALARI BİLİYORUM BİRDE İNCE DO VAR ''Sİ''DEN SONRA AMA FORUMDAKİ NOTALARA BAKIYORUM ŞARKILARIN MESELA Sİ 3.ÇİZGİDE AMA OYLE NOTALAR VARKİ 5.ÇİZGİDE OLANI HATTA DAHA ÜSTÜNDE ÇİZGİLERİN ÜSTÜNDE OLANLAR VAR O NOTALARIN ADI NE YA ORG ALDIM MÜZİK ÇALMAK İÇİN BUNUN İÇİN YAVAŞ YAVAŞ ÖĞRENMEYE ÇALIŞIYORUM YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER http://img1.blogcu.com/ images/ g/ i/ t/ gitardersleri/ notalar.jpg İnce DO DAN SONRAKİ NOTALARI NASIL ÇALICAM ORG DA ...

    2
    14442
    TSM Nota Arşivi + 20.000 Nota Şarkısının Akoru 
    http://www.allianz.com.tr/ DB/ Image/ etkinlik/ 2002_05_1.jpg TSM Nota Arşivi + 20.000 Nota Şarkısının Akoru TRT ve Özel arşivlerden derlenmiş saz eserleri dahil 20.000 eserin nota ve şarkı sözleri. İNDİRME LİNKİ http://www.keyfimuzik.net/ notalar/ 662-19-000-adet-trt-nota-arsivi.html SAZ SEMAİLER PEŞREVLER SİRTOLAR LONGALAR GİBİ HER TÜR SAZ ESERLERİNİN BULUNDUĞU NOTALAR. YUKARIDAKİ SAZ ESERLERİNDEN FARKLIDIR http://www.keyfimuzik.net/ notalar/ 662-19-000-adet-trt-nota-arsivi.html ...

    10
    14045

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Sample tank 3 dll dosyasını Cubase içerisinde açamıyorum 
Arkadaşlar bu konu çözüldümü anlamadım ama Cubase 5'in 64 bit desteği yok, Sampletank 3 ise 64 dür. Ben Cubase 5 içinde JBiridger yazılımı ile çalıştırdım stabil olarakta kullanabiliyorum bilginiz olsun. ...

4
248
Çözüldü!! 3x setini pa800,x2,pa900.... 
Anlatılması kolay bi durum değil arkadaslar. Meslek sırrı yani söyle bişi söyliim. Setinizi çevirmek istiyorsanız.bana ulaşıp seti gönderin çevirip gönderiim size illa set deil bi ses olabilir bi ritm olabilir bi pad olabilir yani istediginiz tarz ...

2
69
Türk Halk Müziği Seçmeler md altyapı 
tesekkurler ...

172
32147
Md İstek 
Kerim Tekin - Karbeyaz şarkısının bütün versiyonlarının altyapısı lazım... ...

3458
439850
altyapı istek 
Şişeler atım arap çiçek dağı altyapilar ı lazım rica ediyorum arkadaşlar ATIM ARAP Zippyshare.com - ATIM ARAP.mp3 ÇiÇEKDAG Oyun Havası http://www.keyfimuzik.net/ yerli-md-altyapilar/ 85984-cicekdag-oyun-havasi-baglama.html#post335949 SİSELER http://www.keyfimuzik.net/ yerli-md-altyapilar/ 72640-lingo-lingo-siseler.html ...

1
54
Lingo lingo siseler sallasana 
LİNGO LİNGO SİSELER SALLASANA alıntı ...

0
2