Sponsorlu Bağlantılar

fl studio elektro bağlama sample etiketli elektro baglama wav sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

fl studio elektro bağlama sample


selam gencler ben elektro baglama wav sesleri ariyorum. eger elinizde varsa bir zahmet upload ediverirseniz sevinirim. bu sample seslerini korg m3 te kullanacagim. baska wav seslerinide kullaniyorum multisample yapiyorum. orjinel ses cikiyor....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    fl studio elektro bağlama çalmak 
    değerli arkadaşlar bende fl studio kullanıyorum fakat bi türlü elektro bağlama sesini alamadım bilen varsa bu konuda yardımcı olsun ...

    23
    16393
    FL Studio 10 da elektro bağlama [ Yardım ] 
    Adminlerim diğer konuları gezdim ve gerekli bilgiyi bulamadım. FL studioda mikrofonumdan bağlamanın sesini kaydedip elektroya çevirmek istiyorum. Hevesle şimdi indirdim konularada baktım bayağı karmaşık bir program. Yardımcı olursanız sevinirim. facebook adresim : facebook.com/ unstabbleserco ...

    0
    852
    Fl studio  lesli elektro bağlama (istek) 
    ARKADAŞLAR BANA VİDEODAKİ GİBİ ZURNA İLE LESLİ ELEKTRO BAĞLAMA GÖNDEREBİLİR MİSİNİZ? İŞTE VİDEO: fl studio ile bilgisayardan zurna, lesli elektro bağlama halay deneme by Talha ERDOĞAN - YouTube ...

    2
    1237
    Fl studio 2014 elektro bağlama loop arabic 
    Ritimleri kendim yazdım umarım begenirsiniz iyi dinlemeler korg kronostan alıntıdır loopslar ...

    2
    903
    fl studio da yaptım elektro bağlama ile recopolis çok teşekkürler 
    fl studioda yaptım elektro bağlama ile recopolis çok teşekkür ederim ve tüm ustalada çok teşekkür ederim ertan altındağ vazgeç gönlüm - YouTube ...

    12
    1242
    murathan ritim seti kullanaral fl studio da hazırladım elektro bağlama ile kış masalı 
    27534 ...

    2
    425

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Facebook 
http://cdn.webtekno.com/ custom/ images/ Ekran%20Al%C4%B1nt%C4%B1s%C4%B1(1).PNG ...

0
18
Müslüm gürses-adını sen  koy 
Güle güle kullanın ...

0
18
pa800ex ama tr ses ve ritim var mı 
hani nerde neden paylaşmıyorsun buradan insanlara valla paylaşırsanız sevinirim tabii sevinirim paylaşırsanız şimdiden teşekkürler :D :D ...

3
3258
Apaçi no sample FL Studio 
helall güzel olmuş ...

1
133
işte elimdeki tüm ritimler 
slm usta usta öncellikle herşey için tşkler ama ben indirdiğim tüm ritimler dosyasını indirdim winrarlı dosyayı açmak istediğimde hata veriyor hatalı şifre diyor lütfen bu konuda bana yardım edermisiniz ...

470
76975
Kaliteli bir ses kaydı alamıyorum nasıl alabilirim yardım edin ? 
bende videoyu görmüştüm almayıda düşünüyorum galiba usb mikrofon eğer alırsam böyle kaliteli olurmu ? bilen varsa yardımcı olur mu? şimdiden sağolun ...

0
225