Sponsorlu Bağlantılar

fl studio türk ritimler etiketli FL.Studio.için 9.8.ritim flp.formatında sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

fl studio türk ritimler


link altadır.....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    acil wk 1 ses ve türk ritimler lazım 
    :f08:elinde wk1 ses ve türk ritimleri olan varsa paylaşabilir mi birde diskete nasıl yükleneceği konusunda yardım edebilecek olanlar varsa yardımlarınızı bekliyorum (acil):f08: ...

    0
    1601
    arkadaşlar,at3 ün user ritim bankına gelen türk ritimler lazım... 
    arkadaşlar at3 ün üzerinde gelen.user ritim bankdaki izmir9/ 8 7/ 8halk çiftelli 4/ 4halk vs..geçengün orga hard reset attım ritimleri yedeklemedim silindi:confused:sizden ricam o ritimleri paylaşırmısınız ...

    30
    3593
    Org alıcam A300 TR de Kaç Türk Ritmi ve Hangi Ritimler Var Yardımcı Olun Lütfen !!! 
    Org alıcam A300 TR almak istiorum da Kaç Türk Ritmi ve Hangi Ritimler Var Araştırdm kafam karışk v2 Değil ama normal a300 tr Yardm edersenz sevinirm ! ...

    8
    5389
    fl studio new ritimler demo 
    can sıkıntıs ı FL studio KARMA İLOM - YouTube 1.2 saatte. çevirdiğim ritimler .roman setten pc sorunlu olduğu için fazla uğraşamıyorum ...

    3
    1107
    fl studio deneme ritimler 9.8..demo 
    settten denemeler Zippyshare.com - setten deneme.mp3 ...

    0
    1143
    Fl studio yardım ritimler hakkında ? 
    Bana hazır ritim ve kemençe elektro bağlama nasıl çalınır öğretirmisiniz ? ...

    0
    435

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Fl studio 2018  yeni ritim denemeler 
:ka19:comparator ritimleri denedim midi olarak dinliyorum şu an ama şöyle bi olay var style dosyalarının bazıları data hatası veriyor yani seti expord yapan kişiden kaynaklanıyorr ritimlerin bazıları sağlam sadece ...

11
372
Cubase 5 
Hocam selamlar, tam olarak ne demek istediniz, anlamadım desem cahilliğime verin lütfen !? ...

20
1104
Fl studio 2018  yeni ritim denemeler 
https://drive.google.com/ file/ d/ 1wR-X9GisKliEJUpSm1LFFaQVJR3wNu9L/ view?usp=sharing LİNKTE PA 4X ÜZERİNDE YAZILMIŞ RİTİMLER Bİ DENE BAKALIM MİDİYE ÇEVİREBİLECEKMİSİN HEPSİNİ SANA ZAHMET... - - - Güncellendi - - - BÜYÜK İHTİMAL CONVERT EDİLMİŞ RİTİMLER OLMALI SENDEKİLER... YOKSA BENDE ORJİNAL PA 4X ÜZERİNDE YAZILMIŞ RİTİMLER VAR AMA BİR TÜRLÜ AÇAMADIM.... ...

11
372
Fl studio 2018  yeni ritim denemeler 
Comparator olmadı style dosyalarını linkini at denerim ben - - - Güncellendi - - - Pa4x ritimleri yazan indirdim denedim oluyor indirdiğim setlermi başka ritimlerr ...

11
372
Fl studio 2018  yeni ritim denemeler 
ritimler arkadaşlar proje olarak paylaşıyorum https://www10.zippyshare.com/ v/ ZONp8LiD/ file.html tüm ritimleri style works 4..50 ile çeviriyorum arkadaşlarr - - - Güncellendi - - - tabiki midiye çevirmenin birkaç yolu var style works ile normal midi expord ile diğeri style play yada style convert yoluylaa - - - Güncellendi - - - korg managerin demo sürümüyle stylerin ritimlerde hangi drumkite atandığını öğrenip ona uygun drum kit ile kullanabilirsiniz olmadı elimde 4 adet pa4x set var hiçbir yazılım okumuyor sty dosyalarını 4x hangi setten çevirdin ritimleri muhtemelen sendeki 3x 2x veya 800 ritimleri çünki bu serinin ritimlerini açabiliyorum pc de.... ...

11
372
3389 şarkı ve akoru üşenmedim bir araya topladım :) 
Ellerine emeğine sağlık hocam.teşekkürler ...

19
6849