Sponsorlu Bağlantılar

hatay arap müzikleri etiketli bana arap macun sesler lazım sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

hatay arap müzikleri


slm arkadaşlar gemden iyi anlayanlar bana arap macun sesler lazım yardım ederseniz sevinirim:f24:...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    HATAY ANTAKYADA GİTARİST ARIYORUM.. 
    arkadaşlar ben bağlama çalıyorum ve hatay antakyada türkü barlarda bana eşlik edecek gitarda iddialı gitarist arkadaş arıyorum ilgililere duyurulur. ...

    2
    1313
    Gitaristim, grup arıyorum.  ( Hatay ) 
    Bir sene klasik, iki buçuk sene elektro gitar dersi aldıktan sonra dört beş senedir kendimi geliştiriyorum... Doğaçlamalarım çok iyidir. Teknik ile gam bilgim yerindedir. Solo gitaristim ve hemen hemen çalamayacağım hiç şarkı yoktur. Tarzım Pop-rock, Rock, heavy metal. Ekipman konusunda biraz eksiğim. Ama bu eksikliği farkettirmem... Grubun kendine ait bestesi varsa, düzenlemeleri yapabilir, kendimden de çok iyi şeyler ekleyebilirim... Kendi tarzım ve kullandığım sound hafiftir. 70 - 80 li yılların sound unu tercih ederim. Delay biraz fazla, chorus normal, mix ve flanger orta, echo az, distortion kirli, clean ise telecaster tonunda temiz, hoş bir soundım vardır. :ka19: İletişim için mesaj atmanız yeterli olacaktır... :) ...

    0
    782
    videodaki ritim ve sesler nedir hatay yöresi 
    Sefik Dogruyol - Hatay Halay - YouTube arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim ...

    0
    466
    Hatay arabic zamır  seti arıyorum lütfen bana gönderirmisiniz 
    Hatay arpça zamır seti arıyorum lütfen gönderirmisiniz şimdiden teşekkürler ...

    18
    2202
    ARAP POP 
    ARAP POP https://15wnpw.blu.livefilestore.com/ y1pQJrcrDLNFOLlMrflvnN0k4vlD5qeaO9_2tk9SgIMqMYAFxIotRRmRkb0xABMQfnQ1ugxoDhhxKr7x9vtZvH9fg/ ARAP%20POP.mp3?download&psid=1 ...

    2
    1325
    arap set lazım 
    Selam Arkadaşlar pa2x Kullanıyorum Bana Arap setleri Lazım Yardımcı Olursanız Sevinirim... ...

    2
    989

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Fl Studio pa.800.ritim seti.flp olarak yeni  introlu ritimlerdir.. 
Emeğiniz ve paylaşımınız için teşekkür ederim. ...

186
48943
ritim istek .. ( türkçe ritimler ) 
türkçe ritimleri olan arkadaşlar lütfen gönderebilirmi ? şarkı çalıcam ritimleri bir türlü uyduramıyorum hep kaçıyor detone oluyor .. mesela emrahın götür beni gittiğin yere çalıcam ona uygun bir ritim bulamadım .. türkçe şarkıarın ve ritimerini gösterir şekilde ( biraz zahmet olcak ama ) gönderebilirseniz çok sevap kazanmış olursunuz .. şimdiden gönderen arkadaştan allah razı olsun ...

0
31
Bulgar Tarzı 9/8 
bir bulgaristanli olarak tessekur ettim hocam emegine saglik :D ...

3
191
M Audio M Track Ses Kartı Moralimi Sinirlendirdi :) 
kardeşim bende evdeamatör ilgilnmek için maduo axiom 61 aldım üç gündür bakışıyourz aletle, ses bile çıkmıyo pc den delircem, adamım bağlantıları doğru yaptığına eminmisin ses kartını güncelle istersen o da olmadı kullandığın yazılıma göre ses çıkışını ses kartına yönlendir halen ses almazsan kabloları kontrol et ...

8
1438
behringer b1 mikrofonun var pcde çalışıyor ama programda çalışmıyor ne yapmalıyım? 
adamım konuyu yanlış kategoride açmışsın gelelim sorununa şu adımları takip ederek ses kartını seçebilirsin. Ayrıca bence cool edit pro felan onlar gerçekten dandik yazılımlar tavsiyem cubase 5 . 34879 ...

1
69
Mikrofon Ve Ses Kartı Sıkıntısı Var! Yardım. 
https://www.facebook.com/ profile.php?id=100009952365106 ...

4
168