Sponsorlu Bağlantılar

hazır beatlar etiketli FL studio flp midi beat hersey burda sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

hazır beatlar


:m26::m26::m26::m26: hertürlü beat yapılır studio ortamında hazırlanmış hazır beatler ister sözlere göre:f24: mk5 music production katkılarıyla:f61: irtibat mk5_sadrazam@hotmail :ka19:...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Fl stüdio yaptığım beatlar yorumlarınızı bekliyorum ... 
    Amatör fl çalıyorum kendimi geliştirmek istiyorum bu benim için bi başlangıç :) ...

    6
    1090
    hazır stüdyo 
    samson c01 mikrofon ve phonic am 220 mixer imi satışa çıkardım herhangi bi kusuru çiziği ve sorunları yoktur 2 si için 270 tl fiyat veriorum takas düşünülür http://www.facebook.com/ profile.php?id=100001452511035 ...

    1
    1495
    Hazır Ses isteği! 
    Arakdaşlar Bazı orkestıracılar hazır ses kullanırlar mesela ritmi ayarlarlar sonra hazır kaval sesiyle mp3 olarak çalarlar nerde bulabilirm bana kogr'cularda bulursun hazır sesleri dedi sizde hazır kaval şarkı sesleri varmı atsanız lütfen ? :( ...

    0
    572
    Pa 800 hazır taksim 
    ARKADAŞLAR SELAMLAR HÜRMETLER.PA 800 ÜMDEKİ SETİMDE İKİ ADET KLARNET TAKSİMİ VAR.AMA BEN BU TAKSİMLERİ ÇOĞALTMAK İSTİYORUM ELİNDE PA 800 KLARNET TAKSİMLERİ VS OLAN ARKADAŞLAR YARDIMCI OLABİLİR Mİ? KMP UZANTILI DENEN Bİ OLAY VAR FORUMDA BULDUM KMP DOSYA İNDİRDİM AMA TAKSİM BULUNMUYOR İÇİNDE ARKADAŞIN BİRİ PAYLAŞMIŞ FORUMDA ODA WAW FORMATINDA BENİM BU TÜR TAKSİMLERE ULAŞMAM İÇİN NE YAZMAM GEREKİYOR YADA UZANTISI NE OLMALI?? ÇOK TEŞEKKÜRLER.:f48: ...

    0
    1188
    Hazır Türkü Repertuarı 
    Arkadaşlar öncelikle merhaba daha forumunuza yeni üye oldum. Güzel tasarlanmış bir forum. Ben sizlerle yeni yaptığım türkü repertuarını paylaşmak istiyorum. Cafe ortamında 3-4 saati doldurabilirsiniz herkese başarılar. ...

    76
    50603
    Hazır ritimler lazım 
    Slm arkadaşlar ben bağlama çalan bir arkadaşınızım aranıza yeni katıldım ben türk halk müziğiyle uğraşıyorum bana hazır ritimler lazım öze3llikle piyasa parçalarını çala bilecem davul batari gibi 2.4 3.5 lik ritim kalıpları bana yardımcı olurmusunuz pcden ritim calmasını istiyorum bana aşlik edecek umarım derdimi anlata bildim ilgi ve alakanız için şimdiden tşk ...

    4
    4238

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
doktor---hakan taşıyan---19.11.2017 
""""""""""""""""""""""" ...

0
0
işte elimdeki tüm ritimler 
thank you very much dear but, what's password? when I go to extract rar file, that ask password number from me. please help me dear dunyalarca teşekkur ederim paylaşdığınız için - - - Güncellendi - - - ben uzur dilerim şifreni yaptım ben turkçe çok bilmemediğim için sahv olyor hem teşekkur ederım hem uzur dilerim ...

711
163613
Altyapı isteği olan arkadaşlar varsa yazın elimden geldiği kadar yardımcı olurum ark. 
Altyapı isteği olan arkadaşlar varsa yazın elimden geldiği kadar yardımcı olurum arkadaşlar selamlar muslum gurses evlat şarkisi rica etsem ...

96
6605
arkadaşlar bana korg i3 ritimleri lazım oyun havaları ardımcı olurmusunuz tşk edrim 
bu linkte güzel ritmli setler var.. https://yadi.sk/ d/ fdWy9TD83PpnzB ...

1
84
Fl studio  doruk set  flp proje   new 
Çok teşekkürler hocam bide ritimleri nasıl flp yapıyorsunuz keşke banada öğretseydiniz ...

8
398
BAYRAMDAN BAYRAMA-Sinan ZORBEY(ORJİNALDEN DÜZEN&KLAVYE) 
Sevgi ve saygılar bizden abim!Teşekkürler!! ben yeri gelir elestirrim (kotuyse) yeri gelir overim (adam adam gibi emek vermis helal olsun derim) emekcinin hakkini elim vijdanimda elimden yuregimden geldikce verrim ama bazi arkadaslar var iyi yorum gelince oh oh kotu yorum gelince kapiyi suratina kapatan ilk o olur dost aci soyler ben hemsom kardesim babam diye bile ayirmam ayirmadigim icin babam bile bana 4 yildir sirtini donmus kimene benim vijdanim rahat simdiki sana yazdigim yorumum gibi ;) icine sinen neyse hakkini vereceksin kardesim yuregine saglik ugraslarin buyuk bunu biliyor bunu takdir ediyor tesekkurlerimede saygimida her zaman sundum sunarim eyvallah.... ...

3
124