Sponsorlu Bağlantılar

hazır beatler etiketli Ücretsiz Mix Ve Mastering (Vokal ve beat) sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

hazır beatler


İsteyen arkadaşların Vokal Kaydına veya Beatine mix ve mastering yapabilirim. mesaj atıp vokal kaydınızı upload edip yollarsanız 1 güne mixiniz hazır olucaktır :) beatiniz flp olarak pc nize kayıt edilip upload edilirse olur . ama 15 patternden fazlaysa yapabiliceğim bişey yok :) mesajlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum . :ka19: Amacım tamamen sizlere yardım etmektir...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Gökhan Ak - Rap Beatler 
    https://soundcloud.com/ heavenskhan Yaptığım bir kaç beat. Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. ...

    2
    937
    Satılık beatler... 
    https://soundcloud.com/ darknessbeat isteyene beat yapılır. sıfır çizim vs. ...

    0
    459
    Kaliteli Yabancı Beatler FREE 
    Merhaba Kaliteli ''Free Beat'' arayan arkadaşlarıma müjdem var.Bundan yaklaşık 1 buçuk hafta önce YouTube 'da beat paylaşımı yapan kanallara araştırırken çok beğendiğim ve şuanda da abonesi olduğum bir kanalı sizlerle paylaşmak istedim. Kanalın adı = Beat ArşiviKanalın linki = https://www.youtube.com/ channel/ UCIo2wWCuKQQel8rCS5SVN2g/ videosBENDEN SİZE TAVSİYE... KANALA ABONE OLUNilk olarak şunu belirteyim kanalla hiçbir bağlantım yok yani reklam amaçlı yazmıyorum bu yazıyı.sadece beat arayan arkadaşlara faydamın dokunması amacıyla görüşümü belirtiyorumşimdi soracaksınız madem kaliteli bir kanal ama neden bu kadar az video paylaşılmış.Arkadaşlar video sayısı uzun zaman önce 100 den fazlaydı. Fakat kanalın sahibi keskin bir kararla çoğu videoyu kaldırma kararı almış. konuyla ilgili iletişi ...

    0
    541
    Yaptığım beatler sade geliyor! 
    rkadaşlar yeni albüm çıkaracağım ve studyoma yeni ekipmanlar sipariş ettim focusrite scarlett studio setini aldım yani albümün çok güzel olmasını istiyorum, her neyse ben albümde kendi beatlerimi yapmak istiyorum ve yapabiliyorumda aslinda güzel beatler yapabiliyorum fakat bana çok sade geliyor yani FL studio çok genis kapsamli bir program fakat yaptığım beatlerde ne kadar farklı sesler, enstrümanlar kullansamda bana çok sıradan, sade geliyor. Yani internetten baska beatler dinlediğimde benimkisi onların yaninda çok sıradan kalıyor ve tabi studyomda su anda midi klavyemin olmaması da beni bi hayli zorlaştırıyor yaptığım beatleri etkiliyor. Sıradan beat olmaması için neler yapmalıyım? iki senedir beat yapıyorum aslında iyi yapabiliyorum fakat sade geliyor. ...

    7
    1057
    Beatler için hangi vstleri kullanıyorsunuz? 
    arkadaşlar veya abilerim bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır derler neyse ben konuya geçiyim sorum fl studio dan Onay Sahin-Zannetme Evlenmisim - YouTube bu müzikte ilk başta drum ların arkasında bi enstrumanla bi ritim daha eklenmiş harmless gibi bişeyle onu yapabilen arkadaşlar yardımcı olursa teşekkür ederim birde beatler için hangi vstleri kullandığınızı söylerseniz teşekkür ederim bende nexus 2 ve sample tank 2 var bunlarla olurmu olursa piano mu kullanmalıyım yardımcı olucak arkadaşlara çok teşekkür ederim ...

    2
    1289
    Satılık Profesyonel Beatler... KAÇIRILAMAYACAK FIRSAT ! 
    profesyonel beat satışlarımız başlamıştır. isteğinize, tarzınıza uygun kaliteli ve uygun fiyatlı beatler. Abonelik sistemimiz sayesinden toplu alımlarda çok daha uygun fiyatlar Paket 1 5 beat : 65 TL Paket 2 10 beat : 100 TL Ayrıca mix hizmetide veriyoruz. bizden aldıgınız beatlerin mix işlemlerini yapmamızı istediğiniz taktirde kaydınızı alıp göndermeniz yeterli ücret talep edilmeyecektir. ...

    2
    831

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
fl studio oyun havası - atım arap & huriyem 
iyi dinlemeler https://www.youtube.com/ watch?v=sNiwI4KEVqw&feature=youtu.be ...

0
4
Org ile CUBASE programıyla altyapı oluşturmak istiyorum. 
midi klavyeyi bilgisayara bağladıktan sonra fl stüdyoda midi in girişinden midi klavyeni görebiliyormusun . yada midi in kısmıyla ilgili bir ekran görüntüsü atabilirmisin. ...

1
124
Korg pa1x emo exb uyumlu düzenli editli set 
tşk,,,,, ...

15
2750
pa 80 ritim  acil 
teşekkür ettim ustam - - - Güncellendi - - - ustam yanlız bunların içinde halay misket ritimleri yok bunlar orjınal ritimleri yada benmi bulamadım teşekkürler - - - Güncellendi - - - DÜĞÜN SET, ...

2
87
Kick e verilen effect uygulamalar 
Keyfî müzik kullanıcı arkadaşlarım.hepinize merhabalar.ben kick yaparken efekler veriyorum ama nedense hiç tatmin edici sesler alamıyorum.nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum.çok basit kalıyor kicklerim.bu kicklere efekt uygulaması yaparken sıralama nasıl olmalıdır.(compressör,reverb sıralaması) yardımcı olursanız çok memnun olurum. ...

0
59
Roland Exr 46 diskete ritim yükleme 
arkadaşım buradananlatayım eğer anlamzsan 5324371005 saat önemli değil yardımcı olalaım önce disketi tak ıxzlı bir şekilde selec tuşu ile ileri git mutlaka ritimleri görürsün stle olanı artı tuşu ile evet de ok Değerli kardeşim, ben tesadüfen araştırma yaparken sizin 6 sene önce bu alana yardım edeceğiniz yazıyı okuyunca biraz umutlandım ama hala buradamısınız bilemiyorum,yardımcı olursanız çok sevinirim. Bende Roland exr 46or org var ama dışardan ritim ve midi nasıl yüklenir (PC ye yükleyip oradan orgun görmesini sağlamak istiyorum) bunu öğrenmek istiyorum. Bu konuda adım adım yardımcı olursanız sevinirim. Cihazın disket kapasitesi çok düşük o bakımdan yükleme yapma şansımızda kısıtlı. Haberinizi bekliyorum. Mailim: hakdeniz2014@gmail.com ...

11
7051