Sponsorlu Bağlantılar

hazir beatler etiketli flp beat kendi arşivimden. sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

hazir beatler


Evet umuyorum işinize yarar bu işi bilmiyorum öğrenmem lazım diyen arkadaşlar gayret gösterin gerekli yardımı elimizden geldiği kadar bizde size sunucağız. kolay gele keyifli forumlar Not:sazın içinde şeytan yok :) Nexus pack'leriyle yapıldığı için sorun yaşıyabilirsiniz. RarPass:keyfimuzik.net Demo http://www.youtube.com/ watch?v=XSy4BIPyHwY ...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Satılık beatler... 
    https://soundcloud.com/ darknessbeat isteyene beat yapılır. sıfır çizim vs. ...

    0
    121
    Gökhan Ak - Rap Beatler 
    https://soundcloud.com/ heavenskhan Yaptığım bir kaç beat. Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. ...

    2
    431
    Yaptığım beatler sade geliyor! 
    rkadaşlar yeni albüm çıkaracağım ve studyoma yeni ekipmanlar sipariş ettim focusrite scarlett studio setini aldım yani albümün çok güzel olmasını istiyorum, her neyse ben albümde kendi beatlerimi yapmak istiyorum ve yapabiliyorumda aslinda güzel beatler yapabiliyorum fakat bana çok sade geliyor yani FL studio çok genis kapsamli bir program fakat yaptığım beatlerde ne kadar farklı sesler, enstrümanlar kullansamda bana çok sıradan, sade geliyor. Yani internetten baska beatler dinlediğimde benimkisi onların yaninda çok sıradan kalıyor ve tabi studyomda su anda midi klavyemin olmaması da beni bi hayli zorlaştırıyor yaptığım beatleri etkiliyor. Sıradan beat olmaması için neler yapmalıyım? iki senedir beat yapıyorum aslında iyi yapabiliyorum fakat sade geliyor. ...

    7
    322
    Satılık Profesyonel Beatler... KAÇIRILAMAYACAK FIRSAT ! 
    profesyonel beat satışlarımız başlamıştır. isteğinize, tarzınıza uygun kaliteli ve uygun fiyatlı beatler. Abonelik sistemimiz sayesinden toplu alımlarda çok daha uygun fiyatlar Paket 1 5 beat : 65 TL Paket 2 10 beat : 100 TL Ayrıca mix hizmetide veriyoruz. bizden aldıgınız beatlerin mix işlemlerini yapmamızı istediğiniz taktirde kaydınızı alıp göndermeniz yeterli ücret talep edilmeyecektir. ...

    2
    418
    Beatler FL den Kayıt Reaper den (Rap Hip Hop) VST ÖNERİSİ BEKLİYORUM 
    Fl de massive kullanıyorum ve hiphop için vst önerisi istiyorum Ayrıyetten ambiance ağırlıklı takılıyorum Genel olarak kayıtları daha iyi hale getirecek vst önerileri bekliyorum https://soundcloud.com/ digitaligator/ skullsoup https://soundcloud.com/ digitaligator/ respect ...

    0
    185
    Beatler için hangi vstleri kullanıyorsunuz? 
    arkadaşlar veya abilerim bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır derler neyse ben konuya geçiyim sorum fl studio dan Onay Sahin-Zannetme Evlenmisim - YouTube bu müzikte ilk başta drum ların arkasında bi enstrumanla bi ritim daha eklenmiş harmless gibi bişeyle onu yapabilen arkadaşlar yardımcı olursa teşekkür ederim birde beatler için hangi vstleri kullandığınızı söylerseniz teşekkür ederim bende nexus 2 ve sample tank 2 var bunlarla olurmu olursa piano mu kullanmalıyım yardımcı olucak arkadaşlara çok teşekkür ederim ...

    2
    600

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
murat dalkılıç-bu nasıl aşk,oğuz berkay-beni ellerden sayma 
elinde bu altyapılar olan paylaşabılır mı yada yoksa usta ellerden bu mdleri bekliyoruz sımdıden tesekkürler ...

0
13
Yasemin yıldız sen yarim idun orj altyapı 
teşekkürler ricaederim ...

8
1750
casio lar için midi ritimler 
arkadslar casıo ctk 800 pc yükleyeeyenler bana ulassın ...

61
16971
casio ctk 800 
selamın aleyküm org mu pc yükledim ama ritim nasıl atcam programım yok ne kadar program varsa hepsını dendım olmuo bı yardımcı olun ...

1
2268
Korg pa80 Sorun.. 
Öncelikle tüm müzisyen dostlara slmlar Çok şükür benim pa80nım de bi sorun yok ama Değerli bir müzisyen abimizdeki pa80nin bi kaç problem var ve çözüm arıyorlar bende forumda sizlere danışmak istedim kendisinin internetle arası pek olmadıgı için ben size aynen aktarıyorum Alette tesisata bağlandıgında dızzz diye bi ses geliyo sanki kablolarda yaşadıgımız şase problemi gibi sesleri açtığında ses artıyo ama tabiki çok kulak zedeleyici bi boyutta değil.. Bi diğer sorunuda Aleti bi yerden başka biyere taşıdıgında kimi zaman sol kolon yada sağ kolondan aletin ses gelmiyo aleti açıp kapandığında bazen sorun çözülüyor yada hoparlorlerin üzerine vurulunca ses geliyo bu sadece kendi hoparlorunde değil mixer çıkışlarınada aynı etki ediyo aletin kapağını açtıgımızda denediğimizde bi problem yok ama ...

0
19
Yasemin yıldız sen yarim idun orj altyapı 
teşekkürler ...

8
1750