Sponsorlu Bağlantılar

hazır beatler etiketli Ücretsiz Mix Ve Mastering (Vokal ve beat) sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

hazır beatler


İsteyen arkadaşların Vokal Kaydına veya Beatine mix ve mastering yapabilirim. mesaj atıp vokal kaydınızı upload edip yollarsanız 1 güne mixiniz hazır olucaktır :) beatiniz flp olarak pc nize kayıt edilip upload edilirse olur . ama 15 patternden fazlaysa yapabiliceğim bişey yok :) mesajlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum . :ka19: Amacım tamamen sizlere yardım etmektir...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Gökhan Ak - Rap Beatler 
    https://soundcloud.com/ heavenskhan Yaptığım bir kaç beat. Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. ...

    2
    801
    Satılık beatler... 
    https://soundcloud.com/ darknessbeat isteyene beat yapılır. sıfır çizim vs. ...

    0
    319
    Yaptığım beatler sade geliyor! 
    rkadaşlar yeni albüm çıkaracağım ve studyoma yeni ekipmanlar sipariş ettim focusrite scarlett studio setini aldım yani albümün çok güzel olmasını istiyorum, her neyse ben albümde kendi beatlerimi yapmak istiyorum ve yapabiliyorumda aslinda güzel beatler yapabiliyorum fakat bana çok sade geliyor yani FL studio çok genis kapsamli bir program fakat yaptığım beatlerde ne kadar farklı sesler, enstrümanlar kullansamda bana çok sıradan, sade geliyor. Yani internetten baska beatler dinlediğimde benimkisi onların yaninda çok sıradan kalıyor ve tabi studyomda su anda midi klavyemin olmaması da beni bi hayli zorlaştırıyor yaptığım beatleri etkiliyor. Sıradan beat olmaması için neler yapmalıyım? iki senedir beat yapıyorum aslında iyi yapabiliyorum fakat sade geliyor. ...

    7
    884
    Beatler FL den Kayıt Reaper den (Rap Hip Hop) VST ÖNERİSİ BEKLİYORUM 
    Fl de massive kullanıyorum ve hiphop için vst önerisi istiyorum Ayrıyetten ambiance ağırlıklı takılıyorum Genel olarak kayıtları daha iyi hale getirecek vst önerileri bekliyorum https://soundcloud.com/ digitaligator/ skullsoup https://soundcloud.com/ digitaligator/ respect ...

    0
    598
    Satılık Profesyonel Beatler... KAÇIRILAMAYACAK FIRSAT ! 
    profesyonel beat satışlarımız başlamıştır. isteğinize, tarzınıza uygun kaliteli ve uygun fiyatlı beatler. Abonelik sistemimiz sayesinden toplu alımlarda çok daha uygun fiyatlar Paket 1 5 beat : 65 TL Paket 2 10 beat : 100 TL Ayrıca mix hizmetide veriyoruz. bizden aldıgınız beatlerin mix işlemlerini yapmamızı istediğiniz taktirde kaydınızı alıp göndermeniz yeterli ücret talep edilmeyecektir. ...

    2
    742
    Beatler için hangi vstleri kullanıyorsunuz? 
    arkadaşlar veya abilerim bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır derler neyse ben konuya geçiyim sorum fl studio dan Onay Sahin-Zannetme Evlenmisim - YouTube bu müzikte ilk başta drum ların arkasında bi enstrumanla bi ritim daha eklenmiş harmless gibi bişeyle onu yapabilen arkadaşlar yardımcı olursa teşekkür ederim birde beatler için hangi vstleri kullandığınızı söylerseniz teşekkür ederim bende nexus 2 ve sample tank 2 var bunlarla olurmu olursa piano mu kullanmalıyım yardımcı olucak arkadaşlara çok teşekkür ederim ...

    2
    1095

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Cizirti problemi 
Laptobu sarjdan cikarinca cizirti kesiliyor enerjiyi almasa sarjdan cikarinca devam eder. masaustunde denedim masaustundede ayni sorun cozum bulamadim hala :( ...

2
204
Yamaha A1000 Türkçe Kullanma Kılavuzu 
ArkadaŞlar Slm Öncelİkle. Benİm Yamaha Psr A1000 Var . Ben Bunu Genelde Sazin Yaninda Rİtİm Yapmak İÇİn Kullaniyorum. Fakat Dem Sesİ DedİĞİmİz Ses Hanİ Genelde Uzun Hava Klavyeden VerdİĞİmİz Ses Var Ya Onu Anlatmak İstedİm. İŞte ArkadaŞlar O Sesİ İstİyorum. Ben Çalmaya BaŞlamadan Sesİ Ayarlayip Sonra ParÇaya Gİreyİm Ve O Sesİ Ben Kapatana Kadar Klavye Kendİsİ Çalsin. DİĞer Markalarda Vardi Ama Yamaha Psr A1000 De Bu Olayi Bİlmİyorum. Ben ''dem Sesİ'' Olarak Bİlİyorum Ama Buna '' Vokal Sesİ'' De Derlermİ Bİlmİyorum.. Kisacasi Uzun Hava SÖylerken Bİr Vokal Ses İstİyorum Bunu Yamaha Psr A1000 Den Nasil Yaparim Yardim Edersenİz Sevİnİrİm. gerçek dem sesia1000 tr modellerindedir...arabik model kulnıyorsanız düz strings olarak yapabilirsiniz.... ...

55
23047
Roland E- 40 Türkçe kullanma klavuzu 
bu sayfada roland e 40 kullanma kılavuzu http://www.keyfimuzik.net/ roland-kullanma-kilavuzlari/ 174-roland-exr-40-turkce-kullanma-kilavuzu.html ...

1
73
Set birleştirme !!! 
selam ben netzat bendede korgpa300 var 1 set yukledim zaman diyer 2 ci set calismayi yani ilk yaptim sey mesela mediaya daliyim usb seciyim ve istedim bir setti load basiyim mesela emre.set ama load yaparken butun yukle ayri deyil pcm songbook rol oynuyu baska bir set yukleme yaptinmi mesela ben dediyim gibi ilk once emre.seti yukledim ikinciye erso.seti yukledim ama ikinci set calisiyi birinci yani emre.set calismiyi bilmem sendede ayni problemmi var. ondan bunun 1tek cozumu var kombiterden yapcan kopyalarini bunun icin 1 programm var....korgpa managerv2.2 ...

4
1926
Kıvırcık Ali Yanımda Sen Olmayınca nacizane 
Amatör şekilde seslendirdiğim bu güzel eseri sizlere sunuyorum iyi kötü yorumlarınız önemlidir. 😊 https://youtu.be/ 3bCASx4jB8M ...

0
60
Ankara oyun havaları Potbori 
çalışırken çekmiş olduğumuz kayıt umarım beğenirsiniz :) https://soundcloud.com/ semih-mutlu-5/ angara-potbori ...

0
73