Sponsorlu Bağlantılar

ınsan sesi ve ses toplulukları etiketli Ses Toplulukları sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

ınsan sesi ve ses toplulukları


Pop müzik toplulukları, pop müzik eserlerini seslendirmek üzere oluşturulan topluluklardır. Pop müzik topluluklarında her türlü vurmalı, nefesli, telli, elektronik çalgılar kullanılabilir. Org, gitar, saksofon, timpani en çok kullanılan çalgılardır. Caz müziği toplulukları, caz müziklerini seslendirmek üzere oluşturulan topluluklardır. Caz müzik topluklarında genelde saksofon, trompet, klarnet, trombon, piyano, kontrbas, gitar gibi çalgılar kullanılır. İnsan sesi ön plandadır. Bestelenmiş şekliyle seslendirilmiş olmasının yanı sıra genellikle doğaçlama olarak çalınması en büyük özelliğidir. Oda Müziği Toplulukları, klasik batı müziği türlerini seslendirmek üzere oluşturulan topluluklardır. Bu topluluklar en az iki, en çok on çalgı ile oluşturulur. Oda müziği topluluğundan bazıları şöyle sıralanabilir: İkili (düo): Keman-piyano, obua-flüt, gibi bir ezgi ve bir eşlik çalgısıyla oluşturulur. Üçlü (trio): Keman-viyola, viyolonsel vb. çalgılar oluşturulur. Dörtlü (kuartet): İki keman, viyola, viyolonsel, vb. çalgılarla oluşturulur. Bu toplulukları yaylı çalgılar dörtlüsü de denir. Ayrıca beşli (kentet), altılı (sextet), yedili (septet), sekizli (oktet), dokuzlu (nontet) gibi çalgı toplulukları da vardır....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Çalgı ve Ses Toplulukları 
    Pop müzik toplulukları, pop müzik eserlerini seslendirmek üzere oluşturulan topluluklardır. Pop müzik topluluklarında her türlü vurmalı, nefesli, telli, elektronik çalgılar kullanılabilir. Org, gitar, saksofon, timpani en çok kullanılan çalgılardır. Caz müziği toplulukları, caz müziklerini seslendirmek üzere oluşturulan topluluklardır. Caz müzik topluklarında genelde saksofon, trompet, klarnet, trombon, piyano, kontrbas, gitar gibi çalgılar kullanılır. İnsan sesi ön plandadır. Bestelenmiş şekliyle seslendirilmiş olmasının yanı sıra genellikle doğaçlama olarak çalınması en büyük özelliğidir. Oda Müziği Toplulukları, klasik batı müziği türlerini seslendirmek üzere oluşturulan topluluklardır. Bu topluluklar en az iki, en çok on çalgı ile oluşturulur. Oda müziği topluluğundan bazıları şöyl ...

    1
    26333
    korg ritm sesi felan geliyor,herşey normal,ama saund sesi kesiliyor.Acill Yardım 
    mrb pa1xle ilgili bi sorunum var bana yardım ederseniz çok sevinirim... korg pa1x kullanıcısıyım.klavyede herşey normal.evde takılıyordum.ses gitti.fakat çaldığım yerde yani solo atttığım yerde saunddan ses gelimiyor.splıt yada upper yapınca ses geri geliyor biraz çalınca tekrar gidiyor.ritmden felan ses geliyor ama.microfondan felan yani hoparlörden ses geliyor kısacası.fakat saund sesi gidiyor.ne yapabilirm... ...

    1
    387
    Almanya 
    Almanya'nın başkenti Berlin'de düzenlenen "Kültürlerin Sesi" konserler dizisi Zülfü Livaneli'nin konseriyle başladı. Devamı... ...

    0
    645
    arka fon sesi olarak tın sesi arıyorum 
    arkadaşlar su videodaki gibi arkadan gelen ses tın gibi bir seler cok hos oluyor enstruman calarken var mı böle bir ses elinizde tesekkürler., klarnet show solo ağır karşılama ağlatan oynatan dersi harika güzel oyun havası necip babik - YouTube ...

    2
    355
    Su sesi, dalga sesi, 
    Başlıkta belirttiğim sesler lazım bir parça için elinde bulunan arkadaşlar yollayabilirmi acaba ? edit: kuş sesleride lazım arkadaşlar unutmuşum onu yazmayı. ...

    1
    186
    BEN İNSAN DEĞİLMİYİM 
    BEN İNSAN DEĞİLMİYİM PARAYI ALIR:m26: ...

    7
    1448

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Cubase ve Pro Tools karşılaştırması 
Bahsettiğiniz her profesyonel stüdyoda kullanılma sebebi, Pro Tools'un analog cihazlarla daha esnek ve rahat çalışabilmesi. ...

7
178
HaLionOne Fl Studio 
dll dosyası C:\Program Files (x86)\Common Files\Steinberg\VST2 içerisinde. Teşekkür ederim Aytaç :) ...

7
723
Benim sesimden unutulan 
http://www.youtube.com/ watch?v=ss1oK0FhBJA&feature=youtu.be Lütfen iyi veya kötü yorum yapın.. eyvallah.. ...

0
37
Benim sesimden unutulan 
SELMAN Unutulan - YouTubeLütfen iyi veya kötü yorum yapın.. eyvallah.. ...

0
35
38 makamda şarkı notaları !!! 
eror veriyor ben mi yanlış yapıyorum yoksa linkler mi bozuk bilgilendirirseniz sevinirim.. emeğiniz için teşekkürler.. ...

28
35393
Sample Enstrümanlar (Türk ağırlıklı ) 
slm ben indirdim ama fl stüdioya atamıom ...

68
29101