Sponsorlu Bağlantılar

korg calma oyunu etiketli bilgisayarda korg pa 80 nin ritimlerini açan programı sizlerle paylaşıyorum sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

korg calma oyunu


indirin bakın...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Korg PA3X MP3 Çalma 
    Korg PA3X MP3 Çalma özelliğini kullanabilmek için Song Play tuşuna basın. no song yazan yerlere mp3 atıp çaldırabiliyoruz. bu iki kanal arasında da x-fader ile geçiş yapabiliyoruz. 1. kanalı seçelim ve usb'e attığımız mp3'ü çağıralım. sağ alt köşeden select butonuna basalım. ekranımızın hemen altında bulunan play tuşuyla mp3'ü çaldıralım. aynı mp3 atama işlemini 2. kanal içinde yapalım ve 1. kanala attığımız mp3 biterken 2. kanala attığımız mp3'ü play ile başlatalım sonra x-fader sürgüsü ile geçiş yapalım. bu şekilde mp3'ler arasında kesintisiz geçiş yapabiliyoruz. sahnede md altyapı kullanan pa3x'cülerin işini fazlasıyla görecek bir özellik. ;) ...

    0
    2626
    org calma 
    arkadaslar sıtede yenıyım org calma programı nasıl ındırılıyor yardımcı olurmusunuz ...

    1
    693
    Reason da org çalma 
    https://www.youtube.com/ watch?v=IvA0mXF37Io ...

    0
    334
    FL Studio İle Org Çalma 
    S.Aleykum Arkadaşlar Ben bu işte Oldukça Acemiyim Açıkcası =) Benim Meraklı Olduğum Konu Org Veya Korg çalmaktır Bu İmkanım Maddi Sıkıntılar Yüzünden Reelde Gerçekleşmesede Pc Başında Birşeyler Yapmayı Düşürken Bu Programlar karşılarştım Bana Ayarlarını Öğreterek Sadece Org Çalmak İçin Gerekli Ayarlarını Yaptıracak Arkadaşlarımın Yardımcı Olmasını İstiyorum :) ...

    31
    29486
    FL 
    Merhaba, arkadaslar ben FL Studio ya yeni basladim ve çok acemiyim benim amacim org çalmak allah riza si için bi yardimci olsaniz :) ...

    7
    4852
    casio at 3 mp3 çalma 
    Arkadaşlar, ben casio at3'de mp3den wave dönüştürülmüş kareoke müzikleri çalabilir miyim... Sahnede yorulduğumda kareokeden söylemek istiyorum... Casio at3 wave müzikleri çalabilir mi.... Ayrıca güzel ritimler yazdım yakında paylaşcam.... ...

    4
    340

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
işte elimdeki tüm ritimler 
çok teşekkürler bazı .sf2 ler FL Studio bulamıyor, bunun için herhangi bir çözüm biliyor musunuz? ...

520
89219
FL STUDİO KAVAL ACİLL 
jhkghj ...

17
4717
Enstrumantal Şarkılar İndirmeden Dinle Beğendiğini İndir 
Klarnet altyapı müziği ...

393
372003
Ücret Karşılığı Alt Yapı İsteğim Var. 
05312014753 ...

1
41
Casio at 3  ritim ve ses yükleme (no file çözüm) 
KONU VARSA LÜTFEN SİLİN DEĞERLİ ADMİNLERİM... Arkadaşlar forum iyi okunup gezilse çözüm rahat bulunuyor benim buldugum gibi. Neyse elimden geldigi kadar anlatayım. Gerçi siteden çok faydalanan oldugu gibi bir KURU TEŞEKKÜRÜ emegi gecenlere çok görenlerin, sayısıda çok... Allah' tan bu emek verenlerin insanlıgı ağır basıyo. BEN BURADAN TÜM EMEGİ GECENLERE VE BİZE AT-3 ORGU SEVDİRENLERE SONSUZ TEŞEKKÜRLER EDİYOM. Şimdi arkadaşlar ilk önce Casio DataManager 6.0 diye bir program var onu bilgisayara indiriyoruz. ORGU bilgisayara USB kablo ile baglıyoruz ve program otomatik tanıyo. Programda TRANSFER e basıyoz. Muhtemelen transferin hemen altında seçenek penceresinde ilk olarak TONE seçenegi çıkar. Ve karşınızda iki pencere vardır. sol pencere bigisayardaki seslerin ve ritimlerin yüklendigi ...

0
25
Hasan Yılmaz & İntizar Kanka 
bu kanka altyapısı değil ismi ne bılen varmı hatrlıyom ama fonu cıkaramadım :o altyapıyı ben hazırladım. Youtube dan Hasan Yılmaz & İntizar diye arat ne olduğunu öğrenirsin. ...

4
461