Sponsorlu Bağlantılar

korg pa50 ikinci el etiketli Korg Pa 50 sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

korg pa50 ikinci el


Korg Pa 50 almak istiyorum önerirmisiniz, nasil bir cihaz arkadaslar. Bunun icin gerekli rithm ve software destegini bulamilirmiyim.yada cihazi pa 55 tr ye dönüstürme imkanim varmi.Malum pa 55 tr ler artik üretilmiyor vede ikinci el olarak aradim cok pahaliya geliyor.Görüslerinizi benim ile paylasirsaniz cok sevinirim. Simdiden tesekkürlerimi sunuyorum.:ka19:...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Hangisi???korg pa50 - korg pa60 - yamaha psr3000 
    Merhaba arkadaşlar bu 3 klavye arasında tercih yapıcam.tecrübesi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. bu klavyelerin hangisine ritim - enstrüman atılabilir. hangi yolla atılabilir.hangisi üstatların deyimiyle nevale sıkıntısı çekmez. ilgilenen herkese çok teşekkür ederim.... bir de son olarak kartlı pa60 ile kartsız pa60 ne oluyor? kart bildiğimiz flash bellek mi??? ...

    2
    3729
    korg pa 800 ikinci el 
    arkadaslar bende hiç korg falan yok bizim mahallede bir piyanist war ona bn pa 800 alacağim dedim iknci eli ne kadardır diye sordum o da 500 liraya bi yerde war dedi ama nette baktığımda iknci elleri bile 3,500 tl nasıl 500 tl oluyor acaba benimi kandirdi adam bilemiyorum cevaplarınızı bekliyorum ...

    2
    947
    Satılık Korg PA50 Kartlı (Korg PA80 Sistemi Var) 
    * Ürün Hakkında Bilgiler : Ürün Korg PA50 kartlı olmakla beraberinde üzerinde Korg PA80 sistemi kuruludur. Yani Korg PA50'yi Korg PA80 gibi kullanabileceksiniz. Üründe CEVO set yüklüdür. Her türlü oryantal, sanat müziği, halk müziği, arabesk, pop ritimleri ve sesleri mevcuttur. * Ürünün Yaşı : Ürün bundan 4 sene öncesi hediye olarak gelmiştir. Fakat kullanmayı çok iyi bilmediğimden kapalı olarak durmaktadır. * Ürünün Durumu : Üründe herhangi bir hasar bulunmamaktadır. * Fiyatı : 1100 TL (Son Fiyat) * İletişim Bilgileri : E-mail : fatih.sert.1980@gmail.com Telefon : +(90) 545 802 10 95 * İkâmet Ettiğim Yer : Domaniç/ Kütahya * Ürün Resmi : 3951539516 ...

    1
    420
    cuneyt usb korg x3 uyumlu ikinci el 
    satılık ce usb iikinci el faitı 200 tl. tel 542 770 26 56 ...

    1
    1077
    Korg pa50 
    Arkadaslar Pa 50 icin Zurnali, Mey, Balaban sampli Set nerelerden Bulabilirim . Simdikten Tsk´ler ...

    7
    2968
    KORG Pa50 İlk Org 
    İyi akşamlar.İyi forumlar.Arkadaşlar ilk org olarak Pa50 önerirmisiniz ? Yaşım 17 yeni yeni öğreniyorum org çalmayı ve kendi orgumu alıcam 850 TL'ye bulduk.Görüşlerinizi bekliyorum. ...

    0
    707

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Farzet Necdet Tokatlıoğlu md altyapı 
Farzet Necdet Tokatlıoğlu alıntı ...

0
0
Pir Sultan Abdal Dostum Dostum (agir cekim :)) 
Teşekkür ederim. ...

2
261
you tube ve vs yerlerden indirdigim video karaokeler converted mp3 MD
Teşekkür ederim. ...

4
575
Elimdeki md altyapılar buyrun 
Teşekkür ederim. ...

16
2854
Zara - Yalan Dünya - (ilahi Karaoke) 
Teşekkür ederim. ...

1
209
Yollarda Aradım İzlerini T.S.M 
Teşekkür ederim. ...

2
179