Sponsorlu Bağlantılar

korg sesleri download etiketli Korg Karma Sample Sesler sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

korg sesleri download


Korg Karma Sample Sesler İndir RapidShare: 1-Click Webhosting...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Korg pa 80 Ritimleri ve sample sesleri 
    arkadaslar FL studio için korg pa 80 ritimleri ve sample sesleri ariyorum yardimci olabilirmisiniz ? Saygilar... ...

    5
    4895
    KORG PA2 / PA3 sesleri SF2 yada KMP ye konvert etme 
    Arkadaslar ben korg PA serisinin Sample sound seslerini bilgisayarda sample playerde calmak istiyorum. Bu Korg PA serisi hangi File Format kullaniyor. bu sesleri nereden bulabilirim. Elimde bir sürü program var konvert etmeye. Ama Korg PA2 / PA3 Sound Filelerini bulamiyorum kim bana verebilir. Yada bana icinizden biri bu sesleri direk orgdan acilmis halde sf2 yada kmp halinde bu sesleri yükleyebilirse cok sevinirim. büyük ihticagim var. Türk müzigi gerekli tüm canli enstrümlar lazim. keman, yaylilar. kanun, clarnet, ud, v.s. Tesekkürler. ...

    1
    292
    Korg pa x2 ye waw sesleri nasil pad datei yapilir 
    selam arkadaslar ben yeni pax2 aldim ben ilahi müziklerle ugrasiyom elime bir cd gecti zikirlerle dolu ama sesler waw datei bunlari nasil padler icin degistirip yükleyebilirim yardimlariniz icin simdiden tesekkürler ...

    1
    1422
    Korg Pa1x pad sesleri çıkmıyor...Acilll Yardımm 
    Arkadaşlar korg pa1x kullanıyorum.pad seslerini yüklediğim halde ses gelmiyor.sadece zılgıt ve hayyhey sesleri geliyor.yeahh ibo antep yeahhh, vs sesler gelmiyor.saçma sapan nota sesleri geliyor bazılarından hiç ses gelmiyor.kiliti kaldırıp hafızayada alıyorum ama yinede gelmiyor. bu konuda yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar teşekkür ederim... ...

    0
    1288
    korg pa2xpro da ceyrek sesleri hafizaya alamiyorum 
    slm arkadaslar, pa2xpro da ceyrek sesleri hafizaya sabitleyemiyorum bilgisi olan arkadaslardan acil yardim bekliyorum. Herkeze bol muzikli gunler dilerim ...

    1
    775
    Korg pa2x´de editledigim sesleri nasil kayitlayabilirim? 
    Merhaba arkadaslar. 2 saatir editledigim sesleri kaydetmek icin ugrasiyorum ama birtürlü basaramadim. Sound moduna geciyorum, menüden istedigim ayarlari yapiyorum ve en son yukaridaki ok isaretinden "sound write" diye seciyorum, o.k.´e basiyorum. Ama tekrar Style Player moduna döndügümde, listeden o editledigim sesi seciyorum ama hic editlenmemis sekilde geliyor. Acaba ben´mi yanlis birsey yapiyorum yoksa alet´de bir arza´mi var cözemedim. Bi fikri olan var´mi? ...

    0
    367

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Orhan Gencebay-Sensin Benim Çilegahım 
Bu parçanın vokalli altyapısının yapılmasını rica ediyorum arkadaslar saygı ve sevgilerimle.. ...

0
6
Sevda Değil (Bir Şafaktan Bir Şafağa) Orjinal Altyapı 
Arkadaşlar Buyurun SEVDA DEĞİL SÖZLERİ Bir şafaktan bir şafağa Bir akşamdan bir akşama Merhaba demeden daha Bu gitmeler gitmek değil Eğil salkım söğüt eğil Bu benimki sevda değil Eğil yağmur rüzgar eğil Bu benimki sevda değil Eğil dalga bükül demir Güzelliğin gerçek değil Pencerem kör kapım kitli Bu bendeki seyir değil Zülfü Livaneli Buda Benim Seslendirdiğim. Sesim güzel değil ama bir deneyeyim dedim. :f48: Beğendiyseniz bir yorumu eksik etmeyin lütfen... https://www.youtube.com/ watch?v=XG4QFvHQlPg ...

0
14
Erol - Sana Ne 
https://soundcloud.com/ erol-bayram/ erol-sana-nemp3 ...

0
15
Behringer C-1 için Ses Kartı Tavsiyesi 
Focusrite Scarlett Solo Ses Kartı bahsettigim ses karti bu bence behringer c1 e bu ses karti yakisir Tamamdır hocam eyvallah. Ebay'dan alırım ben bunu. Sağol. ...

4
53
Md İstek 
Gökhan Türkmen - İLLA ve Ebru Yaşar YALAN Lütfen.... ...

3455
438415
Behringer C-1 için Ses Kartı Tavsiyesi 
Focusrite Scarlett Solo Ses Kartı bahsettigim ses karti bu bence behringer c1 e bu ses karti yakisir ...

4
53