Sponsorlu Bağlantılar

metronom nedir nasıl kullanılır etiketli Metronom Nedir? sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

metronom nedir nasıl kullanılır


Metronom, bir müzik aletinin belli bir hızda ve aynı tempoda çalınmasını sağlamak için belirli tempoda sesler üretebilen alet. Metronomun, mekanik ve dijital türleri vardır. Ama genellikle mekanik türü seçilir çünkü dijital metronomun sesi çok tizdir. Ayrıca, metronom bilgisayarda program olarak kullanılabilir. http://upload.wikimedia.org/ wikipedia/ commons/ thumb/ 6/ 69/ Wittner_metronome.jpg/ 230px-Wittner_metronome.jpg Mekanik Metronom Regensburglu J. N. Malzel, Winkel'in buluşu olan ve daha sonra metronom diye adlandırılan aletin ihtira beratını 1816'da Paris'te aldı. Bu alet, bir zemberek tarafından hareket ettirilen ve düzenli salınımlarıyla tık tık sesleri çıkaran bir çubuk sarkaçtan oluşur. Periyot, çubuk sarkacın üzerinde aşağı yukarı hareket edebilen küçük bir ağırlıkla ayarlanır. Tempoların ıskalası, dakikada 40 vuruştan başlar, 208 vuruşa değin çıkar. Çeşitli tempoların metronom sayıları şöyledir. largo (40-69), larghetto (72-96), adagio (100-120), andante (126-152), allegro (160-176), presto (184-208). Metronomun sürekli olarak kullanılması, artistik bir icrayla bağdaşmaz. Ama bu aletin eğitimdeki değeri büyüktür. http://upload.wikimedia.org/ wikipedia/ commons/ thumb/ 9/ 90/ Digital_metronome.jpg/ 230px-Digital_metronome.jpg Dijital Metronom...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Compressor Nedir? Nasıl Kullanılır? 
    http://i.hizliresim.com/ 4rpDyJ.jpg Compressor mix konusunda, başlangıç aşamasında olan birçok kişinin kafasını karıştıran, ancak işlevi ve kullanılması öğrenildikten sonra da bir o kadar yardımcı olan mucizevi bir araçtır. Bu yazıda compressor nedir, nasıl çalışır ve nasıl kullanılır sorularını basit olarak aktarmaya çalışacağım. Compressor Nedir? Compressor, dinamik alanı sıkıştırmamızı sağlayan ya da müdahale etmemize yarayan bir araçtır. Dinamik Alan Nedir? İnsana zarar vermeden, algılanabilecek ses genliği 120dB olarak belirlenmiştir. Tahammül edebileceğimiz en yüksek ses gibi düşünün. Yani üst sınırı 120dB olarak düşündüğümüzde bunun bir de alt sınırı olmalı değil mi? Peki bu alt sınır sıfır olabilir mi? Evet, hayır Çünkü biz fark etsek de fark etmesek de çoğu ortamda, belirli bi ...

    0
    578
    Fl Studio - Harmor nedir? Nasıl Kullanılır? 
    https://www.youtube.com/ watch?v=-Lqi5XoMHKw ...

    0
    796
    Akai MPD32 nasıl kullanılır? Püf noktaları nedir? 
    Merhabalar, Akai MPD32 var elimde fakat nasıl kullanılır püf noktaları nedir hiçbir bilgim yok.Kitapçığı zaten ingilizce.Fl Studio kullanıyorum acil yardımlarınız rica ediyorum. :confused: ...

    0
    1791
    sf2 Dosyaları fl 
    konu ile ilgili yarrdımcı olursanız sevinirim. eğer wav uzantılı Türk enstrümanları varsa paylaşırsanız sevinirim ...

    5
    7594
    pitchbender nasıl kullanılır 
    slm müzik dostları bende korg pa 55 tr var orgta klarnet çalanlar var hayran kalıyorum tek başıma öğrenmeye çalışıyorum orgu .. klarneti kaydırarak nasıl titretme yapabilirim pitchbenderde yardımmmmm? ...

    1
    604
    sf2 Dosyaları fl 
    http://img512.imageshack.us/ img512/ 127/ adszhsx.png HS STRİNG YAZAN SF2 DOSYASI...ÇALIŞMA ALANINA ATIORUZ SONRA SAĞA TIKLAYIP PİANO SEÇİORUZ ...KLAVYE YARDIMIYLA RİTİMİ OLŞTRUP DİĞER DOSYALARIMIZI NASIL MP3 WAW İSTEĞE BAĞLIU KAYDEDİOSAK KAYDEDİORUZ ...DAHA SONRA LOOP OLARAK KULLLANABİLRSİNİZ BU ARADA ORNEĞİN 2 3 ARASI TAM GİTMEZSE LOOPDA BİR KISIM BOŞLUK OLUR O ARAYI TAMAMLARSANIZ RİTİM DAHA DUZGUN OLUR ...

    1
    7115

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Tarkan-Yolla 
Tarkan-Yolla md.mp3 https://yadi.sk/ d/ RRCs2n4Y3Kab2p alıntıdır. ...

0
21
Thm-tek paket 9 adet!!!! 
Emegine yüregine saglik Snark kardesim... Eyvallah kardeşim!!!!! ...

6
328
Ahmet ŞAFAK-AYYILDIZ KOLYE 
Teşekkürler Eyvallah kardeşim!!!!! ...

2
77
Tsm-sevmekten kim usanır-orjinal 
Tek kelimeyle muhteşem. Ellerine emeğine sağlık Teşekkür ediyorum Eyvallah kardeşim!!!!! - - - Güncellendi - - - emeğine sağlık üstadımm Eyvallah kardeşim!!!!! ...

3
205
Korg iS40 Ritim Set 
tşk sağol ...

44
20370
Murat KURŞUN-ÖPMECE(ORJİNALDENDÜZENLEME) 
guzel olmus .... ellerinize salik hocam bide " dilo dilo yaylalar " sarkisinin altyapisi varmi acilen lazim bana, ansayfaya yükledim kardeş!!!! ...

6
200