Sponsorlu Bağlantılar

neden saclarin beyazlamis arkadas notasi etiketli Adnan Şenses - Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

neden saclarin beyazlamis arkadas notasi


Adnan Şenses - Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş Neden saçlarin beyazlamis arkadas Sana da benim gibi çektirenmi var Görüyorum ki hergün meyhanedesin Yasamaya küstürüp içtiren mi var Bir zamanlar bende deli gibi sevdim O bana dert, ben ona mutluluk verdim Yillarca soruyorum bu soruyu kendime Bilmem ki bu dünyaya ben niye geldim Yillarca soruyorum bu soruyu kendime Allahim bu dünyaya ben niye geldim...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Turk Sanat Muzigi MD, YAR SACLARIN LULE (kanun ile) 
    Turk Sanat Muzigi MD, YAR SACLARIN LULE alıntı ...

    2
    382
    ACİLLL MUSTAFA YILDIZDOĞANDAN AH O SAÇLARIN ALT YAPI LAZIM ARKADAŞLAR 
    mustafa yıldızdoğan ah o saçların ...

    2
    2808
    ARKADAS-OZAN md 
    ARKADAS-OZAN alıntı. Arkadas - ozan - Listen and download mp3 - Kiwi6 Mp3 Upload http://www.youtube.com/ watch?v=1ogO-B3SlNU ...

    2
    510
    nejat alp arkadas 
    bunun midi si var mi arkadas? ...

    0
    3725
    ARKADAS- Arabesk MD 
    ARKADAS- Arabesk MD alıntı ...

    1
    388
    pa 55 le ilgilenen arkadas kalmadı 
    sevgili arkadaslar herkes pa800 gecdi herhalde korgun alt sınıflarıyla kımse ılgılenmıyor bence sitede uzulerek soyluyorum saygıalr ...

    0
    149

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Mastering & Dithering 
arkadaşlar merhabalar öncelikle ben konunun kilitlendiğim tarafını anlatayım size şuan 2 adet altyapı yaptım proje içinde tüm mixing ve mastering işlemini tamamladım ancak bunun üstüne başka bir programdan vokal kayıt yapacağım için ditherlamadım yani beati 24 bit 96.000 khz olarak wav formatında çıkardım. daha sonra üstüne vokal kaydımı yaptım. altyapı 96 000 khz olduğu için dolayısıyla vokal kayıt yapıcağım programada girişi ve çıkışı 24 e 96000 oldu. ama cd standartı 44.100. bunu bir albüm gibi düşünürsek yani artık bu parçaları ditherlayıp cd ye çekme vakti geldi. bunu nasıl yapıcam? bunun haricinde dinleyici cdyi playerina takıp dinlemeye başladığında şarkılar arası geçişler volüm dengeleri ve sound rengi de dither aşamasına gelindiğindemi yapılacak? kimileri (mastering) için son yazd ...

0
0
Telli Telli (Türkçe ORG ve GİTAR Repertuarı kitap 3 sayfa 3) 
nasıl indiricez ...

110
19593
Or 700 için yardım 
kardeşim or700 mp3 çalmaz sadece midi okur oda yamahadan yazılan midileri sıkıntın olursa ara 5324371005 kolay gelsin ...

1
60
Gülşen (Yatcaz Kalkcaz) Orjinaline çok yakın altyapı 
Tesekkurler ...

5
946
vay anam vay-mestan tanyeri 
aşağıdaki daha iyi oldu isterseniz onu indirin... ...

1
244
cifte ayva-oryantal oyun havası 
teşekkürler hocam.. ...

1
110