Sponsorlu Bağlantılar

optugum her kızda senın gulusun var sarkı sozu etiketli Defin - Gitme Şarkı Sözü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

optugum her kızda senın gulusun var sarkı sozu


Yine seni gördüm bu şehir bana gıcık galiba Benleyken umrumda değil dediğin kişiler yanında Hani sonsuzdu sevgin, gitmezdin bu dünya bitsede Bir ufak tartışmayı kanlı dünyam tekrar dönsede Öptüğüm her kızda senin gülüşün var Gittiğim heryerde bir anın var Ne yapsam kendimce seni seven biri İçimde derinlerde Gitme diyen bi ses var gitmee gitmee......Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    730 sarkı sozu ile tüm müzisyenlere.... 
    Eğer bi programa gittiğinizde sayfa sayfa sarkı sözü arıyorsanız bence bunu deneyin... NOT: Eğer bilgisayarınızda Hiç makro açmadıysanız excel makrosu ilk açılışta çalışmayacaktır..bunun için şu yolu takip edin.; Ajandamı açın eğer "Güvenlik düzeyi yüksek................." diye başlayan bir hata mesajı alıyorsanız; Tamama basın sonra sırasıyla; -->Araçlar-->Makro-->Güvenlik-->Düşük(önerilmez)-->Tamam> tıklatıyorsunuz ve kapatıp tekrar açıyorsunuz.. Bol müzikli günler... Link: Hotfile.com: One click file hosting: SarkiSozleri_Setup.exe ...

    0
    2211
    KayORa BitTe Kaybedenler dıyarı sarkı sozu 
    uzansam hayellerıme dokunurum sandım ama boyum kısa kaldı koşsam sana yetişirim sandım ama sana gelen yollar hep kapalıydı batan gunes yıne dogar sandım ama gok yuzunu kara bulutlar kapladı bır gun bende severım sandım ama ask ıcın bıraz gec kaldım bu husran dolu gozler unultulmaya yuz tutmus askın canına okusun sesım cıkmaz oldu artık yarım haykırıslarımı duysun her baktı yerde senı gorecekse bu gozler ıstemıyorum kor olsun ask her deafasın da yakacaksa canımı lanet olsun dıyorsun kı kayora yunus gıbı dıvane askı buldum sanıyordum senle benım de kördu gözlerım yoktu bende hile sevseydın ben gıbı sende keşke işte o zaman sende yanardım ben gıbı o zaman anlardın ve aşka saygı duyardın ahhh canımı daha fazla yakamazsın tuz bastım kanayam yarama artık ınancım kalmadı dunyadakı y ...

    0
    835
    KIZ SENİN SENİN MD ALTYAPI 2012 
    GÜLE GÜLE KULLANIN... ...

    12
    3705
    Sen Sanki Baharin Gulusun T.Sanat muziği 
    Sen Sanki Baharin Gulusun alıntı ...

    1
    540
    KayORa BitTe Kırık bu kalp şarkı sozu 
    bak sensızde duşermış takvimden gun gun yapraklar şimdi elımde boynu bukuk senı anlatan acı dolu hatıralar oturmuş benle masaya mutlu dakıkaların hesabını sorgular şimdi canımı en cok yakan mazidekı sahte mutluluklar hep ıslak kalmaz ya benımde yanaklarım kurur gun gectıkce bendekı sen kaybolur nelere dayanmadıkı bu kalp senıde unutur senle erişemedı ama bırgun mutluluga kavuşur şimdi bak bi gecmişe hadı soyle senden geriye ne kaldı senden once guneşım hıc dogmamıştı ve dunyam karanlıktı gozlerın bı hazıneydı kalbımde saklı kaldı zaman en buyuk duşmanım senı benden caldı bunlerın hepsı bı ruyaydı ve ben uyandım artık oyun bıttı bu savaşı sen kazandın bırden ama birden bi anda aklıma gelıyor kırık bu kalp zaten bu acılara bile dayanamazken bıde zulmedıyor hanı derler ya gozler ...

    0
    682
    ISTEK!!!!Arkadaslar Muhittin Seçenden Erkek sozu 
    Arkadaslar muhittin seçenin erkek sozu adli parcasinin altyapisi varmi,veya biri yapip siteye koyabilirmi?Tesekkurler. ...

    0
    595

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
can suyu-tutku 
Teşekkürler hocam ...

3
94
KorgPXv2 Tulum Doğaçlama 
https://youtu.be/ 44qZHIUQtlo ...

0
17
Takaslı pa 500 tr 
slm semt nere ustad bende 1x kolonlusu vaar 0530 071 0127 ...

1
191
cüneyt tek kurşun adlı şarkı sitede bulamıyorum.. altyapı 
Teşekkürler ...

11
3111
ses bank sorunu 
roland g600 kendi setinden başka seti özelliklede g800 g 1000 selerini okumaz sadece e96 sesleri e86 vs bunları okur ben hiç bir zamnokutamadım g800 ve 1000 seterini ama şöle bir durum var kişi kalkıpconvert proğramı steyle work prosu ile uyarlamışsa bilemem beki ama ne kadar sağlıklı olur bilemiyorum naturel şekilde zor ve rtimleride okumaz teneke çalar çünki kitler yok ve farklı - - - Güncellendi - - - SLM CLAVYENİN SAĞ TAR ALT BÖLGEDE(PERFORMANCE MEMORY ) DİYE BİR BÖLÜMVAR ORDA GÖRDÜĞÜNÜZDE SETLERİ yükleme yapıldıktan sonra bank var A B C D d olmuyor 3 set yada 2 set olabiliyor ÖRNEK PERFORMANCE BUTONA BASIN SONRA BU A B C DEN BİR BÖLÜM SEÇİN VE ÖRNEK A11 A15 21 VS BASIN eğer ekranda oluşuyorsa görünüyorsa ok görünmüyorsa ya set başka bir alete uygun yada bozuktur yada en son olarak ...

2
172
g600 Disket yardım 
disketler genelde formatlı olabiliyor yanlız gelen diskette çizik vs sarmal bant kısmında varsa sıkıntılı olabiliyor unformatted demek şudur:yabancı şekilde disketiniz formatlanmış daha sonra takıldığında org yanlış format ladığı için bu uyarıyo yapar tavsiyem eski kasada tekrar formatlayın ve takın ayrıca şöle bir durum var diskette virüs varsa yapabilir ve disketi formatlarken disketin koruma kilidini kapalı yapın ve deneyin kolay gelsin - - - Güncellendi - - - Savaş bey roland g 600 takılan usb emilatör için herhangi bir işlem yapılmadı yani taktım ve çalıştı.Bu emilatörün içersindeki devre söz konusu ile alakalı olabiliyor eğer clavyenin flopy sürücü kablo ve dc ayarlarında voltajında sıkıntılar yoksa junper vs ayarları tamsa emilatör çalışması gerekiyor ama her emilatör her orga olm ...

3
306