Sponsorlu Bağlantılar

pişman olup birgün dönerse geri yıllar geçti unutmadım ihanetini sarki sozu etiketli Demet Akalın - Allahından Bul Şarkı Sözü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

pişman olup birgün dönerse geri yıllar geçti unutmadım ihanetini sarki sozu


Gecelere sığmıyor Tüketiyor dertlerim Çaresizim allahım neyleyim Keşke sevmez olaydım Gönül vermez olaydım Ben aşkı senin gibi satmadım Pişman olup bir gün Dönerse geri Yıllar geçti Unutmadım ihanetini Ben affetsem de yalan gözlerini Allahından bul Ben susuyorum...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Pişman olurda birgün dönersen bana geri orj tsm 
    İYİ OKUMALAR İYİ SAHNELER GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR :ka19: ...

    3
    918
    Barış Manço - Beyhude Geçti Yıllar Şarkı Sözü 
    Bir masaldı aşkımız sisler bulutlar ardında Bir akşam bitiverdi her şey yokoldu bir anda Beyhude geçti yıllar silindi hatıralar Geride bir avuç yalan Hüzün dolu geceler buğulu pencereler İşte hepsi bu senden kalan Nasıl içim yanıyor öylesine sevdim seni Hep saklamak istedim altın kafeslerde seni Beyhude geçti yıllar silindi hatıralar Geride bir avuç yalan Hüzün dolu geceler buğulu pencereler İşte hepsi bu senden kalan Sanki gizli bir el kopardı seni benden Savurdu bir kar tanesi gibi Boş yere arıyorum sımsıcacık sevgini Bu ıslak boş sokaklarda elinden oyuncağı Alınmış çocuk gibi yalnızım sokaklarda Bir masaldı aşkımız sisler bulutlar ardında Bir akşam bitiverdi her şey yokoldu bir anda Beyhude geçti yıllar silindi hatıralar Geride bir avuç yalan Hüzün dolu geceler buğulu pencereler İşte ...

    0
    6321
    Birgün sana birgün bana - F. Tayfur Altyapı 
    Birgün sana birgün bana - F. Tayfur alıntı.. ...

    2
    337
    Bülent Ersoy Üzdünüz beni yıllar atilla kaya yıllar utansın ETKİN MD LERİ FARKETMEZ 
    Selam Arkadaşlar Hepnızıze Yardımlarnızdan Dolayı Tşk Edıyorum Siz Değerli Müzisyen Arkadaşlarımdan Bülent Ersoy Üzdünüz Beni Yıllar Atilla Kaya Yıllar Olsun Helin Sen Canımsın Ve Son Olarak Etkin Mdlerı Bu Saydıklarımdan Elınde Mdsı Olan Arkadaşlar 5 10 Dakıka Zamanını Ayırırsa Cok Tesekkur Ederım Sımdıden Tesekkurlerr Varsa Atmazsanızda Canınız Sağolsun Saygılar Sevgıler ...

    8
    3157
    arkadaşlar i.erkal unutmadım seni var mı 
    arkadaşlar ibrahim erkaldan unutmadım seni olanlar arkadaşlar eklerse minnettarkalırız ...

    0
    396
    lütfen hakan peker - unutmadım seni.. 
    ekleyen çıkarsa çok sevinicem.. ...

    0
    511

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Ritim Ve Sample ses Arşivi olan Bana upload yapabilirmi ÖzeLLikLe Fatih58 Arkadaşım!! 
Arkadaşlar bn bı turlu başlayamadım calmaya daha dogrusu kuramadım ...

4
1678
ART Pro VLA II 2-Channel Leveling Amplifier & Tube Compressor ACIL! 
Çift diyafram stereo anlamına gelmez, bidirectional yani fıgure 8 modundaiki farklı vokale okutup, iki kanal açarsın, sonra kanalın birinin fazını ters çevirirsin ama bu pek sağlıklı değil. Buradaki çift diyaframın amacı değişik mikrofonlama tekniklerini kullanabilmek, stereo kayıt için iki mikrofon kullanılmalıdır. c414 gibi studyo baş yapıtı bir mikrofonu almaya niyetlenen birisinin bu bilgilere hakim olması gerekir yanlış anlama lütfen. Sadece solo vokal ve solo enstruman kaydedeceksen, c214 yeterli başlangıç için, ilerde grup vokal veya enstruman kayıtlarına ihtiyaç duyarsan satıp c414e yükseltirsin, değer kaybedecek cihazlar değil c serisi. ...

21
293
ketron audya retim 
audyo geleli 3 . 4 sene oldu mutlaka set vardır araştırısan bulursun ...

8
4073
ketron xd9 plus 4 yepyeni ritimler 
galiba kardeş bundan ticaret yapıyor paralı yani ...

6
1362
Ketron XD 9 Kullanıcı yorumları 
öenmli deil xd9 dan sonra daha iyi klavyeler alırsın bende 1 ya 2 sene sonra satarım sende öyle yaparsın büyük ihtimal ...

4
188
Arkadaslar lutfen yardim bu sarkidaki hangi vst-i kullanmam lazim 
:( bu sarkidaki o vst nasil yapmam lazim acaba ...

0
7